Ik heb een moeilijke dag vandaag gehad.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is echt veel te laat om nu nog te eten.
Ik zou graag willen dat jij aan Intermittent fasting gaat doen.
Een back van 4 miljoen terwijl Pedersen verkocht wordt voor 8 miljoen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
Oh, Gaaei is rond zie ik dat had ik helemaal gemist.
Fijn!
Ik vond het destijds interessant om de bekerfinale te volgen via Tiktok, wat een dieptepunt was dat zeg.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Kinderen afpakken.
Tiktok voor het gerecht slepen
DIT KAN NIET
Daar is zo af en toe toch helemaal niets mis mee?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het punt, de aandachtsspanne neemt af naar een seconde of 20.
Ik moet hier eerst even een mening over vormen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het destijds interessant om de bekerfinale te volgen via Tiktok, wat een dieptepunt was dat zeg.
Een downgrade voor een paar extra knaken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een back van 4 miljoen terwijl Pedersen verkocht wordt voor 8 miljoen.
Flinke downgrade.
Klinkt niet als een bug maar een featurequote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:49 schreef Zipportal het volgende:
Er verdwijnen posts van user @:3rr0r
Graag, ik ben benieuwd hoe iemand eruit ziet die Panijt heetquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:49 schreef Erasmus het volgende:
Panjit van Uber Eats gaat nu eindelijk de juiste kant op.
Bij ontvangst zal ik een foto posten.
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
Die misdaad rotzooi mag lekker in het daarvoor bestemde topic.
Gezien de populariteit van meestercrimineel te Kloese kon je dit al langer weten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fok is er voor de crimineel.
Of dat gegeil op die seriemoordenaars.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de populariteit van meestercrimineel te Kloese kon je dit al langer weten.
Neequote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:51 schreef Zipportal het volgende:
Bestel jij wel eens iets bij Thuisbezorgd.nl? @:3rr0r
19 groaden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prachtig shot van wat auto's. Schitterend ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |