SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
Ja, heel goed dat ze dat eruit hebben gehaald. 6 starts totdat een 100 meter een keer begon was echt afgrijselijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vroeger had je per persoon een aantal valse starts. Duurde veel langer. Met "vals is eruit" zou dat nu best meevallen
Die zonder achterlijke tattoos en moeilijke snor (of ja, er zijn er nog een aantal die ook vast leuker zijn).quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Ingebrigtsen vinden jullie het leukst?
Logisch toch. Wat heb je eraan? Je wint er niks mee, krijgt er geen medaille voor en over een tijd wordt het verbeterd. Nounou.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:49 schreef Marcoss het volgende:
“Hoe belangrijk is dat NR?”
“Niet belangrijk”
Vragen afwerken, niet luisteren. Peak Schoolkrantlulquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Echt werkelijk interview![]()
De atleet zegt iets over zijn plan of race.
- Jeroen: "Was dit (hetgeen zojuist gezegd is) dan de opdracht voor deze race?"
Je wilt die kogel niet het publiek in slingeren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik bij kogelslingeren altijd raar vind, is dat dat hek maar half open staat.
Je zou verwachten idd dat het tot de lijn open isquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik bij kogelslingeren altijd raar vind, is dat dat hek maar half open staat.
Dat spreekt voor zich, maar waarom zit dat hek daar links in zoverre dicht dat het het halve veld afdekt?quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je wilt die kogel niet het publiek in slingeren.
Tja, hun recht om dat risico te nemen. Als je dan te vroeg bent lig je er uit, en is het in principe gewoon duidelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oneens. Dan gaan atleten alleen maar vaker een pikstart proberen te maken.
Eigenlijk moet Joep Schreuder bij elke sport de interviews doen!quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Echt werkelijk elk interview![]()
De atleet zegt iets over zijn plan of race.
- Jeroen: "Was dit (hetgeen zojuist gezegd is) dan de opdracht voor deze race?"
Tsja, dan wordt het een loterij.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, hun recht om dat risico te nemen. Als je dan te vroeg bent lig je er uit, en is het in principe gewoon duidelijk.
Voorsprong Vetter is ongeveer:quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:59 schreef franklop het volgende:
@:Mexicanobakker je hebt vast de verschillen op een rijtje voor een PLAK
Omdat deze met rechts gooien. Voor linkshandige slingeraars wordt de andere kant afgedekt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, maar waarom zit dat hek daar links in zoverre dicht dat het het halve veld afdekt?
Dan krijg je races met meerdere starts, waarvan niemand behalve de mensen die het proberen blij worden. Niet de atleten die wel netjes wachten maar meerdere keren moeten explosief starten (wat zeker in een toernooi een flink nadeel is), niet de wedstrijd omdat de flow eruit gaat, niet atleten van andere onderdelen omdat het hele programma en hun voorbereiding overhoop gaat, niet het publiek.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, hun recht om dat risico te nemen. Als je dan te vroeg bent lig je er uit, en is het in principe gewoon duidelijk.
Ah ja, logisch wel. Opening heeft wel een bepaalde voorwaarde meen ik ja.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat deze met rechts gooien. Voor linkshandige slingeraars wordt de andere kant afgedekt.
Volgens de NOS ligt ze op medaillekoers.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter gaat 20e worden op dit onderdeel zo te zien
Nouja, zolang ze maar 3e overall wordt
Ja, ik vind 2:20 echt nog geen gegeven. Als het lukt zou top zijn, maar ik ben niet verbaasd als dat niet lukt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:09 schreef franklop het volgende:
Vetter had minder kunnen trainen in de voorbereiding las ik, zou mij niet verbazen als ze toch een hoop verliest
Maar de goede speer kan ook weer wat vleugels gevenquote:Op zondag 20 augustus 2023 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik vind 2:20 echt nog geen gegeven. Als het lukt zou top zijn, maar ik ben niet verbaasd als dat niet lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |