Isaac bedoel jequote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:30 schreef magnaal het volgende:
Marciano: klote frisbees Eric: ja slaat nergens op
Jouw mening , ook primaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Onzin. Beiden krijgen het niet cadeau
Marciano?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:30 schreef magnaal het volgende:
Ja Isaac hoor. Maar ja ze lijken zeker op elkaarquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:30 schreef magnaal het volgende:
Er werd toch gezegd dat ze geen nieuw kregen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:31 schreef realkijkers het volgende:
isaacs frisbees zijn op. eimand gaat naar de winkel..
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd naar zijn reactie als hij verliest en ik hoop zo dat hij verliest weg met die arrogante muil
Dat heeft toch niets met mijn mening te maken, dat zie je tochquote:
Maakt het wat uit? Neequote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met mijn mening te maken, dat zie je toch
Marciano?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:30 schreef magnaal het volgende:
Hoezo, die liggen daar toch gewoon waar hij die gooide?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:31 schreef realkijkers het volgende:
isaacs frisbees zijn op. eimand gaat naar de winkel..
Nu is het vooral een schande van sbs6/febo.quote:
Want?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:35 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nu is het vooral een schande van sbs6/febo.
Ik dacht eerst dat het nog langer zou durenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, te gek ook dat het lang duurt.
tekort aan frisbees. die van isaac zijn stuk. er zijn geen oranje meer. Hij gebruikt nu die van erik.quote:
Dat vraag ik me ook al de hele tijd af hier. Smelten die dingen na 1 worp ofzo?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:34 schreef Was-beer het volgende:
Hoezo frisbees op? Gaan ze kapot? Ik kijk op het werk zonder geluid dus krijg het niet goed mee
Die zijn kapot..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoezo, die liggen daar toch gewoon waar hij die gooide?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |