Ik niet.quote:Op maandag 4 september 2023 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is ook, alles wat Igone zegt is per definitie fout.
Ik heb het wel met haar te doen.
Ze vond sexchats met kinderen nog wel te vergeven kennelijk. Maar dat ie z’n loel in queen of jetlags stak was onvergeeflijk.quote:Op maandag 4 september 2023 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft die vrouw misdaan eigenlijk?
Waar zegt ze dat? Of is dat een hele vrije interpretatie van iets dat ze gezegd heeft?quote:Op maandag 4 september 2023 19:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze vond sexchats met kinderen nog wel te vergeven kennelijk. Maar dat ie z’n loel in queen of jetlags stak was onvergeeflijk.
Igone meet met rare maten.
Dat is mijn mening erover.quote:Op maandag 4 september 2023 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar zegt ze dat? Of is dat een hele vrije interpretatie van iets dat ze gezegd heeft?
Dat is wat JIJ er in leest.quote:Op maandag 4 september 2023 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha. Je schreef het alsof het een feit was.
Dat zijn er dus al drie, want het werd wel gebracht als feitelijkheden.quote:Op maandag 4 september 2023 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik las dat er ook in. Abusievelijk, kennelijk.
En misschien moest het gewoon allemaal nog doordringen. Als je in shock bent, en misschien was ze dat, dan doet je brein gekke dingen met je. Dat zie je in deze situaties vaker bij partners.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:31 schreef Scorpie het volgende:
Laten we wel wezen, er zijn twee scenario's:
1 - Thijs heeft aan Igone toegegeven dat hij die sexchats heeft gehad en ze besloot bij hem te blijven
2 - Thijs ontkende alles, zij geloofde hem op haar woord en pas bij de rechtszaak kwam alles eruit en besloot ze met hem te kappen.
De timeline voor 2 klopt voor mijn gevoel alleen niet echt - wilde ze al niet voor de rechtszaak met hem stoppen?
Daarom trekt die het ook in.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Je krijgt toch maar twee weken na de uitspraak om in hoger beroep te gaan?
Je hebt twee weken na de uitspraak om hoger beroep aan te tekenen. Dat hebben zowel Römer als het OM gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Je krijgt toch maar twee weken na de uitspraak om in hoger beroep te gaan?
Moet hunnie weten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
En nu allemaal lekker met Katja in bad
Ik heb niet het idee dat ie zich neerlegt bij zijn straf (gezien zijn gedrag en uitlatingen in de rechtszaak), maar dat ie bang is voor voor een hogere uiteindelijke straf. Thijs kiest eieren voor zijn geld. Maar niet uit schuldbesef, maar uit angst. Grote creep vind ik het.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Gelukkig. Scheelt die meisjes ook weer ballast. Beetje jammer voor hen dat het zo lang heeft moeten duren eer hij zich neerlegt bij zijn straf, maar soit. Beter laat dan nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |