Nou ja, hij heeft wel gasten itt bv Bram. Die heeft elke seconde tijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:47 schreef DKUp het volgende:
Ze komt voor hem naar Thailand en dan moet ze zichzelf maar vermaken.
wat een rare vent. ik ga bijna denken dat hij gebruikt of zo. hij is erg wispelturig en snel boos.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ze was niet leuk in de auto
Ze ging niet zelfstandig iets halen
Boem
Hij mekkert bij ieder klein dingetjequote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel gasten itt bv Bram. Die heeft elke seconde tijd.
Tamara is nog vriendelijk. Als ik zo 'hangry' zou zijn geweest en Martijn reageerde dan zo,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
Dus Say Cheese is dicht en dan moet ze ook nog alleen gaan eten, nou lekker dan.
Ik vermoed dicht voor vrouwen ivm (lady)boys only night.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
Dus Say Cheese is dicht en dan moet ze ook nog alleen gaan eten, nou lekker dan.
DAT! Echt hoor, dit verbaasde mij, hij liet haar alleen met: "Aan de overkant kun je lekker eten." Ik zou voor minder afknappen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
Regie zal ook vast wel wat sturenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:51 schreef JOHANK88 het volgende:
Thomas is te goedzakkig hoor. Wanneer komt hij eens in verweer tegen haar verbale terreur?
Ik snap wel dat hij hoopt op zelfstandigheid.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
Hij draagt geen kleuren en kralen en kettingen.quote:
Dat is nogal lomp inderdaad en vind niet dat je zoiets al meteen kan verwachten van iemand.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij hoopt op zelfstandigheid.
Alleen de manier waarop hij dit zegt en ruzie maakt, met dit als uitkomst, tamelijk idioot en jammer.
Ja je zat bijna te wachten dat die gasten met elkaar gingen zoenenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij draagt geen kleuren en kralen en kettingen.
Die 15 knuffels en klopjes met Joy echter.
Dag dagquote:
Die knuffel was intenser en duurde langer dan alle knuffels die we bij Walter-Minimaal-8-Seconden hebben gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja je zat bijna te wachten dat die gasten met elkaar gingen zoenen
Hij bleef maar aaien over de knieën.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja je zat bijna te wachten dat die gasten met elkaar gingen zoenen
Dit was meer!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:56 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Die knuffel was intenser en duurde langer dan alle knuffels die we bij Walter-Minimaal-8-Seconden hebben gezien
Zoals bram?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Suus gaat in Nederland gewoon een leuke twintiger vinden.
Maar ze gaat wel!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
“Je hoef niet meteen weg.”
Dankjewel Bram.
“Je hoeft niet vanavond weg ofzo.”
Dankjewel Joy.
Nee, iets leukers. Met een wat meer levendige omgeving.quote:
Leuke meid. Idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:59 schreef JOHANK88 het volgende:
Toen ze net aankwam dacht ik dat Suus me heel snel zou gaan vervelen met al die
engelse woorden en zo. Maar nu is zij toch een van de minder irritante deelnemers.
Ze is een leuke meid hoor, komt in elk geval prettig en lief over.
Gelukkig niet zeg. Deprimerende wereld.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:01 schreef Firuze60 het volgende:
Die beleefdsheidsvorm om meer dan 8 secondes te omarmen, kotskotskots. Ik hoopte dat sinds corona die verplichte driezoenen was verdwenen, helaas niet, ze beginnen alweer. Blijf uit mijn buurt met dat opgedrongen lijfelijk gedoe.
ik blijf stug een boks geven of als ze meer willen max een hand. geen gekus meer, dat is nu voorbijquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:01 schreef Firuze60 het volgende:
Die beleefdsheidsvorm om meer dan 8 secondes te omarmen, kotskotskots. Ik hoopte dat sinds corona die verplichte driezoenen was verdwenen, helaas niet, ze beginnen alweer. Blijf uit mijn buurt met dat opgedrongen lijfelijk gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |