Nou nou nouquote:
Hij wil haar in bed maar zegt net dat ze gewoon een vriendin is. Wat een boefje.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:42 schreef AgnesGru het volgende:
Leendert wou liefde bedrijven zeggen in plaats van voelen
He bahquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:42 schreef AgnesGru het volgende:
Leendert wou liefde bedrijven zeggen in plaats van voelen
Ze kijkt graag naar rondjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:43 schreef tja77 het volgende:
Wat gaat Tamara opbiechten???
Dat ze een PSV/Willem II fan is?
Ajax, dan kan ze gelijk naar huis.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:43 schreef tja77 het volgende:
Dat ze als man geboren is?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:43 schreef tja77 het volgende:
Ohquote:
Met d’r hont…quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:48 schreef Breekfast het volgende:
Ik zie Petri toch eerder met een vrouw.
Iedereen heeft een hont.quote:
Is wel wat voor Leendert…quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig, Elise is ook een echte Elise.
Ja, die kent elke pianospeler. Volgens mij begon mijn eerste les er bijna mee.quote:
Nouja die anderen waren ook niet echt lelijk toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:53 schreef Breekfast het volgende:
Joy loopt gewoon zijn lul achterna natuurlijk.
beter maar meteen een potje seks, kijken of die vlinders er daarna ook nog zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:53 schreef Breekfast het volgende:
Zou het omgekeerde ook waar zijn? Als je niet hard genoeg in één van die geslachten geloofd, wordt het kind non-binair?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Aha, als je er maar hard genoeg in gelooft, kun je het geslacht van je ongeboren baby bepalen. Weer wat geleerd
Dan is het toch Elize ipv Dani.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:53 schreef Breekfast het volgende:
Klinkt logischquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zou het omgekeerde ook waar zijn? Als je niet hard genoeg in één van die geslachten geloofd, wordt het kind non-binair?
Zeker.quote:
Ok, ik dacht dat ook al. Maar misschien is ze wat te nuchter en te oud voor Joy.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:56 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde) Elise is echt heel erg mooi.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:58 schreef JOHANK88 het volgende:
En ze zien meteen ook nog een olifant! Diana ligt gillend op de bank nu.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:58 schreef JOHANK88 het volgende:
En ze zien meteen ook nog een olifant! Diana ligt gillend op de bank nu.
Zag je dat net in het voorstukje?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:02 schreef JOHANK88 het volgende:
How Do You Solve A Problem Like Maria mag de ardennen gaan verlatenIs er dan nog een vrouw die
we nog niet hebben gezien, of komt Thalia nu terug?
ja, ik zag Leendert zeggen dat hij de klik niet voelt. dus ik denk dat ze weg moet. hoewel, misschien blijftquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zag je dat net in het voorstukje?
Hopelijk dan meer tijd voor andere mogelijke koppels.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:08 schreef PirE het volgende:
Ik begrijp dat Elise zo weggaat en dan moeten we verplicht nog een dikke week naar Joy en Dani kijken.
Ik zit ineens heel laag in mijn energie.
ze blijft zelf ook maar doorgaan met haar vragen. en opmerkingen. en vragen. en commentaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Thomas krijgt de kans niet eens om te antwoorden.
En Petri is verbaast dat niemand een vraag terug stelt.
Vind je het gek, dat durf je niet bij haar…
Eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:40 schreef PirE het volgende:
Teringapen en kutapen.
Er gebeurt nooit wat maar ik ben altijd blij als er een Martijndag is.
De eerste keer dat hij met een vakantiefolder binnen komt lopen roept ze meteen "dat kan ik toch niet,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is 5 jaar niet op vakantie geweest en dat is een breekpunt voor Petri, lijkt wel.
Ja, ik begrijp dat ook niet, maar dan gaan ze nu toch gewoon telkens op vakantie? Of is ze bang dat hij elk weekend op zolder zit?
als ze nu nog op een mooi terras zaten op een prachtige plek, dan kon zij tenminste nog een beetje om zich heen kijken. nu moet ze maar luisteren naar dit geneuzel op die steenvlakte.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje Joy, wat interessant.
Ontdekken.
Proces.
Doorheen gaan.
Nu komt hij echt pretentieus over.
Hij werd als laatste geïntroduceerd, dus dan loop je meteen achter.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:16 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb het idee dat Martijn van alle kandidaten de minste zendtijd heeft gekregen.
Heden is dagelijks Bram vrij lang aan bod, en groep Marian te weinig terwijl daar imo leukere beelden liggen.
Even je purpose vindenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
“Nee je mag nog best vanavond blijven als je zou willen.”
Die knappe dame, waar hij om vroeg. Lol.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:17 schreef DKUp het volgende:
JOY komt klaar van de blonde dame, dus deze dame moet vertrekken.
Het heet niet voor niks Movement. Wieberen dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
“Nee je mag nog best vanavond blijven als je zou willen.”
Ik vind deze dame knapper dan die blonde dame met ordinaire witte nagellak.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die knappe dame, waar hij om vroeg. Lol.
Als laatste samen met Debbie dacht ik?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Hij werd als laatste geïntroduceerd, dus dan loop je meteen achter.
Ik vind haar wel grappig en ze zegt waar het op staat…quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Die Duitse is wel erg optimistisch. Dikke credits daarvoor.
Was dit de 7e dame voor Alleendert.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
Ze kan dus meteen opzouten, kan hij meteen Thalia bellen.
Dat was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind deze dame knapper dan die blonde dame met ordinaire witte nagellak.
Is Thalia vast blij meequote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vol op Zuid-Amerika denkt Leendert.
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was ook sarcastisch bedoeld.Hij had sowieso amper knappe dames. En die zocht hij ironisch genoeg juist zo enorm.
Dani is niet knap. Maar Elise is wel een bepaald type. Ook niet iedereen z’n smaak natuurlijk.
Ze is leuker dan ik dacht (al vraag ik me af of ze echt iets serieus had gewild).quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind haar wel grappig en ze zegt waar het op staat…
Ja preciesquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze is een nette gelovige dame en gaat niet met Leendert naar bed.
Oh, die hebben we idd wel veel gezien.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:21 schreef Za het volgende:
[..]
Als laatste samen met Debbie dacht ik?
Voor mijn gevoel zie ik haar elke dag
Een knuffel zit er desondanks nog even niet in…quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:26 schreef DKUp het volgende:
Nog een reden voor Martijn om de volgende dame weg te sturen.
Nee, hij loopt liever weg.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een knuffel zit er desondanks nog even niet in…
Hij zit niet te wachten op een beschuldiging van grensoverschrijdend gedrag.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een knuffel zit er desondanks nog even niet in…
Het enige wat dan grensoverschrijdend is, is dat hij in Thailand zit…quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij zit niet te wachten op een beschuldiging van grensoverschrijdend gedrag.
De Zaanse verhoormethode is verboden, weet Petri dit wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Petri gaat zo, voor de afwisseling, nog even een vragenuurtje doen…![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het enige wat dan grensoverschrijdend is, is dat hij in Thailand zit…
Zoiets zou of grappig of oprecht kunnen zijn, maar je moet helaas op audiëntie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Petri gaat zo, voor de afwisseling, nog even een vragenuurtje doen…![]()
![]()
Zou ze zich niet een afdankertje voelen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tijd om die aandachtsgeile Thalia te bellen dus.
De lerares gaat door buiten werktijdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoiets zou of grappig of oprecht kunnen zijn, maar je moet helaas op audiëntie.
Als ze weer vlieguren kan maken op televisie dan hebben mensen opeens wat minder normen en waarden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou ze zich niet een afdankertje voelen?
Uiteindelijk is ze dat welquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze er voor de liefde was, wel. Maar als ze eigenlijk voor het geld (heeft hij dat?) kwam, dan weet ze nuquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je feitjes?quote:
Dat heb ik ook wel dit seizoenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet![]()
Ik vind ze bijna allemaal niets
Zeker. Minder simpel dan de voorgangers. Zou prima bij haar passen.quote:
De promo voor haar B&B is nog te weinig aan de orde gekomen…quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Maar ze vraagt van alles, het voelt alsof Petri het nog een kans zou willen geven.
Absoluutquote:
Oh ik dacht op een andere manier afgewerkt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind werkelijk niets aantrekkelijk aan haar.
Pruilmond, groeven, taal, alles…
Debbie seizoen 1 dan? Casa SANTANGELOquote:
Hij woont er ook alleen sinds dit programma denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:42 schreef Document1 het volgende:
Die afgeleefde zooi bij joy. Tering man.
Ik vind het jammer dat ik de filmpjes met oproepjes niet kan herinneren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:44 schreef JOHANK88 het volgende:
"wat vind jij aantrekkelijk in een vrouw?"
- "subtiliteit"
Ik keek afgelopen week voor de grap wat hij vraagt voor een nachtje slapenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:42 schreef Document1 het volgende:
quote:hij is niet echt heel knap enzo maar hij heeft een geweldig karakter!!!1
Maar wel een leuke man, met humor, en euh… euh… euh… andere zaken…quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:45 schreef DKUp het volgende:
Ze zegt al dat ze hem niet aantrekkelijk vindt
¤100,-? Laat het niet meer zijn alsjeblieft.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik keek afgelopen week voor de grap wat hij vraagt voor een nachtje slapen
Jawel, maar als je tegenover een hork van een vent komt te staan, terwijl je echt je best doet, dan snap ik haar heel goed…quote:
Kraaloogjesquote:
Als een goedkope hoerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
LOL!!!!!!!!! Nu al aan het appen naar Thalia!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik kan het dus nergens terugvinden, maar ik zag heel groot 350,- euro staan afgelopen week.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:46 schreef Document1 het volgende:
[..]
¤100,-? Laat het niet meer zijn alsjeblieft.
Bij wie? Bij Leendert? Of bij Martijn? (ik weet niet wat erger is voor dit bedragquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou ik kan het dus nergens terugvinden, maar ik zag heel groot 350,- euro staan afgelopen week.
Ik heb weer de hele vakantie aan je gedacht.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Langoustines GODEN
Dode zwarte oogjes
Is dat inclusief touw om jezelf mee op te hangen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:51 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Bij wie? Bij Leendert? Of bij Martijn? (ik weet niet wat erger is voor dit bedrag)
Haha wat liefquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb weer de hele vakantie aan je gedacht.
nee, dat is bij Petriquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Is dat inclusief touw om jezelf mee op te hangen?
Joy.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:51 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Bij wie? Bij Leendert? Of bij Martijn? (ik weet niet wat erger is voor dit bedrag)
maar dat is dan in een mooi gebouw, ergens anders, en niet in die Uitgezakte Sofa Ruine, toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Joy.
heb het gevonden trouwenshij vond de 350 van afgelopen week voor èèn nacht niet voldoende.
¤ 450 x 1 nacht
Prijsopbouw weergeven
¤ 450
Schoonmaakkosten
Prijsopbouw weergeven
¤ 150
Airbnb-servicekosten
Prijsopbouw weergeven
¤ 103
Totaal
¤ 703
Say Cheese in Hua Hin is gewoon altijd ¤17 per nacht voor een deluxe kamer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Joy.
heb het gevonden trouwenshij vond de 350 van afgelopen week voor èèn nacht niet voldoende.
¤ 450 x 1 nacht
Prijsopbouw weergeven
¤ 450
Schoonmaakkosten
Prijsopbouw weergeven
¤ 150
Airbnb-servicekosten
Prijsopbouw weergeven
¤ 103
Totaal
¤ 703
Het kan ook aan de zelfscholing liggen. Misschien bedoelen ze eigenlijk 35 euro maar zetten ze het decimaalteken fout?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Joy denkt dat hij een mooi plekje op Ibiza verhuurt zeker.
Nou mooiquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:57 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar dat is dan in een mooi gebouw, ergens anders, en niet in die Uitgezakte Sofa Ruine, toch?![]()
maar zoveel voor 1 nacht daarvoor zit je normaal toch echt wel sjiek luxe. niet op mount jonestown
Ja, no wonder.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Say Cheese in Hua Hin is gewoon altijd ¤17 per nacht voor een deluxe kamer.
oh ja, die coaching! dat was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou mooi
Kwam net ook per ongeluk op zijn eigen site.misschien toch maar inschrijven voor b&b coaching.
Hoeveel frikandellen, kaassouflé's en andere specialiteiten van het huis zou je voor dat geld daar dan wel niet kunnen aanschaffen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:59 schreef PirE het volgende:
[..]
"Hier hingen de geiten leeg te bloeden, het was een slachterij"quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:57 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar dat is dan in een mooi gebouw, ergens anders, en niet in die Uitgezakte Sofa Ruine, toch?
Veel B&B’s zijn in het algemeen toch ook gewoon klein? Voor een handjevol gasten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:03 schreef Remco het volgende:
Sowieso is dat hele B&B gebeuren erg klein in het programma, alleen bij die vent in Thailand zie je gasten. Verder zijn het eigenlijk gewoon mensen die in het buitenland wonen.
Je hoort wel vaker in het programma dat ze gasten hebben toch? (Leendert had er nu ook een paar)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:03 schreef Remco het volgende:
Sowieso is dat hele B&B gebeuren erg klein in het programma, alleen bij die vent in Thailand zie je gasten. Verder zijn het eigenlijk gewoon mensen die in het buitenland wonen.
verrek ja!!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef loveli het volgende:
[..]
"Hier hingen de geiten leeg te bloeden, het was een slachterij"
Die van Petri stond hier, maar is tijdelijk niet beschikbaar. Er is nog wel een stukje introductietekst vindbaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik de filmpjes met oproepjes niet kan herinneren.
precies. ik vind veel van die B&B's nog wel groot eigenlijk. tenminste, enorme gebouwen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel B&B’s zijn in het algemeen toch ook gewoon klein? Voor een handjevol gasten.
Ja ik vroeg me bij haar af of de mannen al konden weten dat ze erg bot is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:08 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die van Petri stond hier, maar is tijdelijk niet beschikbaar. Er is nog wel een stukje introductietekst vindbaar.
Scherp!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me bij haar af of de mannen al konden weten dat ze erg bot is.
Als vrouw kan je altijd nog cacao gaan drinken bij de buurvrouw.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:07 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
verrek ja!!![]()
nou, dat was echt geen 350 euro per nacht waard hoor. maar misschien is dat voor 3 mensen of zo.
maar dan nog, er is daar toch ook geen fuck te doen in die omgeving, het is maar dor en droog.
of in elk geval, Joy maakt niet veel reclame voor wat er wel aan leuks te zien is. hij neemt de dames
alleen maar af en toe mee naar een lelijk terras.
'cacao ceremonie' kost natuurlijk ook klauwen vol geld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Als vrouw kan je altijd nog cacao gaan drinken bij de buurvrouw.
Chocomelquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Als vrouw kan je altijd nog cacao gaan drinken bij de buurvrouw.
Mocht RTL ze toch weer online plaatsen: op deze pagina vind je alle kandidaten uit Seizoen 3. Je moet wat verder naar beneden scrollen. Klik op de foto van een willekeurige kandidaat. Aan de rechterzijde van het scherm verschijnt een lange lijst met video's. Als je die helemaal naar beneden scrollt, dan krijg je de introductievideo's. Die wel tijdelijk allemaal niet beschikbaar zijn. Ik ben op zoek gegaan, omdat ik zelf ook wel benieuwd was. Net als ik mij afvraag of vrouwen, die op massaal op Joy gereageerd hebben, zijn levensvisie kende voordat ze schreven.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me bij haar af of de mannen al konden weten dat ze erg bot is.
eerlijk gezegd zou ik deze horoscoop-Frau ook wegsturen, met dat Teutoonse gekrijs de hele dag.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
Leendert kan weer terugvallen op z’n Simon & Garfunkel-repertoire. En die misère gun ik hem énorm.
Snap ik. Ik ben gewoon hardvochtig.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zou ik deze horoscoop-Frau ook wegsturen, met dat Teutoonse gekrijs de hele dag.
ik vond haar op zich wel leuk (bij vlagen) en vooral haar afscheid-stukje vond ik leuk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zou ik deze horoscoop-Frau ook wegsturen, met dat Teutoonse gekrijs de hele dag.
Ik zou dat ook een heel verwarrend gedichtje vinden (niet alleen ) als ik hem was, haha. Ik vond haar bij vlagen ook echt leuk zoals als jij het goed verwoord, maar bij vlagen ook echt wel tamelijk vervelend (iets minder gechargeerd uitgedrukt).quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:43 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik vond haar op zich wel leuk (bij vlagen) en vooral haar afscheid-stukje vond ik leuk.
maar ik denk dat Leendert al snel dacht 'dit is niet echt iets voor mij' maar hij was in de war,
door die brief met die gedichtjes over neukende molenaars. daarom mocht ze nog blijven
Waar heeft ie die verstopt danquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Oh dat verhaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zou dat ook een heel verwarrend gedichtje vinden (niet alleen ) als ik hem was, haha. Ik vond haar bij vlagen ook echt leuk zoals als jij het goed verwoord, maar bij vlagen ook echt wel tamelijk vervelend (iets minder gechargeerd uitgedrukt).
+ een snack naar keuze...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is gewoon incl. massage met happy end van de ladyboy die in de keuken werkzaam is.
Wat liefquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:00 schreef DKUp het volgende:
Ik heb niet echt de intentie naar Hua Hin op vakantie te gaan.
Leendert mag een verschrikkelijke relatie krijgen met die Thalia.
Ik ben wel in de markt voor een postorderbruidjequote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:00 schreef DKUp het volgende:
Ik heb niet echt de intentie naar Hua Hin op vakantie te gaan.
Leendert mag een verschrikkelijke relatie krijgen met die Thalia.
Mwah, valt ook wel weer mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:25 schreef Blues het volgende:
En.......... we zijn bij
Niet hele goeie/leuke recensies voor zeg kaas
Wat een vreselijke plek ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:25 schreef Blues het volgende:
En.......... we zijn bij
Komt Olof ook?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:54 schreef Aventura het volgende:
Intussen wordt op de socials dat stomme Schipholdansje enorm uitgemolken. Walter en Joy zijn voornemens ergens in oktober een dansfeest te organiseren. Schatten, tegen die tijd is iedereen jullie alweer vergeten. Wie gaat het ze vertellen?
https://www.instagram.com/p/CwBXB59Iwf6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:54 schreef Aventura het volgende:
Intussen wordt op de socials dat stomme Schipholdansje enorm uitgemolken. Walter en Joy zijn voornemens ergens in oktober een dansfeest te organiseren. Schatten, tegen die tijd is iedereen jullie alweer vergeten. Wie gaat het ze vertellen?
Naar dat dansen op Schiphol kwam ook alleen de persquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:54 schreef Aventura het volgende:
Joy ..... is een soort van slow-motion tv, pratend over de diepere groei (journey's) die reeds zijn doorgemaakt en waar z'n kandidaten straatlengtes in achterliggen, geen enkele schoolopleiding onder de noemer van zelfdidact en dit alles op een soort van auto-kerkhof locatie voor bankstellen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:42 schreef Document1 het volgende:
Valt wel mee. De negatieve recensies gaan vooral over fouten met de boeking, niet over de gevangenis zelf.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:25 schreef Blues het volgende:
En.......... we zijn bij
Dit.quote:
Heb ik liever die Cayenne als ik mag kiezen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:06 schreef loveli het volgende:
Een Mercedes W115 bij Joy op de achtergrond.
Thalia gaat dit maximaal uitventen .....want ze is een net meisjie ..........quote:
Thalia is veel te leuk voor die geile hark in dat griebushol. Ik vind haar ook geen typische golddigger, laat staan een typische Colombiaanse. (wat een vooroordelen, sjesus) Wel heb ik moeten lachen om haar: "Gooi die Hollandse heupjes eens los." Van alle zeven vrouwen van Blauwbaard is zij ook de enige die hem heeft geprikkeld op lichamelijk niveau.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:00 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Thalia gaat dit maximaal uitventen .....want ze is een net meisjie ..........
Papa & mama, goede opvoeding, zeden, normen en moraal liggen hier ten grondslag aan.
Van Colombiaanse dames is wijdverbreid bekend dat ze nooit maar dan ook nooit hun hormonen achterna lopen, dan wel de mannelijke hormonen onnodig op tilt jagen. <kuch>
Maar goed ...... eerst wil Thalia even met Leendert naar de notaris om die op een kruispunt staande zogenaamde smoezelige rukbunker op hun beider namen te zetten.
Grappig zo'n gevoel heb ik ook bij haar. Of ze heeft nog een familielid in het buitenland en dan komen die over + puberzoon oid. Zit je daar in je BB. Had gewoon een escort geregeld Leendert.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:00 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Thalia gaat dit maximaal uitventen .....want ze is een net meisjie ..........
Papa & mama, goede opvoeding, zeden, normen en moraal liggen hier ten grondslag aan.
Van Colombiaanse dames is wijdverbreid bekend dat ze nooit maar dan ook nooit hun hormonen achterna lopen, dan wel de mannelijke hormonen onnodig op tilt jagen. <kuch>
Maar goed ...... eerst wil Thalia even met Leendert naar de notaris om die op een kruispunt staande zogenaamde smoezelige rukbunker op hun beider namen te zetten.
Idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:46 schreef PirE het volgende:
Wel een doorzetter die Martijn, 1e hobbeltje en hij is er gelijk klaar mee.
Nou ja, hij heeft wel gasten itt bv Bram. Die heeft elke seconde tijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:47 schreef DKUp het volgende:
Ze komt voor hem naar Thailand en dan moet ze zichzelf maar vermaken.
wat een rare vent. ik ga bijna denken dat hij gebruikt of zo. hij is erg wispelturig en snel boos.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ze was niet leuk in de auto
Ze ging niet zelfstandig iets halen
Boem
Hij mekkert bij ieder klein dingetjequote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel gasten itt bv Bram. Die heeft elke seconde tijd.
Tamara is nog vriendelijk. Als ik zo 'hangry' zou zijn geweest en Martijn reageerde dan zo,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
Dus Say Cheese is dicht en dan moet ze ook nog alleen gaan eten, nou lekker dan.
Ik vermoed dicht voor vrouwen ivm (lady)boys only night.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
Dus Say Cheese is dicht en dan moet ze ook nog alleen gaan eten, nou lekker dan.
DAT! Echt hoor, dit verbaasde mij, hij liet haar alleen met: "Aan de overkant kun je lekker eten." Ik zou voor minder afknappen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
Regie zal ook vast wel wat sturenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:51 schreef JOHANK88 het volgende:
Thomas is te goedzakkig hoor. Wanneer komt hij eens in verweer tegen haar verbale terreur?
Ik snap wel dat hij hoopt op zelfstandigheid.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
Hij draagt geen kleuren en kralen en kettingen.quote:
Dat is nogal lomp inderdaad en vind niet dat je zoiets al meteen kan verwachten van iemand.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij hoopt op zelfstandigheid.
Alleen de manier waarop hij dit zegt en ruzie maakt, met dit als uitkomst, tamelijk idioot en jammer.
Ja je zat bijna te wachten dat die gasten met elkaar gingen zoenenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij draagt geen kleuren en kralen en kettingen.
Die 15 knuffels en klopjes met Joy echter.
Dag dagquote:
Die knuffel was intenser en duurde langer dan alle knuffels die we bij Walter-Minimaal-8-Seconden hebben gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja je zat bijna te wachten dat die gasten met elkaar gingen zoenen
Hij bleef maar aaien over de knieën.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja je zat bijna te wachten dat die gasten met elkaar gingen zoenen
Dit was meer!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Die knuffel was intenser en duurde langer dan alle knuffels die we bij Walter-Minimaal-8-Seconden hebben gezien
Zoals bram?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Suus gaat in Nederland gewoon een leuke twintiger vinden.
Maar ze gaat wel!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
“Je hoef niet meteen weg.”
Dankjewel Bram.
“Je hoeft niet vanavond weg ofzo.”
Dankjewel Joy.
Nee, iets leukers. Met een wat meer levendige omgeving.quote:
Leuke meid. Idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:59 schreef JOHANK88 het volgende:
Toen ze net aankwam dacht ik dat Suus me heel snel zou gaan vervelen met al die
engelse woorden en zo. Maar nu is zij toch een van de minder irritante deelnemers.
Ze is een leuke meid hoor, komt in elk geval prettig en lief over.
Gelukkig niet zeg. Deprimerende wereld.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:01 schreef Firuze60 het volgende:
Die beleefdsheidsvorm om meer dan 8 secondes te omarmen, kotskotskots. Ik hoopte dat sinds corona die verplichte driezoenen was verdwenen, helaas niet, ze beginnen alweer. Blijf uit mijn buurt met dat opgedrongen lijfelijk gedoe.
ik blijf stug een boks geven of als ze meer willen max een hand. geen gekus meer, dat is nu voorbijquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:01 schreef Firuze60 het volgende:
Die beleefdsheidsvorm om meer dan 8 secondes te omarmen, kotskotskots. Ik hoopte dat sinds corona die verplichte driezoenen was verdwenen, helaas niet, ze beginnen alweer. Blijf uit mijn buurt met dat opgedrongen lijfelijk gedoe.
vrienden en goede kennissen krijgen uiteraard gewoon een fijne (korter dan 8 seconden) knuffelquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:03 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik blijf stug een boks geven of als ze meer willen max een hand. geen gekus meer, dat is nu voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |