SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
Ja, heel goed dat ze dat eruit hebben gehaald. 6 starts totdat een 100 meter een keer begon was echt afgrijselijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vroeger had je per persoon een aantal valse starts. Duurde veel langer. Met "vals is eruit" zou dat nu best meevallen
Die zonder achterlijke tattoos en moeilijke snor (of ja, er zijn er nog een aantal die ook vast leuker zijn).quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Ingebrigtsen vinden jullie het leukst?
Logisch toch. Wat heb je eraan? Je wint er niks mee, krijgt er geen medaille voor en over een tijd wordt het verbeterd. Nounou.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:49 schreef Marcoss het volgende:
“Hoe belangrijk is dat NR?”
“Niet belangrijk”
Vragen afwerken, niet luisteren. Peak Schoolkrantlulquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Echt werkelijk interview![]()
De atleet zegt iets over zijn plan of race.
- Jeroen: "Was dit (hetgeen zojuist gezegd is) dan de opdracht voor deze race?"
Je wilt die kogel niet het publiek in slingeren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik bij kogelslingeren altijd raar vind, is dat dat hek maar half open staat.
Je zou verwachten idd dat het tot de lijn open isquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik bij kogelslingeren altijd raar vind, is dat dat hek maar half open staat.
Dat spreekt voor zich, maar waarom zit dat hek daar links in zoverre dicht dat het het halve veld afdekt?quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je wilt die kogel niet het publiek in slingeren.
Tja, hun recht om dat risico te nemen. Als je dan te vroeg bent lig je er uit, en is het in principe gewoon duidelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oneens. Dan gaan atleten alleen maar vaker een pikstart proberen te maken.
Eigenlijk moet Joep Schreuder bij elke sport de interviews doen!quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Echt werkelijk elk interview![]()
De atleet zegt iets over zijn plan of race.
- Jeroen: "Was dit (hetgeen zojuist gezegd is) dan de opdracht voor deze race?"
Tsja, dan wordt het een loterij.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, hun recht om dat risico te nemen. Als je dan te vroeg bent lig je er uit, en is het in principe gewoon duidelijk.
Voorsprong Vetter is ongeveer:quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:59 schreef franklop het volgende:
@:Mexicanobakker je hebt vast de verschillen op een rijtje voor een PLAK
Omdat deze met rechts gooien. Voor linkshandige slingeraars wordt de andere kant afgedekt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, maar waarom zit dat hek daar links in zoverre dicht dat het het halve veld afdekt?
Dan krijg je races met meerdere starts, waarvan niemand behalve de mensen die het proberen blij worden. Niet de atleten die wel netjes wachten maar meerdere keren moeten explosief starten (wat zeker in een toernooi een flink nadeel is), niet de wedstrijd omdat de flow eruit gaat, niet atleten van andere onderdelen omdat het hele programma en hun voorbereiding overhoop gaat, niet het publiek.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, hun recht om dat risico te nemen. Als je dan te vroeg bent lig je er uit, en is het in principe gewoon duidelijk.
Ah ja, logisch wel. Opening heeft wel een bepaalde voorwaarde meen ik ja.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat deze met rechts gooien. Voor linkshandige slingeraars wordt de andere kant afgedekt.
Volgens de NOS ligt ze op medaillekoers.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter gaat 20e worden op dit onderdeel zo te zien
Nouja, zolang ze maar 3e overall wordt
Ja, ik vind 2:20 echt nog geen gegeven. Als het lukt zou top zijn, maar ik ben niet verbaasd als dat niet lukt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:09 schreef franklop het volgende:
Vetter had minder kunnen trainen in de voorbereiding las ik, zou mij niet verbazen als ze toch een hoop verliest
Maar de goede speer kan ook weer wat vleugels gevenquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik vind 2:20 echt nog geen gegeven. Als het lukt zou top zijn, maar ik ben niet verbaasd als dat niet lukt.
Hoop dat Hall flink gaat schroeienquote:
Dingetje links gaf 2.21, die is weer afquote:
Leermoment voor Team NL richting Parijsquote:
Lijkt mij ook ja, ik keek gewoon naar de lopende klok.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Dingetje links gaf 2.21, die is weer af
quote:
Al bes.... och jaquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 150 punten van ver maakten dus geen biet uit.
Hawkins stort overigens echt totaal in hier, jeetje.
Gelukkig maar, anders blijft dat boven zo'n toernooi hangenquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:15 schreef franklop het volgende:
22 punten over, 50 cm extra op VER had dus met de huidige resultaten geen andere plek opgeleverd
Gaf 17 seconden achterstand bij een 2.04 uitslagquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja, ik keek gewoon naar de lopende klok.
Zilver leek mij onmogelijk.quote:
Dat zag ik ook, 17 seconden achterstand en Oosterwegel maar 7quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaf 17 seconden achterstand bij een 2.04 uitslag
Vreselijke act is dat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:19 schreef franklop het volgende:
Mis nu wel het gezamenlijke rondje van de meerkampdames
Vuelta rode trui, ik snap het welquote:
En Ibargüen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:20 schreef Szura het volgende:
Zonder Mamona interesseert dit nummer me niet
Ze zouden makkelijk alle sprongen in een minuut kunnen proppen. Vooruit, twee minuten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb weer het gevoel nauwelijks wat van ver gezien te hebben. Terwijl ze hamerslingeren geregeld laten zien.
En Yanic Wildschuttquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:24 schreef franklop het volgende:
Jens Voigt doet mee echt ik snel te zien
Het plakplaatje onder dat shirt?quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:27 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wijst die Chileen naar een wit stukje shirt?
Hawkins is totaal geen 800m loopster. En 2:18 of 2:22 is lood om oud ijzer.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 150 punten van ver maakten dus geen biet uit.
Hawkins stort overigens echt totaal in hier, jeetje.
Maar Hawkins draaide wel een geweldige meerkamp en kan 2:16, 2:17. Dit is gewoon ronduit matig voor haar. Misschien heeft die ook wel ridder of mis gespeeld?quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hawkins is totaal geen 800m loopster. En 2:18 of 2:22 is lood om oud ijzer.
Zeer hinderlijk. Om dadelijk als de 10000 afgelopen is alleen maar aandacht te hebben voor opwarmende sprinters.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh gelukkig gaan we toch echt nog even naar het verspringen.
Er is nog hamertje werpen!quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeer hinderlijk. Om dadelijk als de 10000 afgelopen is alleen maar aandacht te hebben voor opwarmende sprinters.
Probleem is vooral dat dit al opgenomen is. Denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zal zometeen tijdens de tweede helft van de 10 wel komen ofzo.
Of een spuitjequote:Op zondag 20 augustus 2023 18:35 schreef Faraday01 het volgende:
Davis Woodhall mag een rustgevend pilletje
Mikkel Bjerg vindt dit niet leukquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naar WK gaan om te knechten voor een ander vind ik matig maar goed
Wielrennen voelt wat anders aan maar inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mikkel Bjerg vindt dit niet leuk
Is niet de eerste, blijkbaar is dat in de mode ofzo.quote:
Ik heb de winnende poging niet eens gezienquote:
Dat zon iemand het in de kwalificatie opeens doet zie je wel meer. Maar meestal is het in de finale dan niet veel.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vier pogingen die allemaal ruim verder zijn dan de 78.73 die hij voor dit WK had staan.
[ afbeelding ]
Split screen lijkt me prima te doen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat worden die veldnummers toch kut in beeld gebracht.
Ze zijn elke keer het geworpen object kwijt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat worden die veldnummers toch kut in beeld gebracht.
Technische discipline, doping helpt niet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vier pogingen die allemaal ruim verder zijn dan de 78.73 die hij voor dit WK had staan.
[ afbeelding ]
Is weer eens anders dan de Poolse uitsmijters.quote:
Ik vermoed dat die Colombiaans bloed heeft.quote:
De oven draait overurenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:16 schreef koffieleuk het volgende:
Een aantal leuke verassingen op het podium vandaag.
Ja.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe bepalen ze dat Seville 4e was? Duizendsten?
Die heeft teveel naar Gail Devers gekeken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
Seville duikt met z'n hoofd ipv z'n borst over de lijn
Bij andere toernooien misschien. De Hongaren hebben al moeite genoeg met de honderdstenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat dan niet tonen, het derde cijfer achter de komma
Nog acht minuten wachten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:21 schreef Szura het volgende:
Nu mag je oprotten Schoolkrantjournalist, we willen voetbal zien
873, 874 en 877 blijkbaarquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat dan niet tonen, het derde cijfer achter de komma
Er zijn halve finales en finales van de 100 vrouwen en 110 horden, wat kan er mis gaan!?quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen alleen avondsessie? Benieuwd hoe ze de veldfinales weer gaan verneuken
https://media.aws.iaaf.or(...)-100-M-f----.RS6.pdfquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dan driemaal 9.88 neerzetten
https://www.ad.nl/andere-(...)evancheren~a05f54a0/quote:• 18.40 uur: polsstokhoogspringen (v), kwalificatie
• 18.50 uur: 400m horden (v), heats - met Femke Bol en Cathelijn Peeters
• 19.35 uur: 400m horden (m), halve finale
• 19.40 uur: hinkstapspringen (m), finale
• 20.05 uur: 110m horden (m), halve finale
• 20.30 uur: discuswerpen (m), finale
• 20.35 uur: 100m (v), halve finale - met N’ketia Seedo
• 21.10 uur: 400m (v), halve finale - met Lieke Klaver
• 21.40 uur: 110m horden (m), finale
• 21.50 uur: 100m (v), finale - mogelijk met N’ketia Seedo
Ik denk dat Femke de 398m horden gaat doenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:54 schreef Nober het volgende:
DAG 3
Maandag 21 augustus
[..]
https://www.ad.nl/andere-(...)evancheren~a05f54a0/
Dat is echt een belachelijke limiet. Die zou op 6380 moeten staan. Er missen 5-6 deelneemsters die dat kunnen halen, waarvan er 2 deelnamen, 2 extra Amerikanen en dan Sulek en Thiam. Willen ze 12 deelneemsters op de Spelen?quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:40 schreef franklop het volgende:
Maar 3 personen op de meerkamp hebben de internationale Olympische limiet gered van 6480.
Het IOC wil het liefst zo weinig mogelijk sporters per onderdeel ja, zodat ze meer kermisonderdelen kunnen toevoegen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt een belachelijke limiet. Die zou op 6380 moeten staan. Er missen 5-6 deelneemsters die dat kunnen halen, waarvan er 2 deelnamen, 2 extra Amerikanen en dan Sulek en Thiam. Willen ze 12 deelneemsters op de Spelen?
Wat vreemd is is dat de NL limiet op 6250 staat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt een belachelijke limiet. Die zou op 6380 moeten staan. Er missen 5-6 deelneemsters die dat kunnen halen, waarvan er 2 deelnamen, 2 extra Amerikanen en dan Sulek en Thiam. Willen ze 12 deelneemsters op de Spelen?
Volgens Olympics.com zijn er 24 plaatsen beschikbaar voor Decathlon en ook 24 voor Heptathlon. Limiet voor mannen staat op 8.460.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De B-Boys en B-Girls moeten straks natuurlijk wel allemaal de aandacht krijgen bij het breakdancen, zodat we allemaal op het puntje van onze stoel zitten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het IOC wil het liefst zo weinig mogelijk sporters per onderdeel ja, zodat ze meer kermisonderdelen kunnen toevoegen.
Dat ze dat als sport hebben toegevoegd is echt het begin van het einde van de mensheid.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
De B-Boys en B-Girls moeten straks natuurlijk wel allemaal de aandacht krijgen bij het breakdancen, zodat we allemaal op het puntje van onze stoel zitten.
Eens. En dat zegt veel na het toevoegingen van de afgelopen spelen. Skateboarden, BMX park en golfsurfen. Dat jongeren van nu spectaculaire sporten willen zien snap ik dan nog wel. Maar zijn er echt meer jongeren die kijken naar breakdancen dan naar spectaculaire 'bestaande' sporten?quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ze dat als sport hebben toegevoegd is echt het begin van het einde van de mensheid.
Dat vind ik dan weer vrij laag.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat vreemd is is dat de NL limiet op 6250 staat.
Waarbij er volgens mij in dat geval wel een Francaise en iemand uit Australië, Azië, Afrika en Zuid-Amerika mee mag doen. Dus effectief 19 plaatsen. Dat moet voor Oosterwegel wel haalbaar zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens Olympics.com zijn er 24 plaatsen beschikbaar voor Decathlon en ook 24 voor Heptathlon. Limiet voor mannen staat op 8.460.
Bij niet halen limiet kijken ze naar World Rankings.
Max 3 per land?quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:37 schreef franklop het volgende:
Die toevoeging wilde ik net maken.
Emma zou dus bijv ook wel zeker zijn
Als er niet teveel Nederlandsen beter zijn
Breakdancen is jaren 80.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. En dat zegt veel na het toevoegingen van de afgelopen spelen. Skateboarden, BMX park en golfsurfen. Dat jongeren van nu spectaculaire sporten willen zien snap ik dan nog wel. Maar zijn er echt meer jongeren die kijken naar breakdancen dan naar spectaculaire 'bestaande' sporten?
quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:09 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand het schema voor vandaag?
En een mooi eindschot. Dat kan een grote worden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:59 schreef DeeBee het volgende:
Sprintsessie vanavond.
Laros is overigens wel echt een fenomeen, hoe rustig die bleef, ook tactisch gezien.
We gaan echt geen reet zien van de discus (en hinkstap maar dat boeit niemand)quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:59 schreef DeeBee het volgende:
Sprintsessie vanavond.
Laros is overigens wel echt een fenomeen, hoe rustig die bleef, ook tactisch gezien.
Wellicht zitten we niet meer in de epische tijden van PPP vs Taylor en 18m dat best vaak gehaald werd, maar WE willen als liefhebber bijzonder graag de werken van tienersensatie Jaydon Hibbert zienquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We gaan echt geen reet zien van de discus (en hinkstap maar dat boeit niemand)
Laros is sowieso een mooie atleet. Zo vreselijk diep kunnen gaan dat je na elke race een kwartier lang het gevoel hebt dat je hoofd totaal uit elkaar knalt, maar het de volgende keer gewoon weer doen want schijt aanquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:59 schreef DeeBee het volgende:
Sprintsessie vanavond.
Zie OPquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:09 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand het schema voor vandaag?
Die Hongaartjes liggen allemaal nog hun roes uit te slapen van het feest gisteren.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:12 schreef Marcoss het volgende:
Apart om de ene dag wel een ochtendsessie te hebben en de andere dag niet.. dat zou je toch wel anders kunnen plannen, zou je zeggen?
En morgen ook nog?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die Hongaartjes liggen allemaal nog hun roes uit te slapen van het feest gisteren.
Eeeehmmm, ja. Die vieren elke dag feest.quote:
Kan me best voorstellen dat je ochtendsessies vooral in het weekend doet als mensen toch vrij zijn, maar nu lijkt het wel heel randomquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eeeehmmm, ja. Die vieren elke dag feest.
Iets beters wist ik niet zo gauw![]()
Nu heeft iedereen een eigen baan. Voor zover Femke schrok van het niet gewend zijn te moeten finishen met iemand vlak naast je.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Laten we hopen dat het vanavond niet weer een dolle duikavond gaat worden
Die kun je vast online wel kijken toch? En sowieso straks nog meerdere herhalingen..quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:43 schreef kilon het volgende:
Niet dat het iets uitmaakt, maar toch bijzonder dat NOS pas 19:48 gaat uitzenden en dan de 400 horden volledig hebben gemist. Vrouwen zijn series, maar ze zijn Bol-gek dus wel een beetje vreemd.
EK stofzuigen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kun je vast online wel kijken toch? En sowieso straks nog meerdere herhalingen..
Blijkbaar is hockey dan toch nog belangrijker
Ik kijk ook gewoon op eurosport hoor. Maar het is gewoon bijzonder dat ze zelfs op nos.nl het niet uitzenden terwijl ze wel de rechten hebben voor de hele avondsessies dacht ik.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kun je vast online wel kijken toch? En sowieso straks nog meerdere herhalingen..
Blijkbaar is hockey dan toch nog belangrijker
quote:
SPOILER: Stand HokkieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ze zijn misschien een beetje gek in hun bol.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:43 schreef kilon het volgende:
Vrouwen zijn series, maar ze zijn Bol-gek dus wel een beetje vreemd.
Maar die doet niet mee dit WK.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
400 horden voor vrouwen is echt een mokersaai onderdeel trouwens. Die horden struikelt nooit iemand over en er is ook nog eens 1 iemand zoveel beter dan de rest
Ja, maar dan is er nog een nummer 2 die nog steeds veel beter is dan de rest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |