True, maar men is denk ik toch banger voor Isaac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:02 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Erik weet meer, kan meer.
Isaac is goed in tillen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:05 schreef Harry het volgende:
Erik: dit zijn geen frisbees, dit is kinderspul.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goede frisbees waren lagen al die kegels al op de grond.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:05 schreef Harry het volgende:
Erik: dit zijn geen frisbees, dit is kinderspul.
Was met SV bezig ik let op wat gebeurd niet op of ik de laatste post heb sorryquote:
Hulpgewichten, mag dat?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:07 schreef Harry het volgende:
Isaac doet een (geluks-) armbandje om.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk, omdat die van Isaac ook de zuil een beetje raakte en werd goed gekeurd, dat ze die van Erik ook hebben goedgekeurd.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Welke kegel was er nu wel af en werd aan de onderkant geraakt? Die van Isaac zeker? Wnat dat ko je al wel zien op het filmpje
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:10 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... en huiver mee
Jankerdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was met SV bezig ik let op wat gebeurd niet op of ik de laatste post heb sorry
Ja daar zou hij eigenlijk 10 opnieuw voor moeten mogen gooienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:11 schreef HopScotch het volgende:
Erik heeft dus 10 frisbees op een kegel staan mikken die er al af lag. Beetje laat dat herstel.
Niet weggaan dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:10 schreef MacDeMarco het volgende:
Wedde, ik ga weg en dan heeft opeens iemand gewonnen
wat bedoel je?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
Het is dus sowieso niet eerlijk verlopen dit spel
eric tig lopen gooien op een kegel die eigenlijk al om wasquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Ik lees het nu
20 minuten langquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Ik lees het nu: Erik heeft inderdaad staan gooien op een kegel die er al af was. Dat is ook raar inderdaad.
Dat febo zulke fouten maakt bij zo'n simpele opdracht. Ze mogen het wel wat serieuzer nemen, ze zitten een jaar in een loods, gaat om 800.000.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
eric tig lopen gooien op een kegel die eigenlijk al om was
Hij heeft veel op de ene gemikt die later is goedgekeurd, niet helemaal eerlijk dusquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:15 schreef Chea49 het volgende:
Maakt toch niet uit dat Erik door is gegaan met mikken. Die ene wordt daar nu toch gewoon bij opgeteld en had hij nog een andere eraf kunnen mikken.
en denk je nou echt dat als hij die kegel had omgegooit dat ze hadden gezegd, telt niet want hij was al om.... dan had hij echt wel een andere kegel er ook mogen afhalen.... of izaak had er 1 van eric mogen afhalen (kiezen welke)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
eric tig lopen gooien op een kegel die eigenlijk al om was
Eigenlijk niet, want Erik had de mogelijkheid gehad om op een nog niet omgegooide pion te mikken. Dus eigenlijk zou hij 15 min. mogen mikken, zonder dat Isaac gaat gooienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
Het is dus sowieso niet eerlijk verlopen dit spel
O, dat is inderdaad idioot dan.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft veel op de ene gemikt die later is goedgekeurd, niet helemaal eerlijk dus
Niet dus een kegel van Erik werd afgekeurd en hij heeft 20 minuten later te horen gekregen dat hij wel is goedgekeurdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:16 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en denk je nou echt dat als hij die kegel had omgegooit dat ze hadden gezegd, telt niet want hij was al om.... dan had hij echt wel een andere kegel er ook mogen afhalen.... of izaak had er 1 van eric mogen afhalen (kiezen welke)
Lijkt mij ook hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:16 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en denk je nou echt dat als hij die kegel had omgegooit dat ze hadden gezegd, telt niet want hij was al om.... dan had hij echt wel een andere kegel er ook mogen afhalen.... of izaak had er 1 van eric mogen afhalen (kiezen welke)
hadden ze die bij eizak er beter weer op kunnen zettenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:17 schreef Chanel5 het volgende:
er is er dus 1 wel goedgekeurd terwijl eric er daarna nog tientallen frisbee's op heeft gegooid die hij voor een andere frisbee had kunnen gebruiken, wat een waardeloze aktie zeg, beoordeel goed of beoordeel niet
ja stel dat hij in die 20m minturen wel een kegel er af had gegooid, denk je dan echt dat ze hadden gezegd.... ehm die kegel hebben we later toch goed gekeurd dus dat hij nu weer om is telt niet?????quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet dus een kegel van Erik werd afgekeurd en hij heeft 20 minuten later te horen gekregen dat hij wel is goedgekeurd
Terechte opmerking.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:11 schreef HopScotch het volgende:
Erik heeft dus 10 frisbees op een kegel staan mikken die er al af lag. Beetje laat dat herstel.
hij moet lager in zijn rug gaan, hij is te lang en die frisbee gaat omhoogquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Erik gooit geen deuk meer in een pakje boter op dit moment
Hij gooit er wel een meter overheen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
hij moet lager in zijn rug gaan, hij is te lang en die frisbee gaat omhoog
blijkbaar, wat knudde.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Begrijp ik dat ze maar een beperkt aantal frisbees hebben en daar moeten ze het mee doen?
Ik hoor die arrogante stem van Isaac al als hij dit wint bah bahquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze krijgen het beiden in ieder geval niet cadeau
ook als die verliestquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor die arrogante stem van Isaac al als hij dit wint bah bah
Ik zou daar geen moeite mee hebben. Prik daar doorheen. Dat is het spelquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
eh, die van Eric ook hoor, hoe hij het had gezien ineens en berekent...quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze krijgen het beiden in ieder geval niet cadeau
Waarom? Die kunnen ze toch gewoon weer oprapen of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Zou er al iemand naar de Action zijn gestuurd voor extra frisbees?
Ik denk ook dat het de bedoeling is dat Erik blijftquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:26 schreef magnaal het volgende:
[..]
eh, die van Eric ook hoor, hoe hij het had gezien ineens en berekent...
Erik is niet te vergelijken met Isaac. hoe deze de vorige eliminatie te keer ging toen Marciano verloren had.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:26 schreef magnaal het volgende:
[..]
eh, die van Eric ook hoor, hoe hij het had gezien ineens en berekent...
natuurlijk...quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het de bedoeling is dat Erik blijft
Haha, ik zat hem net al na te doen in case hij verliest 'nou goed gespeeld hoor, een sterke eruit, dit was wat jullie wilden'.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd naar zijn reactie als hij verliest en ik hoop zo dat hij verliest weg met die arrogante muilquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ik zat hem net al na te doen in case hij verliest 'nou goed gespeeld hoor, een sterke eruit, dit was wat jullie wilden'.
Iedereen heeft een andere manier om zich af te reageren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik is niet te vergelijken met Isaac. hoe deze de vorige eliminatie te keer ging toen Marciano verloren had.
Walgelijke man die Isaac
huuuuuuu marcianoquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:30 schreef magnaal het volgende:
Marciano: klote frisbees Eric: ja slaat nergens op
Onzin. Beiden krijgen het niet cadeauquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het de bedoeling is dat Erik blijft
Erik is dat weer op een andere manier met zn snot opeten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik is niet te vergelijken met Isaac. hoe deze de vorige eliminatie te keer ging toen Marciano verloren had.
Walgelijke man die Isaac
Isaac bedoel jequote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:30 schreef magnaal het volgende:
Jouw mening , ook primaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Onzin. Beiden krijgen het niet cadeau
Marciano?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:30 schreef magnaal het volgende:
Ja Isaac hoor. Maar ja ze lijken zeker op elkaarquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:30 schreef magnaal het volgende:
Er werd toch gezegd dat ze geen nieuw kregen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:31 schreef realkijkers het volgende:
isaacs frisbees zijn op. eimand gaat naar de winkel..
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd naar zijn reactie als hij verliest en ik hoop zo dat hij verliest weg met die arrogante muil
Dat heeft toch niets met mijn mening te maken, dat zie je tochquote:
Maakt het wat uit? Neequote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met mijn mening te maken, dat zie je toch
Marciano?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:30 schreef magnaal het volgende:
Hoezo, die liggen daar toch gewoon waar hij die gooide?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:31 schreef realkijkers het volgende:
isaacs frisbees zijn op. eimand gaat naar de winkel..
Nu is het vooral een schande van sbs6/febo.quote:
Want?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:35 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nu is het vooral een schande van sbs6/febo.
Ik dacht eerst dat het nog langer zou durenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, te gek ook dat het lang duurt.
tekort aan frisbees. die van isaac zijn stuk. er zijn geen oranje meer. Hij gebruikt nu die van erik.quote:
Dat vraag ik me ook al de hele tijd af hier. Smelten die dingen na 1 worp ofzo?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:34 schreef Was-beer het volgende:
Hoezo frisbees op? Gaan ze kapot? Ik kijk op het werk zonder geluid dus krijg het niet goed mee
Die zijn kapot..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoezo, die liggen daar toch gewoon waar hij die gooide?
Kan gebeuren. Kleur doet er niet toequote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:36 schreef realkijkers het volgende:
[..]
tekort aan frisbees. die van isaac zijn stuk. er zijn geen oranje meer. Hij gebruikt nu die van erik.
Kan gebeuren?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Kleur doet er niet toe
Vast nog wel wat stippen over.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen, als ze allemaal stuk zijn
Ja ik zit ook te wachten tot ik kan...zuchtquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:38 schreef woxxel het volgende:
Ik had allang boodschappen kunnen doen
Ja kan gebeuren. Dat het troep is was al duidelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:38 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Kan gebeuren?
Is dat geen slechte inschatting en voorbereiding van FEBO?
Wat als Erik net zo veel kapot had gegooid, dan hadden ze helemaal niets nu.
Ik zit hier ook te trappelen van ongeduld, moet nog erg veel doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:38 schreef woxxel het volgende:
Dat kun je alsnog. Dit duurt wel ff.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:38 schreef woxxel het volgende:
Goeie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
of borden
ze zijn nog maar met 5,5
Dan moeten ze weer naar de speelgoedwinkel voor nieuwe.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen, als ze allemaal stuk zijn
Kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat ze daar al niet naar toe zijn gegaan nuquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moeten ze weer naar de speelgoedwinkel voor nieuwe.
precies, dus waarom hebben ze er maar 5 per persoon, 10 totaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja kan gebeuren. Dat het troep is was al duidelijk
Dat vroeg isaac net aan Febo, werd bevestigd, voor hij de banaan ging eten,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan mij niet aan de indruk voltrekken, dat ze daar al niet naar toe zijn gegaan nu
Ik begreep dat er 1 (of meer) stuk zijn en de vraag aan isaac om ze heel te houden (las ik hier)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom? Die kunnen ze toch gewoon weer oprapen of ben ik nou gek?
Vermoeiend iddquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:44 schreef Alocanda het volgende:
Je zou maar een verplichte toeschouwer moeten zijn daar in die loods.
Denk dat het nu snel zal gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Doodsaai om daar uren te moeten zitten.
Ze hebben denk ik niet Eric voor niets zolang voor niets laten gooienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:45 schreef Marrije het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat Isaac gaat winnen
Morgenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:47 schreef Giggio het volgende:
tjaaa...
bye eric![]()
op naar de volgende eli
eizak tegen bern!!
Dat kan wel interessant wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgende keer Isaac tegen Bern
Eens, was die man echt zat, maar Isaac ook, maar die gaat er nog wel uitquote:
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:48 schreef Verida het volgende:
Jammer, ik had het Eric wel gegund om in ieder geval de finale te spelen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
Isaac weer het mannetje met een grote bek op de solotoer.
Ik hoop vooral dat Bern en Sas uit elkaar worden gehaald , daar heb je Ice wel voor nodig gok ikquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, was die man echt zat, maar Isaac ook, maar die gaat er nog wel uit
Was Isaac ookquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:48 schreef chufi het volgende:
Kijk hem stoer doen alsof ie de beste is ...
dat moet hij, hoop ik, zekerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:50 schreef spapaars het volgende:
SL, Isaac moet op z'n woorden letten zal er worden medegedeeld.
denk meenemenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:51 schreef xsaskiax het volgende:
Wat zal Erik met zijn voedselvoorraad gaan doen????????
eigen schuld inderdaad, had ie maar niet moeten teamen net isaacquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:50 schreef Rhosyn het volgende:
Erik naar huis.
Dat zat er dik in.
Zijn hand overspeeld.
Met zijn plannetje.
Doei.
Lampen ophangen!
Wel sneu voor Wendy en Mirthe. Want die gaan zich schuldig voelen.
Volgende keer staan Sasha en Bern er op.
Isaac tegen Bern.
nee die sl was eerder toch, heb eric gewoon horen praten over het gooien voor niets en gelijk heeft hijquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:52 schreef HopScotch het volgende:
Ik vermoed dat die streamlock is omdat Erik het had over zijn 20 minuten voor niks mikken.
Ik gun het Wendy ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:51 schreef Juud79 het volgende:
Ah jammer voor Erik, ik gunde hem of Wendy wel de overwinning.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:52 schreef realkijkers het volgende:
Vind hte gewoon raar, Febo gooit er met de pet naar. Zo slecht voorbereid, zo slecht gejureerd, zo oneerlijke spelverdeling.
Prima dat erik weg is, maakt me niet uit, maar zo kun je toch geen wedstrijden organiseren met 800.000 op het spel.
nou, daar zullen ze ver mee komenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:54 schreef Hoempah het volgende:
En toen was er weer voedsel voorraad in de loods.
Ik zou het gewoon meenemen.. zoek het maar uit met je boodschappenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:54 schreef Hoempah het volgende:
En toen was er weer voedsel voorraad in de loods.
Ik hoop dat hij alles meeneemtquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:54 schreef spapaars het volgende:
Die koffer van Erik is al vol met het inpakken van z'n snoep en koek.
Ik vermoed dat Isaac nu elke keer de lul is, of ze moeten Bern en Sasha nu tegen elkaar gaan zettenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:56 schreef Alocanda het volgende:
Wat loopt Ice nou te lullen. Hij had sowieso tegen iemand van de andere groep gestaan en toevallig was het nu Erik.
ik niet, nooitquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:57 schreef D. het volgende:
Moet ik dadelijk nog Bern gaan aanmoedigen
Dat is toch ook zo.. Erik zou nu met Isaac meestemmen en dan kan hij praten over het andere groepje.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:56 schreef Alocanda het volgende:
Wat loopt Ice nou te lullen. Hij had sowieso tegen iemand van de andere groep gestaan en toevallig was het nu Erik.
Dat kan nu niet meer, dan hadden ze dat deze keer moeten doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Isaac nu elke keer de lul is, of ze moeten Bern en Sasha nu tegen elkaar gaan zetten
Tuurlijk staat Isaac er de volgende keer weer op.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Isaac nu elke keer de lul is, of ze moeten Bern en Sasha nu tegen elkaar gaan zetten
Onderschat die 2 nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk staat Isaac er de volgende keer weer op.
Wendy en Mirthe snappen dat niet en stemmen gewoon weer met Sasha en Bern mee..
Dit iddquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:59 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat kan nu niet meer, dan hadden ze dat deze keer moeten doen.
En terecht dat Ice steeds de lul is. Zijn groep is weggespeeld. Zij hebben ook hun best gedaan om de anderen weg te spelen en de controle over alles te hebben zoals het managerschap.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou ze echt wegjagen..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:59 schreef Harry het volgende:
Mirthe met hangende pootjes naar Erik....
SL
Wendy en Mirthe kunnen nu op Bern of Sasha.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk staat Isaac er de volgende keer weer op.
Wendy en Mirthe snappen dat niet en stemmen gewoon weer met Sasha en Bern mee..
Mirthe en Wendy snapten dat niet en volgens mij nu nog steeds niet.. dom dom dom.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:59 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat kan nu niet meer, dan hadden ze dat deze keer moeten doen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En terecht dat Ice steeds de lul is. Zijn groep is weggespeeld. Zij hebben ook hun best gedaan om de anderen weg te spelen en de controle over alles te hebben zoals het managerschap.
Klopt, maar Bern en Sas samen zijn net zo gevaarlijk en staan sterk met hun 2quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En terecht dat Ice steeds de lul is. Zijn groep is weggespeeld. Zij hebben ook hun best gedaan om de anderen weg te spelen en de controle over alles te hebben zoals het managerschap.
Erik was ook van de andere groep. Dat hij toevallig een nu een keertje mee zou stemmen met Ice dat maakt hem niet gelijk groep Ice,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo.. Erik zou nu met Isaac meestemmen en dan kan hij praten over het andere groepje.
Nog even niet aan denken D...... gewoon nog even niet aan denkenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:57 schreef D. het volgende:
Moet ik dadelijk nog Bern gaan aanmoedigen
Die blijft in de pot volgens mijquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Waar gaat Erik zijn ¤600 heen? 😏
linker en rechter schoen hoop ik voor hem.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Waar gaat Erik zijn ¤600 heen? 😏
Dan gun ik het nog eerder een Sasha, die er echt iets voor heeft moeten doen en Babet met een zware opdracht naar huis gestuurd heeftquote:
Is dat niet raar voor zo'n vrekkerige zuunigert?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die blijft in de pot volgens mij
Dat moet ik nog zien.. Wendy en Mirthe gaan waarschijnlijk gewoon weer op Isaac en Isaac gaat waarschijnlijk op Sasha of Bern. Sasha en Bern gaan op Wendy en dan ontlopen ze nog de dans.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wendy en Mirthe kunnen nu op Bern of Sasha.
Sasha en Bern gaan op Isaac of Wendy.
Isaac gaat op Wendy of Bern. Tegen wie hij wil.
Dus hebben zij geweldig gespeeld want ze staan nog met twee recht overeind. Het had net zo goed Ice en Marcia kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar Bern en Sas samen zijn net zo gevaarlijk en staan sterk met hun 2
waarvan hij de grootste huicelaar isquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:04 schreef OmaJacky het volgende:
Isaac met Wendy in discussie.
Hij zegt hierbuiten heb je maten hier binnen zijn alleen maar huichelaars en.... SL
Ja Sasha heeft 2 eliminaties gewonnen en Wendy net zo goed, zij hebben het niet cadeau gekregen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan gun ik het nog eerder een Sasha, die er echt iets voor heeft moeten doen en Babet met een zware opdracht naar huis gestuurd heeft
Ja en die zijn te vertrouwenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:05 schreef Judiwi het volgende:
Sasha en Bern hebben hun woord gegeven dat 1 van hun de volgende x speelt.
Erik had wel door dat het nu belangrijk was om op Sasha of Bern te stemmen en dat heeft hij Wendy en Mirthe duidelijk proberen te maken. Daar had hij nu ook de stem van Isaac voor gekregen. Ik zeg niet dat hij in groep Isaac zat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Erik was ook van de andere groep. Dat hij toevallig een nu een keertje mee zou stemmen met Ice dat maakt hem niet gelijk groep Ice,
dan gaan we voor Bern-Mirthe de volgende keerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja Sasha heeft 2 eliminaties gewonnen en Wendy net zo goed, zij hebben het niet cadeau gekregen.
Mirthe glibbert tot nu toe overal tussendoor, vriendje hier en vriendje daar... bekken trekken, warrig doen, oh wat is ze lief en leuk, maar intussen zit ze wel bij de laatste 5!!
Precies dus de volgende eliminatie mogen Mirthe en Bern doen, zij hebben nog geen eli gespeeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja Sasha heeft 2 eliminaties gewonnen en Wendy net zo goed, zij hebben het niet cadeau gekregen.
Mirthe glibbert tot nu toe overal tussendoor, vriendje hier en vriendje daar... bekken trekken, warrig doen, oh wat is ze lief en leuk, maar intussen zit ze wel bij de laatste 5!!
Ik wil Sas tegen Bernquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
dan gaan we voor Bern-Mirthe de volgende keer
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan iemand Erik even waarschuwen dat de bamboe sokken in de aanbieding zijn bij het Kruidvat?
Pech, plannetje mislukt. In deze fase kan je mes na mes verwachten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Erik had wel door dat het nu belangrijk was om op Sasha of Bern te stemmen en dat heeft hij Wendy en Mirthe duidelijk proberen te maken. Daar had hij nu ook de stem van Isaac voor gekregen. Ik zeg niet dat hij in groep Isaac zat.
Ja ja tuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:05 schreef Judiwi het volgende:
Volgende spelletje hopelijk met vragen die beantwoord dienen te worden. Kijken of Isaac dan nóg zo´n held is. Maar dit heeft hij eerlijk gewonnen en Erik had de pech dat hij voor niets aan het gooien was. Alhoewel ik er vanuit ga dat mocht hij die kegel hebben omgegooid die óók mee zou hebben geteld, kan niet anders.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:49 schreef Chanel5 het volgende:
focking next, one by one loopt isaac te brabbelen
Ze heeft in elk geval nog vrijstellingen verdiend, Bern heeft speltechnisch echt nog helemaal niks gedaan. Van mij mag hij wel eens een opdracht doen, liefst tegen Isaac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn postbak vol met verzoeken voor werk en ouwe wijven.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:49 schreef pingu66 het volgende:
Erik je moet naar huis je hebt nog zoveel te doen je kan nog niet met pensioen!
Ik vond hem daarnet ook wel snauwen tegen die scheids i.v.m. voet over de lijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:50 schreef Chanel5 het volgende:
jaaa ik hoorde weer een dreigement en SL
Erik heeft dom gespeeld want hij gaat naar huis.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
Ja Mirthe nu ben je je zgn maatje kwijt. Ze had sterker gestaan met Wendy en Eric. Erg dom gespeelt
Ik hoop dat zij nu samen met Bern of Sasha de volgende eliminatie moeten doen..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
Ja Mirthe nu ben je je zgn maatje kwijt. Ze had sterker gestaan met Wendy en Eric. Erg dom gespeelt
Volgende keer in beeld graag.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:50 schreef spapaars het volgende:
SL, Isaac moet op z'n woorden letten zal er worden medegedeeld.
serieus, mag hopen dat dit een geintje van je isquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:09 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft nog eten van 10 maanden geleden
Ja dat zal dan wel Sasha worden want Bern verschuilt zich al maanden achter haar, die speelt nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:05 schreef Judiwi het volgende:
Die gaat hij uitdelen, de gierigaard.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:51 schreef xsaskiax het volgende:
Wat zal Erik met zijn voedselvoorraad gaan doen????????
dubbel, want iedereen weet dat ze zelfs haar maatje in de steek lied. Dom en onbetrouwbaar..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe is een wolf in schaapskleren, dat zei ik begin dit jaar al.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Erik had wel door dat het nu belangrijk was om op Sasha of Bern te stemmen en dat heeft hij Wendy en Mirthe duidelijk proberen te maken. Daar had hij nu ook de stem van Isaac voor gekregen. Ik zeg niet dat hij in groep Isaac zat.
Erik wilde ook Wendy eruitquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |