quote:PSV is nog maar één halte verwijderd van de groepsfase van de Champions League. Alleen Rangers moet nog worden verslagen. PSV gaat eerst op bezoek in Schotland. Check hier hoe laat en op welke zender je inschakelt voor Rangers - PSV in de play-offs van de Champions League.
Voor de drie spitsen van Rangers wordt het een weerzien met een bekende club. Zeker voor Sam Lammers, die uit de jeugdopleiding van PSV komt. De andere twee kersverse spitsen van Rangers zijn Danilo en Cyriel Dessers, twee oud-spitsen van Feyenoord. Ook zij weten dondersgoed hoe het is om tegen PSV te spelen. Danilo scoorde twee keer in vier wedstrijden tegen de Eindhovenaren, Dessers deed dat drie keer in zes wedstrijden.
ZENDER RANGERS - PSV
De wedstrijd tussen Rangers en PSV wordt dinsdag 22 augustus uitgezonden op RTL 7 en Ziggo Sport. Er wordt om 21.00 uur afgetrapt, RTL 7 is er al vanaf 19.55 uur bij met een voorbeschouwing. Bij Ziggo Sport kan je pas vanaf 20.55 uur inschakelen voor de wedstrijd. Op woensdag 30 augustus staat de return in Eindhoven op het programma.
Vorig seizoen stonden Rangers en PSV ook tegenover elkaar in de play-offronde van de Champions League. Rangers behaalde uiteindelijk het hoofdtoernooi: 2-2, 1-0.
ROUTE RANGERS
Rangers beleeft nog geen foutloos seizoen. In de vorige voorronde had het veel moeite met Servette FC uit Zwitserland. Na een 2-1-zege voldeed in de uitwedstrijd een gelijkspel (1-1) om door te bekeren. In de Schotse competitie heeft Rangers vier punten na twee wedstrijden.
UITSLAGEN PSV
PSV kent tot nog toe een fantastisch seizoen; PSV won tot nu toe alles onder Peter Bosz. Sturm Graz werd tweemaal simpel aan de kant gezet om de play-offronde te bereiken, terwijl ondertussen ook de Johan Cruijff Schaal werd gewonnen (1-0) van Feyenoord én het de eerste twee wedstrijden in de Eredivisie won.
https://www.elfvoetbal.nl(...)-de-champions-league
Wij dragen de ex-Feyenoorders een warm hart toe. Hup Rangers.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:11 schreef onlogisch het volgende:
Even een random vraag. Maar voor wie juichen wij @:Zipportal @:Scrummie @:Slobeend ?
Zou leuk zijn als Danilo de winnende erin prikt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wij dragen de ex-Feyenoorders een warm hart toe. Hup Rangers.
Niet voor PSV.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:11 schreef onlogisch het volgende:
Even een random vraag. Maar voor wie juichen wij @:Zipportal @:Scrummie @:Slobeend ?
Jammer dit soort eilandjes binnen de VBL-crewquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is PSV. Dat is @:Coco z'n taak.
De eerste scheuren zijn zichtbaar.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dit soort eilandjes binnen de VBL-crew
Ik neem aan dat je in je volgende bila met @onlogisch en @Coco gaat bespreken hoe zet dit in het vervolg beter kunnen aanpakken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dit soort eilandjes binnen de VBL-crew
En volgens Schotse vriend was Basey een superman en hun beste speler.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:10 schreef Erasmus het volgende:
Rangers was vorig seizoen zo’n beetje het slechtste team van de Champions League, dus het zou wat zijn als er hier weer niet gewonnen wordt.
Nadat hij gegoogled heeft wat het betekent zal hij vast met een nietszeggend antwoord op de proppen komenquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in je volgende bila met @:onlogisch en @:coco gaat bespreken hoe zet dit in het vervolg beter kunnen aanpakken.
In Europa ben ik voor iedere Nederlandse club. Ik zeg 1-2.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:11 schreef onlogisch het volgende:
Waarom staat er niet vermeld op welke dag we moeten inschakelen:?quote:
ik weet niet wat klachtwaardiger is, die rode kaart van Turpin of dat Te Vrede en Kazim destijds onze eerste spitsen waren.quote:
1-1quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
21:00 Glasgow Rangers - PSV | RTL7 / Ziggo Sport Voetbal
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker 0-0
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
@:klaasweetalles
@:PSVCL
@:3rr0r
0-4quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Oriente 1-1
@:DombohetOlifantje1 2-2
@:PSVCL
0-2quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:PSVCL 0-4
Wat vroeg.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:GGMM 0-2
1-1quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Scrummie 3-2
@:klaasweetalles 1-0
1-2quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
0-3quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
2-1quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:fetX 1-1
@:Tarado 1-2
Zeg het maar:
Zeg het maar:
Gewaagde voorspelling.quote:
Ik kies voor het laatstequote:Op maandag 21 augustus 2023 13:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
ik weet niet wat klachtwaardiger is, die rode kaart van Turpin of dat Te Vrede en Kazim destijds onze eerste spitsen waren.
Gelukkig is er VAR, het scheelt iets.quote:
Een lulletje rozenwater en een Londense drillrapper met een dik Cockney-accent zijn geen goede spitsen, dat hebben wij inmiddels wel weer geleerd.quote:
P.S.V. Eindhovenquote:Doelmannen
Jack Butland, Robby McCrorie, Kieran Wright
Verdedigers
James Tavernier, Ben Davies, John Souttar, Connor Goldson, Dujon Sterling, Leon Balogun, Borna Bari¨ić
Middenvelders
John Lundstram, Rabbi Matondo, Ryan Jack, Jose Cifuentes, Kieran Dowell, Nicolas Raskin
Aanvallers
Cyriel Dessers, Todd Cantwell, Sam Lammers, Abdallah Sima, Scott Wright, Danillo
Arbitragequote:Goalkeepers
Walter Benítez, Joël Drommel, Boy Waterman
Defenders
Jordan Teze, André Ramalho, Olivier Boscagli, Sergiño Dest, Shurandy Sambo
Midfielders
Ibrahim Sangaré, Guus Til, Joey Veerman, Tygo Land, Isaac Babadi, Ismael Saibari, Malik Tilman, Jerdy Schouten
Forwards
Luuk de Jong, Anwar El Ghazi, Johan Bakayoko, Yorbe Vertessen, Ricardo Pepi, Noa Lang
Matchcenterquote:Referee
Clément Turpin FRA
Assistant referees
Nicolas Danos FRA
Erwan Finjean FRA
Video Assistant Referee
Jérôme Brisard FRA
Assistant Video Assistant Referee
Eric Wattellier FRA
Fourth official
Jérémie Pignard FRA
En wie scoort die zesde voor PSV dan?quote:
Verklaar jezelf nader.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik sta volledig achter Cyriel Dessers.
Cyriel Dessers is een jongen met een goed hart. Het zou geweldig zijn om hem in de Champions League te zien spelen.quote:
Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die hebben er ook niet echt zin in.
Bijzondere obsessie. Maar goed, dat staat eenieder vrij natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Cyriel Dessers is een jongen met een goed hart. Het zou geweldig zijn om hem in de Champions League te zien spelen.
Cyriel in Bernabeu.
Cyriel in Montjuïc.
Cyriel in Metropolitano.
Cyriel an der alten Försterei.
Cyriel in Sanchez-Pizjuan.
De Rangers zelf vind ik niet interessant.
Rare jongens, die Brabanders.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
Tripje Glasgow is toch lekker man
0-2quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
ik weet niet wat klachtwaardiger is, die rode kaart van Turpin of dat Te Vrede en Kazim destijds onze eerste spitsen waren.
Fatih Karagümrük is een leuk antwoord voor een avondje pubquiz. Nog nooit van gehoord.quote:
Ik weiger dit te erkennen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Turpin is momenteel gewoon een uitstekende scheidsrechter. Sterk ontwikkeld na Feyenoord-debacle.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Turpin is momenteel gewoon een uitstekende scheidsrechter. Sterk ontwikkeld na Feyenoord-debacle.
Gelukkig is de VAR er nu om hem 7x per wedstrijd te corrigeren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marokkaanse muntthee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat gaan jullie vanavond drinken bij deze wedstrijd?
Bier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Glasgow is ook wel echt een shitholequote:
Geen stad om de vrouw mee naar toe te nemen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Glasgow is ook wel echt een shithole
Wel mooie pubs uiteraard.
Hoe spreek jij Edinburgh uit?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geen stad om de vrouw mee naar toe te nemen.
Edinburgh daarentegen
Schotland is sowieso wel tof ja. Stuk leuker volk ook dan Engelsenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geen stad om de vrouw mee naar toe te nemen.
Edinburgh daarentegen
Matig volk man.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Schotland is sowieso wel tof ja. Stuk leuker volk ook dan Engelsen
Benieuwd hoe Dest het PSV systeem eigen kan gaan maken in de eerste minuten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Spannend met meteen Dest.
Ik erger mij nu al aan Ramalho.
Ik neem aan dat hij gisteren een lezing heeft gekregen van professor doctorandus Bosz die hem dan constant aankijkt alsof Dest blij mag zijn dat hij mag luisteren naar zijn woorden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Dest het PSV systeem eigen kan gaan maken in de eerste minuten.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Ik merk dat @:coco wat zenuwachtig is.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef Bezsen het volgende:
Ben aan de dunne.
Al drie keer in 90 minuten op toilet gezeten
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef Bezsen het volgende:
Ben aan de dunne.
Al drie keer in 90 minuten op toilet gezeten
Voor meer leuke anekdotes mag je altijd DM'enquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling.
DM gestuurd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Voor meer leuke anekdotes mag je altijd DM'en
@Zipportal en ik kijken nog even gamescom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Uur voorbeschouwen lijkt me wat overdreven.
WokeCom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Zipportal en ik kijken nog even gamescom.
Die sla ik dan ook maar over.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Uur voorbeschouwen lijkt me wat overdreven.
Gatverrrr ik proef kurk.quote:
Ik ging dit visualiseren.quote:
Het was een referentie naar een sketchquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het was een referentie naar een sketch.
Spongebob ananas drankje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat is wel zo ontzettend goor. Alleen voor arme mensen is dat. Normale mensen gaan gewoon naar de snackbar of Uber eats.quote:
Ik heb de gifjes alvast klaarstaan. @Erasmus @onlogischquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is wel zo ontzettend goor. Alleen voor arme mensen is dat. Normale mensen gaan gewoon naar de snackbar of Uber eats.
Wat heb jij klaarstaan @:zipportal
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom scheert Bosz zich eigenlijk kaal?
Arme mensen zijn goorquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is wel zo ontzettend goor. Alleen voor arme mensen is dat. Normale mensen gaan gewoon naar de snackbar of Uber eats.
Wat heb jij klaarstaan @:zipportal
Ben uitermate content met jou. Jouw GIFjes zijn altijd van hoge kwaliteit, stel ik erg op prijs.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb de gifjes alvast klaarstaan. @:erasmus @:onlogisch
Omdat je je niet behaard kan scherenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom scheert Bosz zich eigenlijk kaal?
@3rr0r in shambles.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben uitermate content met jou. Jouw GIFjes zijn altijd van hoge kwaliteit, stel ik erg op prijs.
Jij mag in de hoek staan als wij de coefficientenpolonaise lopen vanavondquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben voor dessers en danilo
vinden mensen dat vreemd?
Gewoon een serieuze vraag.quote:
Het gaat om de centen vanavond.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij mag in de hoek staan als wij de coefficientenpolonaise lopen vanavond
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:35 schreef Coco het volgende:
Ik kijk uit naar frietzakoptafel.gif en bitterballenmandje.gif
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij mag in de hoek staan als wij de coefficientenpolonaise lopen vanavond
https://nos.nl/video/2486(...)dt-al-jaren-bedreigdquote:
quote:NOS Nieuws
•
Woensdag, 21:57
YouTuber The Bradge wordt al jaren bedreigd
Leden van bepaalde Telegramgroepen hebben als doel het leven van TikTokkers zuur te maken. Dit doen ze door online bedreigen, door langs te gaan en op andere manieren te intimideren. YouTuber en TikTokker Bradley van Dijk wordt al twee jaar bedreigd.
Komt @TheBradgeTV in roddelpraat?quote:
Ja, morgen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Komt @:thebradgetv in roddelpraat?
Bedankt voor de scooooooooop.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heeft user @:3rr0r ook gifjes van de DSI?
Nee wel 15 fps gifjes van Ajax goals.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heeft user @:3rr0r ook gifjes van de DSI?
Een schizofreen is nooit alleen. @GurneyIsBestOkequote:
Ik geef hem wel credits voor die mooie kool van Medic tegen Heracles!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee wel 15 fps gifjes van Ajax goals.
Laatste waarschuwing. @Cocoquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen. @:gurneyisbestoke
Voor AZ wil ik wel eens gaan juichen hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee. Ik neem user Zipportal sws niet zo serieus op Europese avonden.
Iedereen mag altijd 1 uitzondering inzetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor AZ wil ik wel eens gaan juichen hoor.
Maar daar juicht @:Alaphilippe_ dan weer niet voor. Staat hij dan ook op jouw duistere zaken lijstje?
Wat had je? Ik vond het maar wat saai.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh. Ik had gisteren bij Eazie.nl besteld. Dat was verrassend lekker.
Ter info.
Via de tikkie-app kan je gratis tosti kopen. Heb je morgen ook weer wat te eten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh. Ik had gisteren bij Eazie.nl besteld. Dat was verrassend lekker.
Ter info.
De chicken sate.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat had je? Ik vond het maar wat saai.
PSV is geen echte club @PSVCLquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:56 schreef Zipportal het volgende:
Stadion uitverkocht op het uitvak na.
Wanneer speelt Feyenoord?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:56 schreef Zipportal het volgende:
PSV wilde ook een vol uitvak hebben @PSVCLquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:56 schreef Zipportal het volgende:
Vanaf nu zijn wij aartsvijanden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb er even over nagedacht, maar ik juich voor de Rangers vandaag.
Eens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat het walgelijke Almere City keihard gaat degraderen.
quote:
Dat is 'ie gewend.quote:
Nee, als Luuk scoort ga ik zelfs een beetje boos worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:00 schreef Wertha het volgende:
Gaan we allemaal een champagneflesje openen bij een doelpunt van PSV?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk met een schuin oog mee. Esther Turpin
Meer ajacieden naar een uithoek in het oostblok dan boeren een plasje overquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat wedstrijdje hoeveel fans meenemen onzin
Niemand gaat ff 400euro neerleggen voor vlucht voor een voorronde potje 6 dagen vantevoren.
Alsof PSV er beter door gaat spelen als er 1500 man zit ipv 500.
Rond is ook een vorm.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens wel dat jij in een goede vorm zit.
RTL7.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:02 schreef Thomas-sama het volgende:
Waar te zien?
Vorig keer kon ik op vz kijken
Ik stoor mij niet aan deze meneer.quote:
Ik heb geen zin om het te vertellenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:06 schreef Erasmus het volgende:
Wie is de commentator op Ziggo?
Geen zin om te zappen.
Lamme tegen de blinde dit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is geen Champions League niveau.
Fijne Kameraad ben je ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het te vertellen
Wanneer speelt ajax zijn CL wedstrijd?quote:
Al besproken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is de arbitrage verschrikkelijk slecht.
Vlgend jaar weer:Pquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wanneer speelt ajax zijn CL wedstrijd?
Best aardig niveautje toch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wanneer speelt ajax zijn CL wedstrijd?
Ik ook.quote:
Dan feliciteren we Rangers.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is net zo kut als vorig jaar.
Akkoord.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan niet vaak genoeg herhaald worden
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ook.
Dadelijk tijdens tweede helft een zender met Arabisch commentaar kijken, zo eentje die overdreven emotioneel wordt bij iedere kool.
Ik hoop dat ze allebei niet doorgaan.quote:
Makkelijk derde.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
De Rangers kunnen zo mee in de knotsgekke Eredivisie.
quote:
Oh, bijzonder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij wil geen reclame maken, zoals voor bosch en bol.com
Gezien de eerste twee speelronden lijken ze mij gewoon kampioenskandidaatquote:
Eigen doelpunt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik gun Saibari een goal op zijn naam.
Ik ben hier op afgekickt nadat ik een keer een kansloze uitwedstrijd van Feyenoord keek op een Spaanstalige stream. Dan zijn al die GOOOOOOOOL’s heel irritant.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]Inderdaad.
Latijns-Amerikaanse en Arabische commentatoren die helemaal los gaanook tijdens een pot van FC Knudde van de 7de divisie
Welke plek staat Feyenoord eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gezien de eerste twee speelronden lijken ze mij gewoon kampioenskandidaat
Stukje degradatievoetbal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke plek staat Feyenoord eigenlijk?
12.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke plek staat Feyenoord eigenlijk?
Arabisch is leuker jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben hier op afgekickt nadat ik een keer een kansloze uitwedstrijd van Feyenoord keek op een Spaanstalige stream. Dan zijn al die GOOOOOOOOL’s heel irritant.
Zorg wel dat je boven Almere blijft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stukje degradatievoetbal.
Gaat spannend worden zondagquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Zorg wel dat je boven Almere blijft.
Helaasquote:
Ik vond het al zo'n warm bad!quote:
Arabisch > Spaans commentaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben hier op afgekickt nadat ik een keer een kansloze uitwedstrijd van Feyenoord keek op een Spaanstalige stream. Dan zijn al die GOOOOOOOOL’s heel irritant.
Dit weekend minimaal 6-0quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Zorg wel dat je boven Almere blijft.
Wat is er eigenlijk gebeurd met Pietje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook mee.
Ben een uurtje wezen sporten vandaar ietsjes later
(@:oriente @:yvonne @:caland @:onlogisch @:coco @:pietjepuk2000)
Die post nog regelmatig toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk gebeurd met Pietje.
Geen vragen stellen en gewoon blij ermee zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oke.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Fris en fruitig
Een appel is ook frisen fruitig
Oh. Dan mis ik hem een beetje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die post nog regelmatig toch?
Iets minder dan voorheen, maar dat is niet zo erg
Jolla, jolla, jolla.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Arabisch > Spaans commentaar
Dan komt er poëzie bij kijken (die je niet verstaat).
Nog nooit een zure appel gehad?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Fris en fruitig
Een appel is ook frisen fruitig
Nu heb je het gejinxed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nounounouquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef Wotte het volgende:
Jawel hoor. Hup PSV! Beste spits van Nederland aan het werk zien.
Jeetje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nu heb je het gejinxed.
Vanaf nu zijn wij aartsvijanden.
Dat soort dingen zei ik ook na zijn GenerationAlpha fase en dat heb ik geweten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh. Dan mis ik hem een beetje.
@:Gurneyisbestoke
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou daar maar überhaupt op letten
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:20 schreef Thomas-sama het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL GOLGOLGOLGOLGOLGOL
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:20 schreef Thomas-sama het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL GOLGOLGOLGOLGOLGOL
Forum Opties | |
---|---|