Kan gebeuren. Kleur doet er niet toequote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:36 schreef realkijkers het volgende:
[..]
tekort aan frisbees. die van isaac zijn stuk. er zijn geen oranje meer. Hij gebruikt nu die van erik.
Kan gebeuren?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Kleur doet er niet toe
Vast nog wel wat stippen over.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen, als ze allemaal stuk zijn
Ja ik zit ook te wachten tot ik kan...zuchtquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:38 schreef woxxel het volgende:
Ik had allang boodschappen kunnen doen
Ja kan gebeuren. Dat het troep is was al duidelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:38 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Kan gebeuren?
Is dat geen slechte inschatting en voorbereiding van FEBO?
Wat als Erik net zo veel kapot had gegooid, dan hadden ze helemaal niets nu.
Ik zit hier ook te trappelen van ongeduld, moet nog erg veel doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:38 schreef woxxel het volgende:
Dat kun je alsnog. Dit duurt wel ff.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:38 schreef woxxel het volgende:
Goeie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
of borden
ze zijn nog maar met 5,5
Dan moeten ze weer naar de speelgoedwinkel voor nieuwe.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen, als ze allemaal stuk zijn
Kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat ze daar al niet naar toe zijn gegaan nuquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moeten ze weer naar de speelgoedwinkel voor nieuwe.
precies, dus waarom hebben ze er maar 5 per persoon, 10 totaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja kan gebeuren. Dat het troep is was al duidelijk
Dat vroeg isaac net aan Febo, werd bevestigd, voor hij de banaan ging eten,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan mij niet aan de indruk voltrekken, dat ze daar al niet naar toe zijn gegaan nu
Ik begreep dat er 1 (of meer) stuk zijn en de vraag aan isaac om ze heel te houden (las ik hier)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom? Die kunnen ze toch gewoon weer oprapen of ben ik nou gek?
Vermoeiend iddquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:44 schreef Alocanda het volgende:
Je zou maar een verplichte toeschouwer moeten zijn daar in die loods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |