Nou... ik zou die aanname niet durven doen.quote:Op maandag 15 juni 2026 16:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de opbrengst voor het smartengeld van zijn slachtoffers is. hij moet nog wat betalen...
Ik weet het niet . Las een paar posts erboven dat ie nog 13K moet betalen maar het geld niet heeft. Of zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... ik zou die aanname niet durven doen.
Ik denk niet dat de opbrengst van de voorstelling dit dekt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet het niet . Las een paar posts erboven dat ie nog 13K moet betalen maar het geld niet heeft. Of zo.
Veroordeeld Live.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:08 schreef loveli het volgende:
Wie gaat een kaartje kopen?
Ik denk niet dat dit een erg succesvol verdienmodel is.
"emotionele intelligentie". Ja mooi buzzword, maar zedenmisdrijven vergeven heeft natuurlijk niks met emotionele intelligentie te maken.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:33 schreef MMaRsu het volgende:
https://www.ad.nl/show/ka(...)-vergeven~a59a56253/
Gelukkig kon Katja t vergeven
Vraag me idd af ze er ook zo over zou denken als iemand haar kinderen op deze manier zou benaderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"emotionele intelligentie". Ja mooi buzzword, maar zedenmisdrijven vergeven heeft natuurlijk niks met emotionele intelligentie te maken.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:08 schreef spapaars het volgende:
Het nieuws werd maandag bekendgemaakt door zijn oom, producent Paul Römer, in het NPO Radio 1-programma Spraakmakers. De voorstelling Een vorm van eenzaamheid werd door zo’n honderdvijftig bezoekers bijgewoond en markeert Thijs Römers eerste stappen terug in de openbaarheid. Het stuk zal nog drie keer worden gespeeld.
https://www.parool.nl/kun(...)roordeling~b16d8641/
quote:Een vorm van eenzaamheid: dagboek uit de bajes is een theatervoorstelling van Thijs Römer & Yorick Zwart en is nog te zien op zondag 21 juni (uitverkocht)
We gaan er lekker om lachenquote:
Oud, maar nog even onstabiel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Lekker pinnig doen op de socials, wat een oud wijf is die Katja toch aan het worden.
Aha; een ingewijdequote:Op woensdag 17 juni 2026 19:09 schreef ogli het volgende:
Het is een toneelvoorstelling, dames, daar maak je over het algemeen weinig winst mee. En hoe fijnbesnaard moreel superieur jullie tere zieltjes ook mogen zijn, dat is nog geen reden om met handtasjes te gaan slaan, of erger nog: onder allerlei ranzige pseudoniemen de webshop van de voorstelling vol te bulken zodat ie steeds op 'uitverkocht' komt te staan. Volgens Plausible rechtstreeks van dit nobele forum afkomstig. Dat is nogal laf en trouwens nog strafbaar ook. De veurstelling is nu trouwens echt uitverkocht, jammer maar helaas.
Ik las van de week iets over "oom Paul" en ik dacht dat het over Paul de Leeuw zou gaanquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:08 schreef spapaars het volgende:
Het nieuws werd maandag bekendgemaakt door zijn oom, producent Paul Römer, in het NPO Radio 1-programma Spraakmakers. De voorstelling Een vorm van eenzaamheid werd door zo’n honderdvijftig bezoekers bijgewoond en markeert Thijs Römers eerste stappen terug in de openbaarheid. Het stuk zal nog drie keer worden gespeeld.
https://www.parool.nl/kun(...)roordeling~b16d8641/
zouden er veel eieren gegooid gaan worden?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Thijs Römer terug met theatervoorstelling over veroordeling zedendelict
Thijs Römer heeft een voorstelling gemaakt waarin hij reflecteert op de afgelopen jaren. Dat zei zijn oom Paul Römer maandag in het Mediaforum bij het NPO Radio 1-programma Spraakmakers. De eerste voorstellingen werden afgelopen week gespeeld in Amsterdam.
Römer vertelde dat hij dit weekend in Schram Studio's bij de voorstelling Een vorm van eenzaamheid was, gespeeld door Thijs. "Dat is een stuk dat hij gemaakt heeft waarin hij reflecteert op zijn geschiedenis van de afgelopen jaren." De acteur werd in 2023 veroordeeld voor online zedendelicten met minderjarige meisjes. Zijn oom noemde de voorstellingen "een kwetsbaar moment". "Het zijn zijn eerste stappen weer terug op het toneel en in de openbaarheid", zei Paul Römer. Volgens hem hebben in het weekend zo'n honderdvijftig mensen gekeken.
De producent zei verder dat het recht al heeft gesproken. "De voorstelling gaat ook over de gevangenisstraf en de reflectie die hij tijdens die tijd heeft. Maar daarna kom je weer terug in de maatschappij en moet je weer je plek vinden. En dat is minimaal zo complex als het uitzitten van zo'n straf."
Paul Römer zei dat er bewust voor was gekozen om het nieuws tot nu toe niet te delen. De gedachte was dat veel aandacht aan de voorkant zou afleiden van het maken van het stuk. "Maar nu is het stuk er. En het stuk is gemaakt voor de openbaarheid. Dus nu kunnen we ermee naar buiten." Volgens Römer is er niet op voorhand overleg geweest met alle betrokkenen. "De voorstelling is gemaakt vanuit Thijs. Het is zijn verhaal dat hij vertelt. Als je die voorstelling ziet, zie je ook hoe hij daarmee omgaat."
De acteur werd in augustus 2023 veroordeeld tot een celstraf van drie maanden, waarvan twee voorwaardelijk.
Johan Derksen reageerde bij Vandaag Inside op de veroordeling van Thijs Römer: "Hij moet het boetekleed aantrekken, maar blijft de arrogante filmster uitstralen!" Bekijk het in de video bovenaan deze pagina.
https://www.vandaaginside(...)ordeling-zedendelict
Geleerd van Matthijs eerst even laten wennen in theater.
Wat een stuk stront is het ook en die vader en oom ook
https://www.mediacourant.(...)ard-pedo-schreeuwen/quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:08 schreef maily het volgende:
zouden er veel eieren gegooid gaan worden?
Je zou bijna een kaartje kopenquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)ard-pedo-schreeuwen/
Ze voorspellen zelfs klappen![]()
Een account aanmaken om anderen te verwijten dat ze tere zieltjes hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:09 schreef ogli het volgende:
Het is een toneelvoorstelling, dames, daar maak je over het algemeen weinig winst mee. En hoe fijnbesnaard moreel superieur jullie tere zieltjes ook mogen zijn, dat is nog geen reden om met handtasjes te gaan slaan, of erger nog: onder allerlei ranzige pseudoniemen de webshop van de voorstelling vol te bulken zodat ie steeds op 'uitverkocht' komt te staan. Volgens Plausible rechtstreeks van dit nobele forum afkomstig. Dat is nogal laf en trouwens nog strafbaar ook. De veurstelling is nu trouwens echt uitverkocht, jammer maar helaas.
Ja geweldigquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een account aanmaken om anderen te verwijten dat ze tere zieltjes hebben
Hoi manager van Thijsquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:09 schreef ogli het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |