Zullen er genoeg op de thuisvakken zittenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:30 schreef RipCity het volgende:
Geen turken mee naar Enschede https://www.telegraaf.nl/(...)s-mee-naar-fc-twente
quote:
bedank me later.quote:Sportsklubben Brann is een voetbalvereniging uit Bergen in Noorwegen. De club heeft een lange geschiedenis in de Eliteserien. Hoewel de ploeg slechts driemaal landskampioen is geworden, behoren de rood-witten tot de meest succesvolle clubs in Noorwegen.
Lekker toeteren in Enschede als Twente verliest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
Zullen er genoeg op de thuisvakken zitten
Bekende club hoor. Geen Europese top, wel grote historie.quote:
Hoezo stunten? Twente heeft een grotere Europese geschiedenis dan Fener.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:29 schreef AmaninFull het volgende:
Twente kan best stunten tegen fenerbahçe. Moeten niet denken dat het al gespeeld is.
Is dat serieus zo? Waarom vraag ik het ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo stunten? Twente heeft een grotere Europese geschiedenis dan Fener.
FC Twente werd voor het eerst in zijn historie landskampioen in het seizoen 2009/10. De ploeg werd vier keer tweede in de Eredivisie en haalde zeven keer een derde plaats in de eindrangschikking.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:07 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Is dat serieus zo? Waarom vraag ik het ook.
Man U. teerde 30 jaar op hun verleden kwa naam.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:26 schreef GGMM het volgende:
Echt relevant wat er in de jaren 70 is gebeurd inderdaad.
Dan zal Twente makkelijk winnen.
Mitritaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:27 schreef Bezsen het volgende:
Fener heeft toch wel de balkans cup gewonnen in 66/67
Ben ook wel benieuwd naar Twente tegen een fatsoenlijke tegenstander. Riga, Almere en PEC zijn geen maatstaf en dat Hammarby draait ook totaal geen goed seizoen in Zweden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Turks voetbal stelt ook geen reet voor. Alleen vind Twente ook wat zwakker dan afgelopen seizoen.
Ik heb er nogal moeite mee dat jij gelijk hebt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
Fenerbahce is gewoon een topclub
het zal lastig worden denk ik
tegen sterren zoals Dzeko, Tadic, Batshuayi, Fred, Szymanski
ik hoop op een goed resultaat voor Twente, maar ik vrees dat Fener met 2-0 zou kunnen winnen
Als je Gala gisteren had zien spelen, had je dit niet gezegd. Die Turken hebben altijd wel wat leuke namen, maar het lijkt als team vaak helemaal nergens op.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb er nogal moeite mee dat jij gelijk hebt.
Fener, Gala en Besiktas zijn inderdaad gewoon gevaarlijke tegenstanders in Europa. De rest van de Turkse competitie is een ander verhaal.
Ik oordeelde in zijn algemeenheid. Het lijkt mij logisch dat dit niet ieder seizoen opgaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je Gala gisteren had zien spelen, had je dit niet gezegd.
Wanneer was überhaupt de laatste goeie Turkse prestatie? Serieuze vraag hoor. Kan mij alleen ooit GS herinneren met Drogba en Wesleyquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik oordeelde in zijn algemeenheid. Het lijkt mij logisch dat dit niet ieder seizoen opgaat.
Fenerbahce werd afgelopen seizoen uitgeschakeld door Sevilla in de achtste finale van de EL. Verliezen van de uiteindelijke winnaar is geen schandequote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wanneer was überhaupt de laatste goeie Turkse prestatie? Serieuze vraag hoor. Kan mij alleen ooit GS herinneren met Drogba en Wesley
Fener ging wel lekker vorig seizoen in de EL dacht ikquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wanneer was überhaupt de laatste goeie Turkse prestatie? Serieuze vraag hoor. Kan mij alleen ooit GS herinneren met Drogba en Wesley
Dat werd PSV ookquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fenerbahce werd afgelopen seizoen uitgeschakeld door Sevilla in de achtste finale van de EL. Verliezen van de uiteindelijke winnaar is geen schande
Maar dat is niet opzienbarend.
Ik moest het opzoeken, dus credits voor jouquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Fener ging wel lekker vorig seizoen in de EL dacht ik
Maar mijn punt was meer dat we niet moeten doen alsof de Turkse top 3 van het niveau FC Santa Coloma of Klaksvík isBen een beetje bijgelovig wat dat betreft, ik oordeel na de wedstrijd wel
Op een slechte dag (en voor hun een goede dag) kunnen ze van je winnen
edit: @:hhh38 godverdomme
Nee nee, credits voor onsquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moest het opzoeken, dus credits voor jou
Ik juich niet tegen Twente.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die tegen AZ, Ajax of Twente juichen vandaag hebben een kleine piemel.
Dit ter info
AZ 2-0
Ajax 0-1
Twente 1-1
Wellicht een idee in je ondertitel of sig even tijdelijk "Voorzitter Szymanski Fan Club" te zetten, dan hoef je dit niet de hele avond uit te leggen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik juich niet tegen Twente.
Ik juich voor Szymanski
De fanclub is opgeheven aangezien alle leden er uitgestapt zijn. Vraag user fetx maar eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wellicht een idee in je ondertitel of sig even tijdelijk "Voorzitter Szymanski Fan Club" te zetten, dan hoef je dit niet de hele avond uit te leggen.
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De fanclub is opgeheven aangezien alle leden er uitgestapt zijn. Vraag user fetx maar eens.
NEDERLANDSE AVOND JAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:17 schreef 3rr0r het volgende:
19:00 uur | Fenerbahçe – FC Twente | Veronica
20:00 uur | PFK Ludogorets – Ajax | RTL 7, ZS Select
20:45 uur | AZ – SK Brann | Veronica
Akkoord.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:fetx ging hierover
Je juicht daarmee ook voor Tadic.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik juich niet tegen Twente.
Ik juich voor Szymanski
Hup Twentequote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je juicht daarmee ook voor Tadic.
Ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |