Een schizofreen is nooit alleen. @GurneyIsBestOkequote:
Ik geef hem wel credits voor die mooie kool van Medic tegen Heracles!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee wel 15 fps gifjes van Ajax goals.
Laatste waarschuwing. @Cocoquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen. @:gurneyisbestoke
Voor AZ wil ik wel eens gaan juichen hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee. Ik neem user Zipportal sws niet zo serieus op Europese avonden.
Iedereen mag altijd 1 uitzondering inzetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor AZ wil ik wel eens gaan juichen hoor.
Maar daar juicht @:Alaphilippe_ dan weer niet voor. Staat hij dan ook op jouw duistere zaken lijstje?
Wat had je? Ik vond het maar wat saai.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh. Ik had gisteren bij Eazie.nl besteld. Dat was verrassend lekker.
Ter info.
Via de tikkie-app kan je gratis tosti kopen. Heb je morgen ook weer wat te eten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh. Ik had gisteren bij Eazie.nl besteld. Dat was verrassend lekker.
Ter info.
De chicken sate.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat had je? Ik vond het maar wat saai.
PSV is geen echte club @PSVCLquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:56 schreef Zipportal het volgende:
Stadion uitverkocht op het uitvak na.
Wanneer speelt Feyenoord?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:56 schreef Zipportal het volgende:
PSV wilde ook een vol uitvak hebben @PSVCLquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:56 schreef Zipportal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |