Veel B&B’s zijn in het algemeen toch ook gewoon klein? Voor een handjevol gasten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:03 schreef Remco het volgende:
Sowieso is dat hele B&B gebeuren erg klein in het programma, alleen bij die vent in Thailand zie je gasten. Verder zijn het eigenlijk gewoon mensen die in het buitenland wonen.
Je hoort wel vaker in het programma dat ze gasten hebben toch? (Leendert had er nu ook een paar)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:03 schreef Remco het volgende:
Sowieso is dat hele B&B gebeuren erg klein in het programma, alleen bij die vent in Thailand zie je gasten. Verder zijn het eigenlijk gewoon mensen die in het buitenland wonen.
verrek ja!!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef loveli het volgende:
[..]
"Hier hingen de geiten leeg te bloeden, het was een slachterij"
Die van Petri stond hier, maar is tijdelijk niet beschikbaar. Er is nog wel een stukje introductietekst vindbaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik de filmpjes met oproepjes niet kan herinneren.
precies. ik vind veel van die B&B's nog wel groot eigenlijk. tenminste, enorme gebouwen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel B&B’s zijn in het algemeen toch ook gewoon klein? Voor een handjevol gasten.
Ja ik vroeg me bij haar af of de mannen al konden weten dat ze erg bot is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:08 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die van Petri stond hier, maar is tijdelijk niet beschikbaar. Er is nog wel een stukje introductietekst vindbaar.
Scherp!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me bij haar af of de mannen al konden weten dat ze erg bot is.
Als vrouw kan je altijd nog cacao gaan drinken bij de buurvrouw.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:07 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
verrek ja!!![]()
nou, dat was echt geen 350 euro per nacht waard hoor. maar misschien is dat voor 3 mensen of zo.
maar dan nog, er is daar toch ook geen fuck te doen in die omgeving, het is maar dor en droog.
of in elk geval, Joy maakt niet veel reclame voor wat er wel aan leuks te zien is. hij neemt de dames
alleen maar af en toe mee naar een lelijk terras.
'cacao ceremonie' kost natuurlijk ook klauwen vol geld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Als vrouw kan je altijd nog cacao gaan drinken bij de buurvrouw.
Chocomelquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Als vrouw kan je altijd nog cacao gaan drinken bij de buurvrouw.
Mocht RTL ze toch weer online plaatsen: op deze pagina vind je alle kandidaten uit Seizoen 3. Je moet wat verder naar beneden scrollen. Klik op de foto van een willekeurige kandidaat. Aan de rechterzijde van het scherm verschijnt een lange lijst met video's. Als je die helemaal naar beneden scrollt, dan krijg je de introductievideo's. Die wel tijdelijk allemaal niet beschikbaar zijn. Ik ben op zoek gegaan, omdat ik zelf ook wel benieuwd was. Net als ik mij afvraag of vrouwen, die op massaal op Joy gereageerd hebben, zijn levensvisie kende voordat ze schreven.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me bij haar af of de mannen al konden weten dat ze erg bot is.
eerlijk gezegd zou ik deze horoscoop-Frau ook wegsturen, met dat Teutoonse gekrijs de hele dag.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
Leendert kan weer terugvallen op z’n Simon & Garfunkel-repertoire. En die misère gun ik hem énorm.
Snap ik. Ik ben gewoon hardvochtig.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zou ik deze horoscoop-Frau ook wegsturen, met dat Teutoonse gekrijs de hele dag.
ik vond haar op zich wel leuk (bij vlagen) en vooral haar afscheid-stukje vond ik leuk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zou ik deze horoscoop-Frau ook wegsturen, met dat Teutoonse gekrijs de hele dag.
Ik zou dat ook een heel verwarrend gedichtje vinden (niet alleen ) als ik hem was, haha. Ik vond haar bij vlagen ook echt leuk zoals als jij het goed verwoord, maar bij vlagen ook echt wel tamelijk vervelend (iets minder gechargeerd uitgedrukt).quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:43 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik vond haar op zich wel leuk (bij vlagen) en vooral haar afscheid-stukje vond ik leuk.
maar ik denk dat Leendert al snel dacht 'dit is niet echt iets voor mij' maar hij was in de war,
door die brief met die gedichtjes over neukende molenaars. daarom mocht ze nog blijven
Waar heeft ie die verstopt danquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Say Cheese in Hua Hin is gewoon altijd ¤17 per nacht voor een deluxe kamer.
Oh dat verhaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zou dat ook een heel verwarrend gedichtje vinden (niet alleen ) als ik hem was, haha. Ik vond haar bij vlagen ook echt leuk zoals als jij het goed verwoord, maar bij vlagen ook echt wel tamelijk vervelend (iets minder gechargeerd uitgedrukt).
+ een snack naar keuze...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is gewoon incl. massage met happy end van de ladyboy die in de keuken werkzaam is.
Wat liefquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:00 schreef DKUp het volgende:
Ik heb niet echt de intentie naar Hua Hin op vakantie te gaan.
Leendert mag een verschrikkelijke relatie krijgen met die Thalia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |