Van smeerlel gotschalk mag hij vast over een tijdje weer in een of andere kut romkom spelenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 07:47 schreef Scorpie het volgende:
Thijs is het type persoon dat tot aan zijn dood met een plaat voor de kop rond blijft lopen ja.
Oh, ik bedoelde ook niet dat hij het ermee eens is of zich er in die zin ‘bij neerlegt’. Ik geloof daar geen zak van, namelijk. Ik bedoelde meer dat hij zich er bij neerlegt, dan wel accepteert, maar dat is niet per se uit nobele gevoelens of gedachten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:26 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ie zich neerlegt bij zijn straf (gezien zijn gedrag en uitlatingen in de rechtszaak), maar dat ie bang is voor voor een hogere uiteindelijke straf. Thijs kiest eieren voor zijn geld. Maar niet uit schuldbesef, maar uit angst. Grote creep vind ik het.
Maar inderdaad wel fijn voor die meisjes dat het nu afgerond gaat worden en zij hopelijk goed verder kunnen.
Denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde ook niet dat hij het ermee eens is of zich er in die zin ‘bij neerlegt’. Ik geloof daar geen zak van, namelijk. Ik bedoelde meer dat hij zich er bij neerlegt, dan wel accepteert, maar dat is niet per se uit nobele gevoelens of gedachten.
Ja dat lijkt me ook.. Hoger beroep betekent in potentie ook een hogere straf. Daarnaast ook meer exposure en opnieuw slechte publiciteit. Hij probeert zijn carrière nog enigszins te redden, als die al niet voorbij is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:26 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ie zich neerlegt bij zijn straf (gezien zijn gedrag en uitlatingen in de rechtszaak), maar dat ie bang is voor voor een hogere uiteindelijke straf. Thijs kiest eieren voor zijn geld. Maar niet uit schuldbesef, maar uit angst. Grote creep vind ik het.
Maar inderdaad wel fijn voor die meisjes dat het nu afgerond gaat worden en zij hopelijk goed verder kunnen.
Ficq was dinsdagmiddag niet bereikbaar voor meer commentaar.quote:„Iedereen die niet kan betalen en onvoldoende reserve heeft, zoals mijn cliënt, kan een betalingsregeling aanvragen bij het Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB). Dat komt iedere verdachte toe. Deze zaak heeft heel erg op de inkomsten gedrukt, het is niet een kwestie van niet willen, maar van niet kunnen. Hij kan het gewoon niet in één keer voldoen. Hij vindt dat heel vervelend, als hij het had kunnen betalen, had hij dat gedaan.”
Weten we ook de reden van het intrekken van het hoger beroepquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:59 schreef Smart_ass het volgende:
Weer iemand die niet genoeg heeft gespaard dus.
Zij hebben hem toch niet gevraagd/gedwongen om zich als een idioot te gedragen? Zou wat zijn als je als vrouw nu ook verantwoordelijk bent als je vent stiekem online sexy loopt te doen met kinderen omdat je toevallig een relatie met hem had tijdens zijn achterlijke gedrag.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Omdat het gebeurt is toen ze samen waren met Thijs
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?quote:Wat vindt Yvonne ervan? Zij wijst er op haar besloten juicekanaal op dat Thijs uit een vermogende familie komt. “Dus iets zegt me dat hij zich er wel lekker makkelijk van af maakt!”
Als ze er echt niets van wisten dan hebben ze gelijk, maar dan is de familie in beeld om dat voor te schietenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:12 schreef Vanyel het volgende:
Zij hebben hem toch niet gevraagd/gedwongen om zich als een idioot te gedragen? Zou wat zijn als je als vrouw nu ook verantwoordelijk bent als je vent stiekem online sexy loopt te doen met kinderen omdat je toevallig een relatie met hem had tijdens zijn achterlijke gedrag.
Zeker als je vrouw zo preuts is al Katjaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:15 schreef KingRoland het volgende:
Lol je moet wel heel dom zijn om dat te geloven
Römer werd in augustus veroordeeld tot drie maanden cel- waarvan twee voorwaardelijk - plus 240 uur werkstraf voor het online misbruiken van drie minderjarige meisjes. Daarnaast moet Römer zijn slachtoffers een schadevergoeding van alles bij elkaar 13.600 euro betalen.quote:Ficq is niet blij dat het nieuws is gelekt.
https://www.ad.nl/show/th(...)an-betalen~a0e13145/quote:Als een veroordeelde niet binnen negen maanden een schadevergoeding betaalt, schiet het CJIB dat aan de slachtoffers voor. Het CJIB gaat dat geld vervolgens verhalen bij de veroordeelde. De slachtoffers van Römer krijgen dus sowieso hun geld. Het is inmiddels negen maanden geleden dat Römer werd veroordeeld en hij heeft dus nog niet betaald.
Geloof er inderdaad niks van. Die heeft vast nog wel ergens een spaarrekeningquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:15 schreef KingRoland het volgende:
Die gaat het CJIB nu zoekenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Geloof er inderdaad niks van. Die heeft vast nog wel ergens een spaarrekening
Een Rolexje.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geloof er inderdaad niks van. Die heeft vast nog wel ergens een spaarrekening
Maar denk dat hij geen rollen meer krijgtquote:
Staat vast in een of ander Römer BV-tje gestaldquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:15 schreef KingRoland het volgende:
Die betaalt hij met media-aandacht.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:01 schreef Leandra het volgende:
¤ 13.600 in totaal? Niet eens per slachtoffer...
Ben benieuwd waar hij Benedicte Ficq dan van betaalt, die is niet goedkoop.
quote:Wat zijn de inkomsten van Thijs Römer?
De zaak betekent natuurlijk wel, dat hij het werk even kan vergeten. En dat betekent normaal gesproken natuurlijk weinig tot geen inkomsten. Wel heeft Römer nog werk als schrijver. "Het schrijven gaat wel door. Letterlijk een andere rol die je vervult", zei hij. Dat werk probeert hij vast te houden. "Ik moet overeind blijven, ik moet wel, want ik heb een dochter."
Dat Thijs het hoger beroep heeft ingetrokken betekent wel dat hij 1 maand daadwerkelijk in de cel moet gaan zitten. Dat zal nog wel even duren, want de cellen zijn overvol. Ook moet Thijs nog een werkstraf van 240 uur in gaan plannen. Hoe hard zijn zijn inkomsten eigenlijk achteruit gegaan?
EIGEN VERMOGEN
Bekendeburen dook in de cijfers van zijn bedrijf Thijs B.V. en zag een meer dan verrassende uitkomst. Zijn eigen vermogen is niet desastreus in elkaar gestort, maar gestegen. Wie had dat verwacht?
Het is maar een klein beetje, maar toch verrassend. Het eigen vermogen eind 2022 bedroeg 252.920 euro en een jaar eerder nog 245.000 euro. Is dit toch tegen de verwachting. Levert het schrijven zeker nog wel een aardige euro op!
En ontkenning van zijn gedrag en schuldquote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat is dus gewoon onwil om te betalen.
We zouden die kerel met pek en veren door het land moeten jagen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En ontkenning van zijn gedrag en schuld
En schoffering van zijn slachtoffers
beide om te
Het is en blijft een enorm stuk stront
Wel dom, want nu is die hele zaak weer volop in het nieuws.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat is dus gewoon onwil om te betalen.
Heb jij dat sujet wel eens wat slims zien doen danquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:04 schreef Viv het volgende:
Wel dom, want nu is die hele zaak weer volop in het nieuws.
Ik vermoed zomaar dat familie in elk geval bedrag kan voorschieten. Had hoop publiciteit gescheeld. En bedrag is te overzien. Hij mag bij zijn dat hij niet in de joe es of ee is veroordeeldquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:04 schreef Viv het volgende:
[..]
Wel dom, want nu is die hele zaak weer volop in het nieuws.
Middels telefoonseks en met name vingertips! Is fikkie gek op, zei colereweijert vanachter haar sneue muurtje tegen het plepsquote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:01 schreef Leandra het volgende:
¤ 13.600 in totaal? Niet eens per slachtoffer...
Ben benieuwd waar hij Benedicte Ficq dan van betaalt, die is niet goedkoop.
Nee. Weer zo'n sensatiezoekerij. Je kunt helemaal niets halen uit die deponeringsstukken wat iemands bezit in privé betreft. Als er vermogen in de B.V. zit zal hij het eerst met belasting betalen naar privé moeten halen en daar moet dan belasting over betaald worden. Maar buiten dat kan dat niet eens altijd. Dat kan bijvoorbeeld niet als het vast zit in onroerend goed.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:02 schreef Marsenal het volgende:
Wat er in zijn bv zit, kan je dat zonder omweg eigen vermogen noemem? Zeg maar, vanuit juridisch perspectief?
Want onroerend goed kun je onmogelijk verkopen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee. Weer zo'n sensatiezoekerij. Je kunt helemaal niets halen uit die deponeringsstukken wat iemands bezit in privé betreft. Als er vermogen in de B.V. zit zal hij het eerst met belasting betalen naar privé moeten halen en daar moet dan belasting over betaald worden. Maar buiten dat kan dat niet eens altijd. Dat kan bijvoorbeeld niet als het vast zit in onroerend goed.
Is al lang betaalt aan slachtoffers. Cjib betaalt dit auto uit na tijdje aan ze. Zij gaan achter Thijs aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo’n vordering van een schadesom gaat toch niet door die slachtoffers zelf? Laat ze een incassotraject starten
Hele domme journalistiek, KVK balansje opvragen en dan bombarie maken.
Nou heb je het alquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is al lang betaalt aan slachtoffers. Cjib betaalt dit auto uit na tijdje aan ze. Zij gaan achter Thijs aan.
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verdachte München is niet illegaal in Duitsland
De hooivorken kunnen weer de schuur in! Niks te zien hier mensen.
Goede reactie hier weer Chevy, stop gewoon met drinken joh.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verdachte München is niet illegaal in Duitsland
De hooivorken kunnen weer de schuur in! Niks te zien hier mensen.
Hoezo? Was gewoon een foutje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goede reactie hier weer Chevy, stop gewoon met drinken joh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |