SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk, omdat die van Isaac ook de zuil een beetje raakte en werd goed gekeurd, dat ze die van Erik ook hebben goedgekeurd.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Welke kegel was er nu wel af en werd aan de onderkant geraakt? Die van Isaac zeker? Wnat dat ko je al wel zien op het filmpje
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:10 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... en huiver mee
Jankerdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was met SV bezig ik let op wat gebeurd niet op of ik de laatste post heb sorry
Ja daar zou hij eigenlijk 10 opnieuw voor moeten mogen gooienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:11 schreef HopScotch het volgende:
Erik heeft dus 10 frisbees op een kegel staan mikken die er al af lag. Beetje laat dat herstel.
Niet weggaan dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:10 schreef MacDeMarco het volgende:
Wedde, ik ga weg en dan heeft opeens iemand gewonnen
wat bedoel je?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
Het is dus sowieso niet eerlijk verlopen dit spel
eric tig lopen gooien op een kegel die eigenlijk al om wasquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Ik lees het nu
20 minuten langquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Ik lees het nu: Erik heeft inderdaad staan gooien op een kegel die er al af was. Dat is ook raar inderdaad.
Dat febo zulke fouten maakt bij zo'n simpele opdracht. Ze mogen het wel wat serieuzer nemen, ze zitten een jaar in een loods, gaat om 800.000.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
eric tig lopen gooien op een kegel die eigenlijk al om was
Hij heeft veel op de ene gemikt die later is goedgekeurd, niet helemaal eerlijk dusquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:15 schreef Chea49 het volgende:
Maakt toch niet uit dat Erik door is gegaan met mikken. Die ene wordt daar nu toch gewoon bij opgeteld en had hij nog een andere eraf kunnen mikken.
en denk je nou echt dat als hij die kegel had omgegooit dat ze hadden gezegd, telt niet want hij was al om.... dan had hij echt wel een andere kegel er ook mogen afhalen.... of izaak had er 1 van eric mogen afhalen (kiezen welke)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
eric tig lopen gooien op een kegel die eigenlijk al om was
Eigenlijk niet, want Erik had de mogelijkheid gehad om op een nog niet omgegooide pion te mikken. Dus eigenlijk zou hij 15 min. mogen mikken, zonder dat Isaac gaat gooienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
Het is dus sowieso niet eerlijk verlopen dit spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |