Party ging op onderzoek uit en ontdekte dat een en ander toch iets ingewikkelder ligt. Op 1 juli jl. heeft Thijs Römer de jaarcijfers 2024 van zijn bedrijf Thijs B.V. gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel. Is al het geld inderdaad als sneeuw voor de zon verdwenen en is de armoede toegeslagen? Nee, zeker niet! Net als vorig jaar, toen zijn vermogen tegen de verwachting in juist bleek te zijn gestegen, blijkt ook nu dat het geld niet is verdwenen. Het eigen vermogen van zijn bedrijf bedraagt per eind 2024 253.322 euro en is ten opzichte van een jaar eerder slechts 300 euro gedaald.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:20 schreef Leandra het volgende:
Financieel uitgekleed... damn.
Zo hoog was die schadevergoeding niet.
Hij kan het gewoon lenen van zijn eigen bvquote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:33 schreef Duderinnetje het volgende:
En je maakt mij niet wijs dat hij 13.000 euro niet kon lenen binnen zijn welgestelde vrienden- en familiekring.
…..
Kijk aan. Dan is het dus een kwestie van niet graag genoeg willen, bij hem.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij kan het gewoon lenen van zijn eigen bvtegen marktrente is dat helemaal legaal en gewoon
Nou het zegt wel iets over de mate waarin hij verantwoordelijkheid neemt. En daar mag je toch iets van vinden?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:04 schreef Marsenal het volgende:
Weer gemekker over het geld maar de slachtoffers zijn vergoed, hij heeft alleen zijn schuld bij de staat niet betaald. Volgens de berichten in elk geval, maar ook daar is nergens bevestiging over, de roddelkranten weten echt niet hoeveel blauwe enveloppen Thijs thuis heeft.
Zo lang de slachtoffers vergoed zijn vind ik het ook echt niet belangrijk of hij zijn schulden aflost.
Ja tuurlijk, maar die verantwoordelijkheid over geld is niet naar de slachtoffers maar naar de staat. En iedereen met een bv of handige financiele huishouding weet dat het rekken daarvan allemaal part of the deal is, dat boeit gewoon niks, er kunnen legio redenen zijn om zo'n betaling uit te stellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou het zegt wel iets over de mate waarin hij verantwoordelijkheid neemt. En daar mag je toch iets van vinden?
Schulden aan de staat zijn schulden aan ons allemaal.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:04 schreef Marsenal het volgende:
Weer gemekker over het geld maar de slachtoffers zijn vergoed, hij heeft alleen zijn schuld bij de staat niet betaald. Volgens de berichten in elk geval, maar ook daar is nergens bevestiging over, de roddelkranten weten echt niet hoeveel blauwe enveloppen Thijs thuis heeft.
Zo lang de slachtoffers vergoed zijn vind ik het ook echt niet belangrijk of hij zijn schulden aflost.
die heeft zelfs meer verstand dan haar moederquote:Op vrijdag 17 juli 2026 15:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Thijs Römer over afgelopen periode: 'Hartverscheurend dat mijn dochter afstand nam'
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/video/p(...)afstand-nam-13586360
Nee Thijs je moet trots zijn op die meid dat ze afstand neemt van zo een viezerik![]()
![]()
![]()
Voor dochter.
Gesteld dat het waar is dat hij niet heeft betaald (en ik hoor eigenlijk geen weerwoord. De consensus lijkt te zijn dat hij niet heeft betaald), dan zegt dat iets over zijn verantwoordelijkheid als dader. Jij zit, denk ik, heel erg op de zakelijke kant ervan, maar daar gaat het hier niet zo zeer over. Dus we praten wat langs elkaar heen misschien.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar die verantwoordelijkheid over geld is niet naar de slachtoffers maar naar de staat. En iedereen met een bv of handige financiele huishouding weet dat het rekken daarvan allemaal part of the deal is, dat boeit gewoon niks, er kunnen legio redenen zijn om zo'n betaling uit te stellen.
Ik denk ook dat het niet waar hoeft te zijn. Hoe weten advocaten van slachtoffers of hij zijn schuld heeft afgelost? Dat kunnen ze helemaal niet weten.
Thijs is een walgelijk stuk onbenul. Maar Guido den Aantrekker wat dicht in de buurt komt van 'aandachttrekker' zien als een goede bron is misschien ook niet zo verstandig.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.vandaaginside(...)hijs-romer-schei-uit
Lekker nieuwtje weer over Thijs![]()
Veroordeeld voor rijden onder invloed, alcohol slot in auto
Dochter sammi van 6 moest blazen dan kon hij dronken toch rijden![]()
![]()
Het is en blijft stront
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 17 juli 2026 18:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)ffers-zedenzaak.html
Niks betaald![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |