Dexerto is een AI.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Kinderen afpakken.
Tiktok voor het gerecht slepen
DIT KAN NIET
Bedanktquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Cara Delevingne laat uwen pener zien.
Victor Reinierquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Wie is dat vrouwtje van de vattenfall reclame?
Open inrichting.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Meer blauw op straat maar ze zitten allemaal hier
TikTok is voor proleten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:39 schreef GGMM het volgende:
Ik ben tegen TikTok
Ze moeten die teringzooi echt verbieden
Als ik het gedrag van sommige users hier zie lijkt het wel op een open inrichting jaquote:
@R-woud93 heb jij tiktok?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
TikTok is voor proleten.
Indonesisch eten op Independence day neem ik aan?quote:
Het is echt veel te laat om nu nog te eten.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:39 schreef GGMM het volgende:
Ik ben tegen TikTok
Ze moeten die teringzooi echt verbieden
Pureblood genotquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:41 schreef Zipportal het volgende:
TikTok is voor ongevaccineerden. Jij had toch TikTok? @:GGMM
Het zal werkelijk om te gieren zijn als je IQ onder de 80 ligt maar ik kan er nog niet om glimlachen.quote:
Hij is de populairste tiktokker meen ik, multimiljonair met zulke filmpjesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal werkelijk om te gieren zijn als je IQ onder de 80 ligt maar ik kan er nog niet om glimlachen.
Beetje in de avond op de bank wat filmpjes kijken is toch lekker man, verstand op 0 en gaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal werkelijk om te gieren zijn als je IQ onder de 80 ligt maar ik kan er nog niet om glimlachen.
WIJ TOLEREREN HIER GEEN RACISME. OOK NIET DOOR EEN FA.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Korean Fried Chicken mit Pommes & Kimchiquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Indonesisch eten op Independence day neem ik aan?
Dat is het punt, de aandachtsspanne neemt af naar een seconde of 20.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beetje in de avond op de bank wat filmpjes kijken is toch lekker man, verstand op 0 en gaan.
Je bent gewoon een boomer.
Je komt maar met bewijzen, Pierre.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is de populairste tiktokker meen ik, multimiljonair met zulke filmpjes
Ik heb een moeilijke dag vandaag gehad.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is echt veel te laat om nu nog te eten.
Ik zou graag willen dat jij aan Intermittent fasting gaat doen.
Een back van 4 miljoen terwijl Pedersen verkocht wordt voor 8 miljoen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
Oh, Gaaei is rond zie ik dat had ik helemaal gemist.
Fijn!
Ik vond het destijds interessant om de bekerfinale te volgen via Tiktok, wat een dieptepunt was dat zeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Kinderen afpakken.
Tiktok voor het gerecht slepen
DIT KAN NIET
Daar is zo af en toe toch helemaal niets mis mee?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het punt, de aandachtsspanne neemt af naar een seconde of 20.
Ik moet hier eerst even een mening over vormen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het destijds interessant om de bekerfinale te volgen via Tiktok, wat een dieptepunt was dat zeg.
Een downgrade voor een paar extra knaken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een back van 4 miljoen terwijl Pedersen verkocht wordt voor 8 miljoen.
Flinke downgrade.
Klinkt niet als een bug maar een featurequote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:49 schreef Zipportal het volgende:
Er verdwijnen posts van user @:3rr0r
Graag, ik ben benieuwd hoe iemand eruit ziet die Panijt heetquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:49 schreef Erasmus het volgende:
Panjit van Uber Eats gaat nu eindelijk de juiste kant op.
Bij ontvangst zal ik een foto posten.
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
Die misdaad rotzooi mag lekker in het daarvoor bestemde topic.
Gezien de populariteit van meestercrimineel te Kloese kon je dit al langer weten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fok is er voor de crimineel.
Of dat gegeil op die seriemoordenaars.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de populariteit van meestercrimineel te Kloese kon je dit al langer weten.
Neequote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:51 schreef Zipportal het volgende:
Bestel jij wel eens iets bij Thuisbezorgd.nl? @:3rr0r
19 groaden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prachtig shot van wat auto's. Schitterend ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |