Nou ja, hij heeft wel gasten itt bv Bram. Die heeft elke seconde tijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:47 schreef DKUp het volgende:
Ze komt voor hem naar Thailand en dan moet ze zichzelf maar vermaken.
wat een rare vent. ik ga bijna denken dat hij gebruikt of zo. hij is erg wispelturig en snel boos.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ze was niet leuk in de auto
Ze ging niet zelfstandig iets halen
Boem
Hij mekkert bij ieder klein dingetjequote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel gasten itt bv Bram. Die heeft elke seconde tijd.
Tamara is nog vriendelijk. Als ik zo 'hangry' zou zijn geweest en Martijn reageerde dan zo,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
Dus Say Cheese is dicht en dan moet ze ook nog alleen gaan eten, nou lekker dan.
Ik vermoed dicht voor vrouwen ivm (lady)boys only night.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
Dus Say Cheese is dicht en dan moet ze ook nog alleen gaan eten, nou lekker dan.
DAT! Echt hoor, dit verbaasde mij, hij liet haar alleen met: "Aan de overkant kun je lekker eten." Ik zou voor minder afknappen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
Regie zal ook vast wel wat sturenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:51 schreef JOHANK88 het volgende:
Thomas is te goedzakkig hoor. Wanneer komt hij eens in verweer tegen haar verbale terreur?
Ik snap wel dat hij hoopt op zelfstandigheid.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
Hij draagt geen kleuren en kralen en kettingen.quote:
Dat is nogal lomp inderdaad en vind niet dat je zoiets al meteen kan verwachten van iemand.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij hoopt op zelfstandigheid.
Alleen de manier waarop hij dit zegt en ruzie maakt, met dit als uitkomst, tamelijk idioot en jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |