hoi geen foksterquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke fokster is nu het slachtoffer?
Ex-Fokker JR93.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke Fokker verdenken jullie van duistere zaakjes?
Was niet om aan te gluren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:56 schreef Paul het volgende:
ik zien dat twente ruim heeft gewonnen, volgende jaar hopelijk Utrecht op dat plekje
Stugge ploegjes zijn datquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ludogorets - Astana 5-1 FT
Aggregate: 6-3
Wordt een pittige opgave voor Ajax.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ludogorets - Astana 5-1 FT
Aggregate: 6-3
Wat luguber.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mocht je haar hand alvast houden?
Ik zie dr zaterdagquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mocht je haar hand alvast houden?
zouden julile een centraal topic over haar waarderenquote:
Te rechts forum.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh JR is echt al een halfjaar niet meer hier geweest?
.
Ja, jammer
Ja leukquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
zouden julile een centraal topic over haar waarderen
Zekerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
In VER ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker
Dan hoef ik het niet meer te lezen
Nou ze wilde vorige week niet hand in hand lopen dusquote:
Snel wegwezen dan maar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ze wilde vorige week niet hand in hand lopen dusweetnie
Gaat nooit gebeuren, eendagsvliegquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:02 schreef TLC het volgende:
Hoelang zal het duren voordat Ronaldman zoonlief van Bommel selecteert ?
Het is AZ. Niet ajax.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:02 schreef TLC het volgende:
Hoelang zal het duren voordat Ronaldman zoonlief van Bommel selecteert ?
Vader van Bommel kan toch een duister dealtje maken met Ronald ?quote:
Wat ben je kribbig.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie the fuck is die Roel en waarom zou ik een gesigneerd boek van hem willen winnen.
Het zou helemaal niet verkeerd zijn als je eens een keer een boek leestquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie the fuck is die Roel en waarom zou ik een gesigneerd boek van hem willen winnen.
Oh dat is wel een goede tip.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Vader van Bommel kan toch een duister dealtje maken met Ronald ?
Ik had een leuke avond tot ik een rake linkse klap kreeg van FA GGMM. Sindsdien worstel ik met mijn emoties.quote:
Dan ga ik meedoen aan de actie. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou helemaal niet verkeerd zijn als je eens een keer een boek leest
Als je het boek niet gelezen hebt kan je ook niet oordelen vind ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog wachten op een goal van AZ![]()
@ZKAquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke Fokker verdenken jullie van duistere zaakjes?
Waar zou je graag een boek over willen lezen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga ik meedoen aan de actie. Bedankt voor de tip
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:07 schreef Erasmus het volgende:
Korean Fried Chicken bezorgd.Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog wachten op een goal van AZ
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ik heb ook niks aan jouquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:07 schreef Erasmus het volgende:
@:GGMM Ik was te laf om een foto van Panjit te maken.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:07 schreef Erasmus het volgende:
Korean Fried Chicken bezorgd.Eet smakelijk maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog wachten op een goal van AZ![]()
Dat was ook tegen de privacy wetgeving geweest om hier zomaar foto’s van Panjit te plaatsen, laat die jongen met rust en geniet van je Korean FCquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:07 schreef Erasmus het volgende:
@:GGMM Ik was te laf om een foto van Panjit te maken.
Dank je wel maatquote:
Ransaapquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dank je wel maat
Jullie zijn even van mij af ivm vettige poten, dus ik hoop op veel leuke posts nog vanavond.
Jij post echt veel scherper sinds die mug.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was ook tegen de privacy wetgeving geweest om hier zomaar foto’s van Panjit te plaatsen, laat die jongen met rust en geniet van je Korean FC
Nee, ik post vooral meer omdat ik niks beters te doen heb.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij post echt veel scherper sinds die mug.
Dat meen je niet! Bedankt voor deze update, nu kan ik weer rustig gaan slapen vanavond.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even een Belgische feitje tussendoor
RC Genk van CL naar EL en nu naar Conference League.
Ben je nog steeds ziek?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik post vooral meer omdat ik niks beters te doen heb.
Marc Dutroux is een Belg.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even een Belgische feitje tussendoor
RC Genk van CL naar EL en nu naar Conference League.
Speelt Ajax om 19:00 of om 21:00quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Europa League PO
[ afbeelding ]
Met verliezer Zagreb - AEK (zaterdag return) als UCL Q3 match 3.
Lieve knuffelbelgquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Marc Dutroux is een Belg.
Einde feitje.
Zal morgen wel bekend wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoek even op dan
Hier heb ik niks aan
Wat een irritante zooi zegquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas heb ik er nog steeds veel last van ja
Ik wens je veel succes.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Meegedaan aan de winactie.
Die band van My Number?quote:
Misschien kan je ook iets van waarde toevoegen aan dit topic.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM is wel erg veel bezig met een voetballer van FC Volendam
Dat denk ik niet want ik doe ook mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik denk eigenlijk wel dat ik ga winnen
Welterusten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De touwtjes.
Dit was de knock-out.
Tot morgen
Ik zie Twente dat niet zomaar winnenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goal Szymanski bij Fenerbahce en ook eentje van Dusan Tadic
0-3
Dank u dank u.quote:
Dat zal niet veel geweest zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Toch nog een obscure kroeg gevonden, zonden geen AZ uit, wel Rijeka.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[ afbeelding ]
Sheriff in de playoffs EL, groepsronde dit seizoen weer een feitje dus
ik wordt er altijd emotioneel van
PSG - CL, zouden op papier punten moeten pakken maar zie ze niet heel ver komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Bert Kassies staan WE 1.6 punt voor op Frankrijk, jeetje. Dat zou financieel wel echt heel gunstig zijn.
Veel hangt af van Rennes en Toulouse denk ik. En of PSG weer ouderwets sjookt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSG - CL, zouden op papier punten moeten pakken maar zie ze niet heel ver komen
RC Lens - underdog, weinig punten
Marseille - EL, zouden punten moeten pakken als ze het serieus nemen
Rennes - EL, idem
Toulouse - EL, minder favoriet denk ik
Lille - ECL, lijkt me een van betere ploegen?
PSV - CL, pakken normaal niet veel maar hopelijk tussenronde EL
Feyenoord - CL, idem
Ajax - EL, zijn verplicht om veel punten te pakken
Twente - ECL, vliegen eruit tegen Fenerbahce
AZ - ECL, pakken normaal wel punten maar vind ze minder dan vorig jaar.
Inderdaad... vorig jaar Fiorentina, nu Fenerbahçequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel jammer dat we FC Twente gaan verliezen in de aankomende ronde. Die treffen het ook niet in hun ECL campagnes.
24 19:00 Fenerbahçe SK - FC Twentequote:Referee
Marco Di Bello ITA
Assistant referees
Giorgio Peretti ITA
Alessandro Lo Cicero ITA
Fourth official
Ivano Pezzuto ITA
https://www.uefa.com/uefa(...)-ludogorets-vs-ajax/
24 20:45 AZ Alkmaar - SK Brannquote:Referee
Andrew Madley ENG
Assistant referees
Ian Hussin ENG
Daniel Cook ENG
Fourth official
Michael Salisbury ENG
https://www.uefa.com/uefa(...)enerbahce-vs-twente/
quote:Referee
Evangelos Manouchos GRE
Assistant referees
Tryfon Petropoulos GRE
Konstantinos Nikolaidis GRE
Fourth official
Anastasios Papapetrou GRE
https://www.uefa.com/uefa(...)az-alkmaar-vs-brann/
En dan waren er users in het Feyenoordtopic die hem niet zo goed vonden en onzichtbaar.quote:Turkse media vinden Szymanski nu al onmisbaar voor Fenerbahce
Sebastian Szymanski heeft in korte tijd veel indruk gemaakt in Turkije. Dat blijkt wel uit de woorden die over de oud-Feyenoorder geschreven worden in aanloop naar het tweeluik met FC Twente.
Maandag won zijn Fenerbahçe moeizaam en dat kon volgens Fanatik niet los worden gezien van het feit dat Szymanski pas in de 85ste minuut zijn entree maakte. 'Fred, Tadic, Dzeko, Kadioglu en Yüksek moet zeker spelen zolang ze niet geblesseerd zijn. Maar zolang Szymanski beschikbaar is, moet hij spelen. Zijn aanwezigheid is een must. Ik wil het met dikke lijnen onderstrepen: zolang er geen blessureprobleem is, kan en moet de Poolse ster spelen.'
Fenerbahçe maakte pas diep in blessuretijd de bevrijdende tweede treffer tegen het Samsunspor van Rick van Drongelen. Szymanski onderschreef de lovende woorden door de treffer voor zijn rekening te nemen.
Szymanski is allesbehalve de enige nieuwkomer bij Fenerbahçe. De andere doelpuntenmaker maandag, Edin Dzeko, zelf overgekomen van Internazionale, had vooral lof voor aanwinsten Cengiz Ünder (Marseille) en Fred (Manchester United). 'Hij is een geweldige speler. Ik twijfel er niet aan dat hij het team verder zal helpen', zei Dzeko over Ünder, die de assist voor de openingstreffer op hem gaf. Ook Fred kreeg complimenten: 'Hij brengt ervaring met zich mee. Het is niet nodig om dat uit te leggen. Hij zal ons enorm helpen.'
FC Twente
Drie dagen na de wedstrijd tegen Samsunspor staat Fenerbahçe al tegenover FC Twente in de play-offs van de Conference League. 'We hebben een loodzwaar programma', zei trainer Ismail Kartal bij Hurriyet. 'In de wedstrijd tegen Twente spelen we met de meest uitgeruste spelers die we hebben. We willen een voordelige uitgangspositie creëeren in Istanboel om voordelig naar Nederland te gaan.'
Namen en rugnummersquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan waren er users in het Feyenoordtopic die hem niet zo goed vonden en onzichtbaar.
PoolGod gaat FC Twente slopen. Waarvoor sorry overigens
Zullen er genoeg op de thuisvakken zittenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:30 schreef RipCity het volgende:
Geen turken mee naar Enschede https://www.telegraaf.nl/(...)s-mee-naar-fc-twente
quote:
bedank me later.quote:Sportsklubben Brann is een voetbalvereniging uit Bergen in Noorwegen. De club heeft een lange geschiedenis in de Eliteserien. Hoewel de ploeg slechts driemaal landskampioen is geworden, behoren de rood-witten tot de meest succesvolle clubs in Noorwegen.
Lekker toeteren in Enschede als Twente verliest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
Zullen er genoeg op de thuisvakken zitten
Bekende club hoor. Geen Europese top, wel grote historie.quote:
Hoezo stunten? Twente heeft een grotere Europese geschiedenis dan Fener.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:29 schreef AmaninFull het volgende:
Twente kan best stunten tegen fenerbahçe. Moeten niet denken dat het al gespeeld is.
Is dat serieus zo? Waarom vraag ik het ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo stunten? Twente heeft een grotere Europese geschiedenis dan Fener.
FC Twente werd voor het eerst in zijn historie landskampioen in het seizoen 2009/10. De ploeg werd vier keer tweede in de Eredivisie en haalde zeven keer een derde plaats in de eindrangschikking.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:07 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Is dat serieus zo? Waarom vraag ik het ook.
Man U. teerde 30 jaar op hun verleden kwa naam.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:26 schreef GGMM het volgende:
Echt relevant wat er in de jaren 70 is gebeurd inderdaad.
Dan zal Twente makkelijk winnen.
Mitritaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:27 schreef Bezsen het volgende:
Fener heeft toch wel de balkans cup gewonnen in 66/67
Ben ook wel benieuwd naar Twente tegen een fatsoenlijke tegenstander. Riga, Almere en PEC zijn geen maatstaf en dat Hammarby draait ook totaal geen goed seizoen in Zweden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Turks voetbal stelt ook geen reet voor. Alleen vind Twente ook wat zwakker dan afgelopen seizoen.
Ik heb er nogal moeite mee dat jij gelijk hebt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
Fenerbahce is gewoon een topclub
het zal lastig worden denk ik
tegen sterren zoals Dzeko, Tadic, Batshuayi, Fred, Szymanski
ik hoop op een goed resultaat voor Twente, maar ik vrees dat Fener met 2-0 zou kunnen winnen
Als je Gala gisteren had zien spelen, had je dit niet gezegd. Die Turken hebben altijd wel wat leuke namen, maar het lijkt als team vaak helemaal nergens op.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb er nogal moeite mee dat jij gelijk hebt.
Fener, Gala en Besiktas zijn inderdaad gewoon gevaarlijke tegenstanders in Europa. De rest van de Turkse competitie is een ander verhaal.
Ik oordeelde in zijn algemeenheid. Het lijkt mij logisch dat dit niet ieder seizoen opgaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je Gala gisteren had zien spelen, had je dit niet gezegd.
Wanneer was überhaupt de laatste goeie Turkse prestatie? Serieuze vraag hoor. Kan mij alleen ooit GS herinneren met Drogba en Wesleyquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik oordeelde in zijn algemeenheid. Het lijkt mij logisch dat dit niet ieder seizoen opgaat.
Fenerbahce werd afgelopen seizoen uitgeschakeld door Sevilla in de achtste finale van de EL. Verliezen van de uiteindelijke winnaar is geen schandequote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wanneer was überhaupt de laatste goeie Turkse prestatie? Serieuze vraag hoor. Kan mij alleen ooit GS herinneren met Drogba en Wesley
Fener ging wel lekker vorig seizoen in de EL dacht ikquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wanneer was überhaupt de laatste goeie Turkse prestatie? Serieuze vraag hoor. Kan mij alleen ooit GS herinneren met Drogba en Wesley
Dat werd PSV ookquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fenerbahce werd afgelopen seizoen uitgeschakeld door Sevilla in de achtste finale van de EL. Verliezen van de uiteindelijke winnaar is geen schande
Maar dat is niet opzienbarend.
Ik moest het opzoeken, dus credits voor jouquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Fener ging wel lekker vorig seizoen in de EL dacht ik
Maar mijn punt was meer dat we niet moeten doen alsof de Turkse top 3 van het niveau FC Santa Coloma of Klaksvík isBen een beetje bijgelovig wat dat betreft, ik oordeel na de wedstrijd wel
Op een slechte dag (en voor hun een goede dag) kunnen ze van je winnen
edit: @:hhh38 godverdomme
Nee nee, credits voor onsquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moest het opzoeken, dus credits voor jou
Ik juich niet tegen Twente.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die tegen AZ, Ajax of Twente juichen vandaag hebben een kleine piemel.
Dit ter info
AZ 2-0
Ajax 0-1
Twente 1-1
Wellicht een idee in je ondertitel of sig even tijdelijk "Voorzitter Szymanski Fan Club" te zetten, dan hoef je dit niet de hele avond uit te leggen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik juich niet tegen Twente.
Ik juich voor Szymanski
De fanclub is opgeheven aangezien alle leden er uitgestapt zijn. Vraag user fetx maar eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wellicht een idee in je ondertitel of sig even tijdelijk "Voorzitter Szymanski Fan Club" te zetten, dan hoef je dit niet de hele avond uit te leggen.
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De fanclub is opgeheven aangezien alle leden er uitgestapt zijn. Vraag user fetx maar eens.
NEDERLANDSE AVOND JAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:17 schreef 3rr0r het volgende:
19:00 uur | Fenerbahçe – FC Twente | Veronica
20:00 uur | PFK Ludogorets – Ajax | RTL 7, ZS Select
20:45 uur | AZ – SK Brann | Veronica
Akkoord.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:fetx ging hierover
Je juicht daarmee ook voor Tadic.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik juich niet tegen Twente.
Ik juich voor Szymanski
Hup Twentequote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je juicht daarmee ook voor Tadic.
Ter info.
3-1quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:13 schreef Coco het volgende:
19:00 uur | Fenerbahçe – FC Twente |
20:00 uur | PFK Ludogorets – Ajax |
20:45 uur | AZ – SK Brann |
Ik voel al de eerste druppel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier opeens heel donker.
Waar is jullie Kroaat?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:54 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Wissels: Ramaj, Setford, Gaaei, Klaassen, Forbs, Salah-Eddine, Van den Boomen, Vos, Rasmussen, Hlynsson, Godts, Aertssen
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:14 schreef klaasweetalles het volgende:
19:00 uur | Fenerbahçe – FC Twente | 2-1
20:00 uur | PFK Ludogorets – Ajax |0-5
20:45 uur | AZ – SK Brann | 2-0
Medic speelt gewoon hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar is jullie Kroaat?
Niet speelgerechtigd omdat die in de voorrondes al voor Zagreb heeft gespeeld.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar is jullie Kroaat?
jij kijkt naar wat wij jou hier voorschrijven...snappiequote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik schakel zo over naar Ajax, hoe leuk deze wedstrijd ook moge zijn.
Jij schrijft maar lekker je eigen medicijnen voor.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij kijkt naar wat wij jou hier voorschrijven...snappie
Taylor boven Van den Boomenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:54 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Wissels: Ramaj, Setford, Gaaei, Klaassen, Forbs, Salah-Eddine, Van den Boomen, Vos, Rasmussen, Hlynsson, Godts, Aertssen
Niks van mij bij.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar is jullie Kroaat?
Onderschat Leo maar niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leo Driessen zit gelukkig bij Twente.
Duplo raket is voldoende.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Legoblokjes op Leo Driessen.
Engels stroompje hier, genot.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leo Driessen zit gelukkig bij Twente.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:13 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
19:00 uur | Fenerbahçe – FC Twente | 1-2
20:00 uur | PFK Ludogorets – Ajax | 1-6
20:45 uur | AZ – SK Brann |4-0
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM 2-0 0-1 1-0
@:PicoMMP
@:Scrummie 3-1 3-1 2-1
@:Lange_Lans
@:onlogisch 4-0 3-0 0-2
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1 3-1 1-1 2-0
@:klaasweetalles 2-1 1-0 2-0
@:PSVCL
@:3rr0r
In Rusland heb je dat ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Fener lopen meer donkere mannen dan in heel Istanbul.
Verder ben ik tegen racisme.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Fener lopen meer donkere mannen dan in heel Istanbul.
Verder ben ik tegen racisme.
Fener-Twente 2-0quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:13 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
19:00 uur | Fenerbahçe – FC Twente |
20:00 uur | PFK Ludogorets – Ajax |
20:45 uur | AZ – SK Brann |
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM 2-0 0-1 1-0
@:PicoMMP
@:Scrummie 3-1 3-1 2-1
@:Lange_Lans
@:onlogisch 4-0 3-0 0-2
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1 3-1 1-1 2-0
@:klaasweetalles 2-1 1-0 2-0
@:PSVCL
@:3rr0r
Nou nou nou.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Legoblokjes op Leo Driessen.
Lijkt me raar om alleen de cornervlag in beeld te nemen.quote:
Met dank aan hem hebben we inderdaad de topper Dromen zijn Bedrog, ik wist dat je fan zou zijn.quote:
Eh, is gewoon een grappige constatering dat je in Turkije enkel Turken en Russen ziet.quote:
Ik mis de grap.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, is gewoon een grappige constatering dat je in Turkije enkel Turken en Russen ziet.
Maar gevoelige teentjes zo te zien.
Er gaan ook genoeg andere nationaliteiten all inclusive naar Turkije in de zomermaanden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, is gewoon een grappige constatering dat je in Turkije enkel Turken en Russen ziet.
Mijn derde been is gevoelig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is geen letterlijke grap.quote:
Vooral proleten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Er gaan ook genoeg andere nationaliteiten all inclusive naar Turkije in de zomermaanden.
Jeetje Coco.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is geen letterlijke grap.
Ik reis de hele wereld over en vind het apart als je daar bent en nu in dit team veel culturen ziet.
Laat maar, we kunnen verder. Mijn hemel zeg.
Alle Marokkanen terug naar Istanbulquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Er gaan ook genoeg andere nationaliteiten all inclusive naar Turkije in de zomermaanden.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking leo driessen hou je muil
deze man zou toch met pensioen gaan
waarom hoor ik hem nu bij twnete
Laten we hopen dat hij er bijna aan toe is… weg met deze Marco Borsato aanbidderquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Driessen klinkt weer alsof die een luier om moet .
@Zipportal kijkt graag naar alles van Ajaxquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou je nu naar RTL7 kijken?
Ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:18 schreef spapaars het volgende:
Nou, of Tadić er met deze ploeg beter op is geworden ten opzichte van Ajax?
Je noemt nu wel drie senielen op zegquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:19 schreef tong80 het volgende:
Genieten van Leo. Wat een verademing naast fucking Schelvis en de Vos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |