quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Turpin is momenteel gewoon een uitstekende scheidsrechter. Sterk ontwikkeld na Feyenoord-debacle.
Gelukkig is de VAR er nu om hem 7x per wedstrijd te corrigeren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Turpin is momenteel gewoon een uitstekende scheidsrechter. Sterk ontwikkeld na Feyenoord-debacle.
Marokkaanse muntthee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat gaan jullie vanavond drinken bij deze wedstrijd?
Bier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat gaan jullie vanavond drinken bij deze wedstrijd?
Glasgow is ook wel echt een shitholequote:
Geen stad om de vrouw mee naar toe te nemen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Glasgow is ook wel echt een shithole
Wel mooie pubs uiteraard.
Hoe spreek jij Edinburgh uit?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geen stad om de vrouw mee naar toe te nemen.
Edinburgh daarentegen
Schotland is sowieso wel tof ja. Stuk leuker volk ook dan Engelsenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geen stad om de vrouw mee naar toe te nemen.
Edinburgh daarentegen
Matig volk man.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Schotland is sowieso wel tof ja. Stuk leuker volk ook dan Engelsen
Benieuwd hoe Dest het PSV systeem eigen kan gaan maken in de eerste minuten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Spannend met meteen Dest.
Ik erger mij nu al aan Ramalho.
Ik neem aan dat hij gisteren een lezing heeft gekregen van professor doctorandus Bosz die hem dan constant aankijkt alsof Dest blij mag zijn dat hij mag luisteren naar zijn woorden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Dest het PSV systeem eigen kan gaan maken in de eerste minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |