Benieuwd hoe Dest het PSV systeem eigen kan gaan maken in de eerste minuten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Spannend met meteen Dest.
Ik erger mij nu al aan Ramalho.
Ik neem aan dat hij gisteren een lezing heeft gekregen van professor doctorandus Bosz die hem dan constant aankijkt alsof Dest blij mag zijn dat hij mag luisteren naar zijn woorden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Dest het PSV systeem eigen kan gaan maken in de eerste minuten.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Ik merk dat @:coco wat zenuwachtig is.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef Bezsen het volgende:
Ben aan de dunne.
Al drie keer in 90 minuten op toilet gezeten
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef Bezsen het volgende:
Ben aan de dunne.
Al drie keer in 90 minuten op toilet gezeten
Voor meer leuke anekdotes mag je altijd DM'enquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling.
DM gestuurd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Voor meer leuke anekdotes mag je altijd DM'en
@Zipportal en ik kijken nog even gamescom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Uur voorbeschouwen lijkt me wat overdreven.
WokeCom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Zipportal en ik kijken nog even gamescom.
Die sla ik dan ook maar over.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Uur voorbeschouwen lijkt me wat overdreven.
Gatverrrr ik proef kurk.quote:
Ik ging dit visualiseren.quote:
Het was een referentie naar een sketchquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het was een referentie naar een sketch.
Spongebob ananas drankje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat gaan jullie vanavond drinken bij deze wedstrijd?
Dat is wel zo ontzettend goor. Alleen voor arme mensen is dat. Normale mensen gaan gewoon naar de snackbar of Uber eats.quote:
Ik heb de gifjes alvast klaarstaan. @Erasmus @onlogischquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is wel zo ontzettend goor. Alleen voor arme mensen is dat. Normale mensen gaan gewoon naar de snackbar of Uber eats.
Wat heb jij klaarstaan @:zipportal
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom scheert Bosz zich eigenlijk kaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |