quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Ik merk dat @:coco wat zenuwachtig is.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef Bezsen het volgende:
Ben aan de dunne.
Al drie keer in 90 minuten op toilet gezeten
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef Bezsen het volgende:
Ben aan de dunne.
Al drie keer in 90 minuten op toilet gezeten
Voor meer leuke anekdotes mag je altijd DM'enquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling.
DM gestuurd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Voor meer leuke anekdotes mag je altijd DM'en
@Zipportal en ik kijken nog even gamescom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Uur voorbeschouwen lijkt me wat overdreven.
WokeCom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Zipportal en ik kijken nog even gamescom.
Die sla ik dan ook maar over.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Uur voorbeschouwen lijkt me wat overdreven.
Gatverrrr ik proef kurk.quote:
Ik ging dit visualiseren.quote:
Het was een referentie naar een sketchquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het was een referentie naar een sketch.
Spongebob ananas drankje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat gaan jullie vanavond drinken bij deze wedstrijd?
Dat is wel zo ontzettend goor. Alleen voor arme mensen is dat. Normale mensen gaan gewoon naar de snackbar of Uber eats.quote:
Ik heb de gifjes alvast klaarstaan. @Erasmus @onlogischquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is wel zo ontzettend goor. Alleen voor arme mensen is dat. Normale mensen gaan gewoon naar de snackbar of Uber eats.
Wat heb jij klaarstaan @:zipportal
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom scheert Bosz zich eigenlijk kaal?
Arme mensen zijn goorquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is wel zo ontzettend goor. Alleen voor arme mensen is dat. Normale mensen gaan gewoon naar de snackbar of Uber eats.
Wat heb jij klaarstaan @:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |