Met dank aan hem hebben we inderdaad de topper Dromen zijn Bedrog, ik wist dat je fan zou zijn.quote:
Eh, is gewoon een grappige constatering dat je in Turkije enkel Turken en Russen ziet.quote:
Ik mis de grap.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, is gewoon een grappige constatering dat je in Turkije enkel Turken en Russen ziet.
Maar gevoelige teentjes zo te zien.
Er gaan ook genoeg andere nationaliteiten all inclusive naar Turkije in de zomermaanden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, is gewoon een grappige constatering dat je in Turkije enkel Turken en Russen ziet.
Mijn derde been is gevoelig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is geen letterlijke grap.quote:
Vooral proleten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Er gaan ook genoeg andere nationaliteiten all inclusive naar Turkije in de zomermaanden.
Jeetje Coco.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is geen letterlijke grap.
Ik reis de hele wereld over en vind het apart als je daar bent en nu in dit team veel culturen ziet.
Laat maar, we kunnen verder. Mijn hemel zeg.
Alle Marokkanen terug naar Istanbulquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Er gaan ook genoeg andere nationaliteiten all inclusive naar Turkije in de zomermaanden.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking leo driessen hou je muil
deze man zou toch met pensioen gaan
waarom hoor ik hem nu bij twnete
Laten we hopen dat hij er bijna aan toe is… weg met deze Marco Borsato aanbidderquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Driessen klinkt weer alsof die een luier om moet .
@Zipportal kijkt graag naar alles van Ajaxquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou je nu naar RTL7 kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |