abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2026 @ 12:26:19 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221263330
Katja Schuurman geslóópt door Telegraaf-lezer: ‘Plaat voor kop!’

Katja Schuurman wordt ongelooflijk hard gebasht door lezers van De Telegraaf. Die vinden het belachelijk dat ze oproept tot de vergeving van Thijs Römer. “Enorme plaat voor d’r kop!”, klinkt het.

De oproep van Katja Schuurman om haar ex-geliefde Thijs Römer, tevens de vader van haar kind, te vergeven, valt niet bepaald in goede aarde. Onder het Telegraaf-interview waarin ze deze oproep doet, wordt ze echt vollédig door de mangel gehaald door lezers van de krant, die tegenwoordig kunnen reageren onder artikelen.

Dikke plaat

Ene Roos vindt het ongekend. “Een dikke plaat voor je kop. Maar dat hebben wel meer mensen. Sommigen zelfs tektonische platen, zo dik.”

Marlou: “Centjes soms op Katja ? 🙄 Dan gaan we maar weer aandacht trekken? Nou, het is je gelukt hoor, je bent weer in beeld.”

Nicolas: “Schuursponsje doet ook maar alles en te meer even in het voetlicht te kunnen treden, veelal met haar onaflaatbare affectie jegens een pedofiele ex, naast bloedirritant ook een bevestiging dat de doos meer een vergiet is geworden.”

Kop in zand

Katja zegt te hopen dat mensen weer de Thijs gaan zien zoals zij hem kent. Ene RDO daarop: “Dat heet wegkijken of je kop in het zand steken. Thijs is dus niet zoals jij hem kende maar heeft een duistere kant die jij nu pas hebt gezien maar niet kan geloven.”

Een ander: “Ik zal hem blijven zien als een pedofiel. Daar kan hij overigens niets aan doen, maar wat hij die meisjes heeft aangedaan wel. Terug op het podium is de eerste decennia echt geen optie!”

Goudvis

Ene Stan vindt dat Katja ‘het IQ van een goudvis’ heeft, en ene Doc zegt: “Kom op man, je gaat die vent toch niet verdedigen?! Iedere moordenaar is ook een lieve baby geweest, zelfs Adolf Hitler. Maar dat neemt toch niet weg wat ze op hun kerfstok hebben?!”

Adriaan: “Er zijn hier een aantal meisjes misbruikt, dat praat je goed dus. Zelfreflectie is aardig maar daar poets je de viezigheid niet mee weg.”

Farce

Bmacoenen vindt Katja walgelijk. “Het enge aan dit giftige kliekje waartoe deze mensen behoren is dat ze pretenderen de goedheid zelf te zijn en er ondertussen walgelijke dingen uitkomen. Wat een farce.”

“Als die zaken dan bekend worden zijn ze arrogant genoeg om de slachtofferrol aan te nemen, of vanuit hun bubbel de plebs kwalijk te nemen dat ze kritiek uiten.”

https://www.mediacourant.(...)ezer-plaat-voor-kop/

Goed bezig weer Katja :')
  dinsdag 7 juli 2026 @ 12:27:25 #227
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221263337
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Kan Katja Schuurman beter zwijgen over Thijs Römer?

Ja, als ik haar was zou ik me meer afzijdig houden
91% (3.175 Stemmen)

Nee, blijft de vader van d'r kind
9% (295 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 3.470

Nou Katja duidelijk nu ?
  donderdag 16 juli 2026 @ 13:07:22 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221353438
Thijs Römer genoot van taakstraf, maar is het dan wel straf? ‘Feest!’

Thijs Römer zegt van zijn taakstraf te hebben genoten, maar geldt het dan wel als een straf? Gedragsbioloog Patrick van Veen vindt het allemaal uiterst onhandig. “Hij denkt niet aan slachtoffers.”

Niet alleen heeft Thijs Römer in de gevangenis gezeten voor het online misbruiken van minderjarige meisjes, ook heeft hij er een lange taakstraf op zitten. Daar vertelde hij in de radioshow van Mischa Blok nogal lacherig over: “Ik vond dat echt fantastisch. Het was wel goed en ergens helend om boten te schuren en te spuiten. Dat kan ik nu, dat is toch leuk?”

Wat vindt gedragsbioloog Patrick van Veen van zo’n uitspraak? Zwaar onhandig, zegt hij in de Weekend. “Ik denk dan: je realiseert je dus niet wat de kern van een taakstraf is. Je hebt niet door wáárom je daar zat.”

Hij vervolgt: “Het is niet de bedoeling dat je uit een taakstraf meeneemt dat je heel erg leuk hebt lopen schuren en veel nieuwe dingen hebt geleerd. Het was haast een soort feestje voor hem, hij baalde dat-ie het niet langer heeft mogen doen.”

LOI-cursus

Ongelooflijk, vindt Patrick het. “Het was bijna alsof hij zich had ingeschreven voor een LOI-cursus. Ook hier ging hij totaal niet bij zichzelf na: wat gebeurt er bij mijn slachtoffers als zij dit horen? Hij had beter kunnen zwijgen, want de empathie ontbrak hierin volledig.”

Over de impact op zijn dochter Sammie wilde hij niet praten. Daar is wat voor te zeggen, aldus Patrick, máár: “Hij had op een andere manier op de vraag kunnen reageren. Zoals: ‘Ja ik voel me een enorme viezerik als ik daarover nadenk. Ik moet er niet aan denken dat een kerel van 37 dit zou doen bij mijn dochter.’ Punt. En dan was hij klaar geweest.”

Zelfmedelijden

Thijs’ interview heeft niet veel indruk op hem gemaakt. Hij zat volgens Patrick te vaak in de slachtofferrol. “Ik snap bijvoorbeeld zijn uitleg, dat als je acteur bent, je niet altijd erg rijk hoeft te zijn. Maar tegelijkertijd zat er een ongemakkelijk gevoel in dat antwoord, omdat hij het wéér naar zichzelf toetrok.”

“Hij had moeten zeggen: ‘Ik had de financiële middelen niet om de slachtoffers te betalen, en voel me een enorme hufter dat ik niet op een goede manier direct aan mijn verplichting heb kunnen voldoen.’ Maar hij deed haast alsof we medelijden met hem moesten hebben omdat hij financieel werd uitgekleed vanwege die schadevergoeding!”

https://www.mediacourant.(...)dan-wel-straf-feest/

Hij is en blijft een stuk stront van ongekende grootte
  donderdag 16 juli 2026 @ 13:20:35 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221353517
Financieel uitgekleed... damn.
Zo hoog was die schadevergoeding niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221354053
Thijs denkt alleen aan BV Thijs.

Het gras is groen.
  donderdag 16 juli 2026 @ 19:50:30 #231
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221356876
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 13:20 schreef Leandra het volgende:
Financieel uitgekleed... damn.
Zo hoog was die schadevergoeding niet.
Party ging op onderzoek uit en ontdekte dat een en ander toch iets ingewikkelder ligt. Op 1 juli jl. heeft Thijs Römer de jaarcijfers 2024 van zijn bedrijf Thijs B.V. gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel. Is al het geld inderdaad als sneeuw voor de zon verdwenen en is de armoede toegeslagen? Nee, zeker niet! Net als vorig jaar, toen zijn vermogen tegen de verwachting in juist bleek te zijn gestegen, blijkt ook nu dat het geld niet is verdwenen. Het eigen vermogen van zijn bedrijf bedraagt per eind 2024 253.322 euro en is ten opzichte van een jaar eerder slechts 300 euro gedaald.

https://weekbladparty.nl/het-verborgen-vermogen-van-thijs-romer/

Het is een enorme lul :( o|O
  vrijdag 17 juli 2026 @ 11:33:47 #232
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221360570
En je maakt mij niet wijs dat hij 13.000 euro niet kon lenen binnen zijn welgestelde vrienden- en familiekring.

Ik denk dat dat is wat zo irriteert aan hem: het slachtoffergedrag, goed verpakt in mooie (sociaal wenselijke) woorden. Het piept er toch elke keer weer bovenuit dat hij zich niet intrinsiek realiseert dat ánderen schade hebben opgelopen door zijn gedrag.

Dat maakt dat waar je normaal zou zeggen: 'straf uitgezeten, dus klaar', het nu gewoon een pisventje blijft.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 juli 2026 @ 12:45:24 #233
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221361184
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 11:33 schreef Duderinnetje het volgende:
En je maakt mij niet wijs dat hij 13.000 euro niet kon lenen binnen zijn welgestelde vrienden- en familiekring.
…..
Hij kan het gewoon lenen van zijn eigen bv ;) tegen marktrente is dat helemaal legaal en gewoon
  vrijdag 17 juli 2026 @ 13:59:51 #234
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221361614
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:45 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Hij kan het gewoon lenen van zijn eigen bv ;) tegen marktrente is dat helemaal legaal en gewoon
Kijk aan. Dan is het dus een kwestie van niet graag genoeg willen, bij hem.
Wat helemaal past in het stiekem-helemaal-niet-vinden-dat-hij-iets-verkeerd-heeft-gedaan.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221361635
Weer gemekker over het geld maar de slachtoffers zijn vergoed, hij heeft alleen zijn schuld bij de staat niet betaald. Volgens de berichten in elk geval, maar ook daar is nergens bevestiging over, de roddelkranten weten echt niet hoeveel blauwe enveloppen Thijs thuis heeft.

Zo lang de slachtoffers vergoed zijn vind ik het ook echt niet belangrijk of hij zijn schulden aflost.
-nee-
  vrijdag 17 juli 2026 @ 14:09:14 #236
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221361656
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 14:04 schreef Marsenal het volgende:
Weer gemekker over het geld maar de slachtoffers zijn vergoed, hij heeft alleen zijn schuld bij de staat niet betaald. Volgens de berichten in elk geval, maar ook daar is nergens bevestiging over, de roddelkranten weten echt niet hoeveel blauwe enveloppen Thijs thuis heeft.

Zo lang de slachtoffers vergoed zijn vind ik het ook echt niet belangrijk of hij zijn schulden aflost.
Nou het zegt wel iets over de mate waarin hij verantwoordelijkheid neemt. En daar mag je toch iets van vinden?

We hebben het over zijn gedrag, en daar heeft die geldkwestie mee te maken. Het gaat er niet om of de slachtoffers zijn betaald of niet. We hebben het niet over hen, maar over Thijs Römer. Net als hij zelf steeds, dus eigenlijk. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221361685
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Nou het zegt wel iets over de mate waarin hij verantwoordelijkheid neemt. En daar mag je toch iets van vinden?
Ja tuurlijk, maar die verantwoordelijkheid over geld is niet naar de slachtoffers maar naar de staat. En iedereen met een bv of handige financiele huishouding weet dat het rekken daarvan allemaal part of the deal is, dat boeit gewoon niks, er kunnen legio redenen zijn om zo'n betaling uit te stellen.

Ik denk ook dat het niet waar hoeft te zijn. Hoe weten advocaten van slachtoffers of hij zijn schuld heeft afgelost? Dat kunnen ze helemaal niet weten.
-nee-
  vrijdag 17 juli 2026 @ 14:25:01 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221361768
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 14:04 schreef Marsenal het volgende:

Schulden aan de staat zijn schulden aan ons allemaal.

Dat de slachtoffers door de staat plaatsvervangend vergoed zijn is meer dan prima, zo kan een dader zijn slachtoffers niet nog eens extra benadelen door maar geen vergoeding te betalen, of dat met allerlei BS excuses uitstellen.

Dat betekent dus dat wij, belastingbetalers de schadevergoeding, hebben voorgeschoten.
Als hij vervolgens blijft jankzakken over dat geld en blijft doen alsof het allemaal vooral zo erg is voor Thijs, dan mogen wij daar prima wat van vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 juli 2026 @ 15:44:51 #239
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221362545
Thijs Römer over afgelopen periode: 'Hartverscheurend dat mijn dochter afstand nam'

:') :') :') :')

https://www.ad.nl/video/p(...)afstand-nam-13586360

Nee Thijs je moet trots zijn op die meid dat ze afstand neemt van zo een viezerik :7

_O_ _O_ _O_ Voor dochter.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 16:10:53 #240
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221362738
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 15:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Thijs Römer over afgelopen periode: 'Hartverscheurend dat mijn dochter afstand nam'

:') :') :') :')

https://www.ad.nl/video/p(...)afstand-nam-13586360

Nee Thijs je moet trots zijn op die meid dat ze afstand neemt van zo een viezerik :7

_O_ _O_ _O_ Voor dochter.
die heeft zelfs meer verstand dan haar moeder :D
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 17 juli 2026 @ 16:31:34 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221362881
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 14:14 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ja tuurlijk, maar die verantwoordelijkheid over geld is niet naar de slachtoffers maar naar de staat. En iedereen met een bv of handige financiele huishouding weet dat het rekken daarvan allemaal part of the deal is, dat boeit gewoon niks, er kunnen legio redenen zijn om zo'n betaling uit te stellen.

Ik denk ook dat het niet waar hoeft te zijn. Hoe weten advocaten van slachtoffers of hij zijn schuld heeft afgelost? Dat kunnen ze helemaal niet weten.
Gesteld dat het waar is dat hij niet heeft betaald (en ik hoor eigenlijk geen weerwoord. De consensus lijkt te zijn dat hij niet heeft betaald), dan zegt dat iets over zijn verantwoordelijkheid als dader. Jij zit, denk ik, heel erg op de zakelijke kant ervan, maar daar gaat het hier niet zo zeer over. Dus we praten wat langs elkaar heen misschien.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 juli 2026 @ 18:00:12 #242
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zaterdag 25 juli 2026 @ 09:57:56 #243
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221425327
https://www.vandaaginside(...)hijs-romer-schei-uit

Lekker nieuwtje weer over Thijs :')

Veroordeeld voor rijden onder invloed, alcohol slot in auto

Dochter sammi van 6 moest blazen dan kon hij dronken toch rijden o|O :(

Het is en blijft stront :r
  zaterdag 25 juli 2026 @ 10:41:51 #244
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221425699
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 09:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.vandaaginside(...)hijs-romer-schei-uit

Lekker nieuwtje weer over Thijs :')

Veroordeeld voor rijden onder invloed, alcohol slot in auto

Dochter sammi van 6 moest blazen dan kon hij dronken toch rijden o|O :(

Het is en blijft stront :r
Thijs is een walgelijk stuk onbenul. Maar Guido den Aantrekker wat dicht in de buurt komt van 'aandachttrekker' zien als een goede bron is misschien ook niet zo verstandig.
  Manager PR/Moderator zaterdag 25 juli 2026 @ 11:06:57 #246
269689 crew  Viv
pi_221425819
quote:
Oud nieuws ;) dat de Staat het voorgeschoten heeft is algemeen bekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')