Nou nou nouquote:
Hij wil haar in bed maar zegt net dat ze gewoon een vriendin is. Wat een boefje.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:42 schreef AgnesGru het volgende:
Leendert wou liefde bedrijven zeggen in plaats van voelen
He bahquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:42 schreef AgnesGru het volgende:
Leendert wou liefde bedrijven zeggen in plaats van voelen
Ze kijkt graag naar rondjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:43 schreef tja77 het volgende:
Wat gaat Tamara opbiechten???
Dat ze een PSV/Willem II fan is?
Ajax, dan kan ze gelijk naar huis.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:43 schreef tja77 het volgende:
Dat ze als man geboren is?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:43 schreef tja77 het volgende:
Ohquote:
Met d’r hont…quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:48 schreef Breekfast het volgende:
Ik zie Petri toch eerder met een vrouw.
Iedereen heeft een hont.quote:
Is wel wat voor Leendert…quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig, Elise is ook een echte Elise.
Ja, die kent elke pianospeler. Volgens mij begon mijn eerste les er bijna mee.quote:
Nouja die anderen waren ook niet echt lelijk toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:53 schreef Breekfast het volgende:
Joy loopt gewoon zijn lul achterna natuurlijk.
beter maar meteen een potje seks, kijken of die vlinders er daarna ook nog zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:53 schreef Breekfast het volgende:
Zou het omgekeerde ook waar zijn? Als je niet hard genoeg in één van die geslachten geloofd, wordt het kind non-binair?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Aha, als je er maar hard genoeg in gelooft, kun je het geslacht van je ongeboren baby bepalen. Weer wat geleerd
Dan is het toch Elize ipv Dani.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:53 schreef Breekfast het volgende:
Klinkt logischquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zou het omgekeerde ook waar zijn? Als je niet hard genoeg in één van die geslachten geloofd, wordt het kind non-binair?
Zeker.quote:
Ok, ik dacht dat ook al. Maar misschien is ze wat te nuchter en te oud voor Joy.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:56 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde) Elise is echt heel erg mooi.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:58 schreef JOHANK88 het volgende:
En ze zien meteen ook nog een olifant! Diana ligt gillend op de bank nu.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:58 schreef JOHANK88 het volgende:
En ze zien meteen ook nog een olifant! Diana ligt gillend op de bank nu.
Zag je dat net in het voorstukje?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:02 schreef JOHANK88 het volgende:
How Do You Solve A Problem Like Maria mag de ardennen gaan verlatenIs er dan nog een vrouw die
we nog niet hebben gezien, of komt Thalia nu terug?
ja, ik zag Leendert zeggen dat hij de klik niet voelt. dus ik denk dat ze weg moet. hoewel, misschien blijftquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zag je dat net in het voorstukje?
Hopelijk dan meer tijd voor andere mogelijke koppels.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:08 schreef PirE het volgende:
Ik begrijp dat Elise zo weggaat en dan moeten we verplicht nog een dikke week naar Joy en Dani kijken.
Ik zit ineens heel laag in mijn energie.
ze blijft zelf ook maar doorgaan met haar vragen. en opmerkingen. en vragen. en commentaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Thomas krijgt de kans niet eens om te antwoorden.
En Petri is verbaast dat niemand een vraag terug stelt.
Vind je het gek, dat durf je niet bij haar…
Eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:40 schreef PirE het volgende:
Teringapen en kutapen.
Er gebeurt nooit wat maar ik ben altijd blij als er een Martijndag is.
De eerste keer dat hij met een vakantiefolder binnen komt lopen roept ze meteen "dat kan ik toch niet,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is 5 jaar niet op vakantie geweest en dat is een breekpunt voor Petri, lijkt wel.
Ja, ik begrijp dat ook niet, maar dan gaan ze nu toch gewoon telkens op vakantie? Of is ze bang dat hij elk weekend op zolder zit?
als ze nu nog op een mooi terras zaten op een prachtige plek, dan kon zij tenminste nog een beetje om zich heen kijken. nu moet ze maar luisteren naar dit geneuzel op die steenvlakte.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje Joy, wat interessant.
Ontdekken.
Proces.
Doorheen gaan.
Nu komt hij echt pretentieus over.
Hij werd als laatste geïntroduceerd, dus dan loop je meteen achter.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:16 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb het idee dat Martijn van alle kandidaten de minste zendtijd heeft gekregen.
Heden is dagelijks Bram vrij lang aan bod, en groep Marian te weinig terwijl daar imo leukere beelden liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |