Wat ben je kribbig.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie the fuck is die Roel en waarom zou ik een gesigneerd boek van hem willen winnen.
Het zou helemaal niet verkeerd zijn als je eens een keer een boek leestquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie the fuck is die Roel en waarom zou ik een gesigneerd boek van hem willen winnen.
Oh dat is wel een goede tip.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Vader van Bommel kan toch een duister dealtje maken met Ronald ?
Ik had een leuke avond tot ik een rake linkse klap kreeg van FA GGMM. Sindsdien worstel ik met mijn emoties.quote:
Dan ga ik meedoen aan de actie. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou helemaal niet verkeerd zijn als je eens een keer een boek leest
Als je het boek niet gelezen hebt kan je ook niet oordelen vind ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog wachten op een goal van AZ![]()
@ZKAquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke Fokker verdenken jullie van duistere zaakjes?
Waar zou je graag een boek over willen lezen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga ik meedoen aan de actie. Bedankt voor de tip
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:07 schreef Erasmus het volgende:
Korean Fried Chicken bezorgd.Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog wachten op een goal van AZ
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ik heb ook niks aan jouquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:07 schreef Erasmus het volgende:
@:GGMM Ik was te laf om een foto van Panjit te maken.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:07 schreef Erasmus het volgende:
Korean Fried Chicken bezorgd.Eet smakelijk maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog wachten op een goal van AZ
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Dat was ook tegen de privacy wetgeving geweest om hier zomaar foto’s van Panjit te plaatsen, laat die jongen met rust en geniet van je Korean FCquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:07 schreef Erasmus het volgende:
@:GGMM Ik was te laf om een foto van Panjit te maken.
Dank je wel maatquote:
Ransaapquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dank je wel maat
Jullie zijn even van mij af ivm vettige poten, dus ik hoop op veel leuke posts nog vanavond.
Jij post echt veel scherper sinds die mug.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was ook tegen de privacy wetgeving geweest om hier zomaar foto’s van Panjit te plaatsen, laat die jongen met rust en geniet van je Korean FC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |