Gewaagde voorspelling.quote:
Ik kies voor het laatstequote:Op maandag 21 augustus 2023 13:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
ik weet niet wat klachtwaardiger is, die rode kaart van Turpin of dat Te Vrede en Kazim destijds onze eerste spitsen waren.
Gelukkig is er VAR, het scheelt iets.quote:
Een lulletje rozenwater en een Londense drillrapper met een dik Cockney-accent zijn geen goede spitsen, dat hebben wij inmiddels wel weer geleerd.quote:
P.S.V. Eindhovenquote:Doelmannen
Jack Butland, Robby McCrorie, Kieran Wright
Verdedigers
James Tavernier, Ben Davies, John Souttar, Connor Goldson, Dujon Sterling, Leon Balogun, Borna Bari¨ić
Middenvelders
John Lundstram, Rabbi Matondo, Ryan Jack, Jose Cifuentes, Kieran Dowell, Nicolas Raskin
Aanvallers
Cyriel Dessers, Todd Cantwell, Sam Lammers, Abdallah Sima, Scott Wright, Danillo
Arbitragequote:Goalkeepers
Walter Benítez, Joël Drommel, Boy Waterman
Defenders
Jordan Teze, André Ramalho, Olivier Boscagli, Sergiño Dest, Shurandy Sambo
Midfielders
Ibrahim Sangaré, Guus Til, Joey Veerman, Tygo Land, Isaac Babadi, Ismael Saibari, Malik Tilman, Jerdy Schouten
Forwards
Luuk de Jong, Anwar El Ghazi, Johan Bakayoko, Yorbe Vertessen, Ricardo Pepi, Noa Lang
Matchcenterquote:Referee
Clément Turpin FRA
Assistant referees
Nicolas Danos FRA
Erwan Finjean FRA
Video Assistant Referee
Jérôme Brisard FRA
Assistant Video Assistant Referee
Eric Wattellier FRA
Fourth official
Jérémie Pignard FRA
En wie scoort die zesde voor PSV dan?quote:
Verklaar jezelf nader.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik sta volledig achter Cyriel Dessers.
Cyriel Dessers is een jongen met een goed hart. Het zou geweldig zijn om hem in de Champions League te zien spelen.quote:
Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die hebben er ook niet echt zin in.
Bijzondere obsessie. Maar goed, dat staat eenieder vrij natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Cyriel Dessers is een jongen met een goed hart. Het zou geweldig zijn om hem in de Champions League te zien spelen.
Cyriel in Bernabeu.
Cyriel in Montjuïc.
Cyriel in Metropolitano.
Cyriel an der alten Försterei.
Cyriel in Sanchez-Pizjuan.
De Rangers zelf vind ik niet interessant.
Rare jongens, die Brabanders.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
Tripje Glasgow is toch lekker man
0-2quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
21:00 Glasgow Rangers - PSV | RTL7 / Ziggo Sport Voetbal
@:maxi-mus
@:Oriente 1-1
@:fetX 1-1
@:GGMM 0-2
@:PicoMMP
@:Scrummie 3-2
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker 0-0
@:Tarado 1-2
@:DombohetOlifantje1 2-2
@:klaasweetalles 1-0
@:PSVCL 0-4
@:3rr0r
quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
ik weet niet wat klachtwaardiger is, die rode kaart van Turpin of dat Te Vrede en Kazim destijds onze eerste spitsen waren.
Fatih Karagümrük is een leuk antwoord voor een avondje pubquiz. Nog nooit van gehoord.quote:
Ik weiger dit te erkennen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Turpin is momenteel gewoon een uitstekende scheidsrechter. Sterk ontwikkeld na Feyenoord-debacle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |