Ik hoop dat ze allebei niet doorgaan.quote:
Makkelijk derde.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
De Rangers kunnen zo mee in de knotsgekke Eredivisie.
quote:
Oh, bijzonder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij wil geen reclame maken, zoals voor bosch en bol.com
Gezien de eerste twee speelronden lijken ze mij gewoon kampioenskandidaatquote:
Eigen doelpunt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik gun Saibari een goal op zijn naam.
Ik ben hier op afgekickt nadat ik een keer een kansloze uitwedstrijd van Feyenoord keek op een Spaanstalige stream. Dan zijn al die GOOOOOOOOL’s heel irritant.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]Inderdaad.
Latijns-Amerikaanse en Arabische commentatoren die helemaal los gaanook tijdens een pot van FC Knudde van de 7de divisie
Welke plek staat Feyenoord eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gezien de eerste twee speelronden lijken ze mij gewoon kampioenskandidaat
Stukje degradatievoetbal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke plek staat Feyenoord eigenlijk?
12.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke plek staat Feyenoord eigenlijk?
Arabisch is leuker jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben hier op afgekickt nadat ik een keer een kansloze uitwedstrijd van Feyenoord keek op een Spaanstalige stream. Dan zijn al die GOOOOOOOOL’s heel irritant.
Zorg wel dat je boven Almere blijft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stukje degradatievoetbal.
Gaat spannend worden zondagquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Zorg wel dat je boven Almere blijft.
Helaasquote:
Ik vond het al zo'n warm bad!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |