Hij woont er ook alleen sinds dit programma denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:42 schreef Document1 het volgende:
Die afgeleefde zooi bij joy. Tering man.
Ik vind het jammer dat ik de filmpjes met oproepjes niet kan herinneren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:44 schreef JOHANK88 het volgende:
"wat vind jij aantrekkelijk in een vrouw?"
- "subtiliteit"
Ik keek afgelopen week voor de grap wat hij vraagt voor een nachtje slapenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:42 schreef Document1 het volgende:
Die afgeleefde zooi bij joy. Tering man.
quote:hij is niet echt heel knap enzo maar hij heeft een geweldig karakter!!!1
Maar wel een leuke man, met humor, en euh… euh… euh… andere zaken…quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:45 schreef DKUp het volgende:
Ze zegt al dat ze hem niet aantrekkelijk vindt
¤100,-? Laat het niet meer zijn alsjeblieft.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik keek afgelopen week voor de grap wat hij vraagt voor een nachtje slapen
Jawel, maar als je tegenover een hork van een vent komt te staan, terwijl je echt je best doet, dan snap ik haar heel goed…quote:
Kraaloogjesquote:
Als een goedkope hoerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
LOL!!!!!!!!! Nu al aan het appen naar Thalia!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik kan het dus nergens terugvinden, maar ik zag heel groot 350,- euro staan afgelopen week.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:46 schreef Document1 het volgende:
[..]
¤100,-? Laat het niet meer zijn alsjeblieft.
Bij wie? Bij Leendert? Of bij Martijn? (ik weet niet wat erger is voor dit bedragquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou ik kan het dus nergens terugvinden, maar ik zag heel groot 350,- euro staan afgelopen week.
Ik heb weer de hele vakantie aan je gedacht.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Langoustines GODEN
Dode zwarte oogjes
Is dat inclusief touw om jezelf mee op te hangen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:51 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Bij wie? Bij Leendert? Of bij Martijn? (ik weet niet wat erger is voor dit bedrag)
Haha wat liefquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb weer de hele vakantie aan je gedacht.
nee, dat is bij Petriquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Is dat inclusief touw om jezelf mee op te hangen?
Joy.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:51 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Bij wie? Bij Leendert? Of bij Martijn? (ik weet niet wat erger is voor dit bedrag)
maar dat is dan in een mooi gebouw, ergens anders, en niet in die Uitgezakte Sofa Ruine, toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Joy.
heb het gevonden trouwenshij vond de 350 van afgelopen week voor èèn nacht niet voldoende.
¤ 450 x 1 nacht
Prijsopbouw weergeven
¤ 450
Schoonmaakkosten
Prijsopbouw weergeven
¤ 150
Airbnb-servicekosten
Prijsopbouw weergeven
¤ 103
Totaal
¤ 703
Say Cheese in Hua Hin is gewoon altijd ¤17 per nacht voor een deluxe kamer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Joy.
heb het gevonden trouwenshij vond de 350 van afgelopen week voor èèn nacht niet voldoende.
¤ 450 x 1 nacht
Prijsopbouw weergeven
¤ 450
Schoonmaakkosten
Prijsopbouw weergeven
¤ 150
Airbnb-servicekosten
Prijsopbouw weergeven
¤ 103
Totaal
¤ 703
Het kan ook aan de zelfscholing liggen. Misschien bedoelen ze eigenlijk 35 euro maar zetten ze het decimaalteken fout?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Joy denkt dat hij een mooi plekje op Ibiza verhuurt zeker.
Nou mooiquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:57 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar dat is dan in een mooi gebouw, ergens anders, en niet in die Uitgezakte Sofa Ruine, toch?![]()
maar zoveel voor 1 nacht daarvoor zit je normaal toch echt wel sjiek luxe. niet op mount jonestown
Ja, no wonder.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Say Cheese in Hua Hin is gewoon altijd ¤17 per nacht voor een deluxe kamer.
oh ja, die coaching! dat was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou mooi
Kwam net ook per ongeluk op zijn eigen site.misschien toch maar inschrijven voor b&b coaching.
Hoeveel frikandellen, kaassouflé's en andere specialiteiten van het huis zou je voor dat geld daar dan wel niet kunnen aanschaffen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Say Cheese in Hua Hin is gewoon altijd ¤17 per nacht voor een deluxe kamer.
"Hier hingen de geiten leeg te bloeden, het was een slachterij"quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:57 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar dat is dan in een mooi gebouw, ergens anders, en niet in die Uitgezakte Sofa Ruine, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |