SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik thuis ff kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle sidequests? Hoeveel uur heb je gespeeld joh?Ik zit op ongeveer 85% met 25 uur.
De deluxe edition krijgt 72u eerder toegang zag ik.quote:
Sick, ik zit op 55 uur en ben qua percentage even ver als jou.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel uur heb je gespeeld joh? Ik zit op ongeveer 85% met 25 uur.
O dat eten bezorgen is echt alleen in t begin hoor. Ze worden veel uitgebreider en ook meerdere stappen binnen 1 sidequest. Vond er echt een aantal hele leuke tussen zitten met ook prima cutscenes en leuke personages (zoals de Crimson Caravan). Alleen veel tekst dus soms skippen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was echt heel snel klaar met eten bezorgen dus heb niets meer gedaan qua sidequests nadat die brug was hersteld.
64 uur, 52%quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sick, ik zit op 55 uur en ben qua percentage even ver als jou.
Heb tot nu toe wel alle side quests en hunts gedaan.
Maar je weet het vooraf niet, en ik haat openstaande quests. Dus we doen geen questsquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat eten bezorgen is echt alleen in t begin hoor. Ze worden veel uitgebreider en ook meerdere stappen binnen 1 sidequest. Vond er echt een aantal hele leuke tussen zitten met ook prima cutscenes en leuke personages (zoals de Crimson Caravan). Alleen veel tekst dus soms skippen.
En dan word je niet gek van de bergen groene uitroeptekens op je scherm?quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je weet het vooraf niet, en ik haat openstaande quests. Dus we doen geen quests
Een aantal Resident Evil games zijn erg tof om voor de platinum te gaan. Bij verschillende trophies speel je het spel dan op een heel andere manier zoals in een speedrun of zonder items in een kist te bewaren. Het lijkt dan een compleet ander spel geworden. Datzelfde geld bijvoorbeeld voor Slay the Spire. Daar ga ik nooit de platinum halen, maar de verschillende trophies maken een anders relatief korte game veel groter en interessanter.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee man ik doe niet aan platinums/achievements hunten. De enige game ooit waar achievements voor mij de moeite waren is Into the Breach (sowieso één van de beste turn-based strategygames ooit, ondanks dat het eruit ziet als een aardappel). Daar kreeg je namelijk voor iedere achievement een coin, waar je een nieuwe squad mee kon unlocken. Kennelijk de enige (of één van de weinige) devs die snappen hoe je achievements halen aantrekkelijk kunt maken.
Succesquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een aantal Resident Evil games zijn erg tof om voor de platinum te gaan. Bij verschillende trophies speel je het spel dan op een heel andere manier zoals in een speedrun of zonder items in een kist te bewaren. Het lijkt dan een compleet ander spel geworden. Datzelfde geld bijvoorbeeld voor Slay the Spire. Daar ga ik nooit de platinum halen, maar de verschillende trophies maken een anders relatief korte game veel groter en interessanter.
Heb je ook al die trials gedaan? Hoe lang heb je daar over gedaan?quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:05 schreef Ang3l het volgende:
ik heb alle herinneringen aan de muur hangen....
Nee met die zuil en die trials heb ik niks gedaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:59 schreef Drankster het volgende:
Final Fantasy XVI uitgespeeld na 62 uur. Alle side quests en hunting boards gedaan en de PS5 geeft nog steeds 91% aan. Misschien moet ie nog syncen ofzo.
En die end credits, wat een prachtig nummer. Sinds Persona 5 niet meer zo veel emotie gehad bij een aftiteling.![]()
[..]
Heb je ook al die trials gedaan? Hoe lang heb je daar over gedaan?
Ja, die mis ik dus ook nog, als enige.quote:Ik mis nog 1 item aan de muur, schijnbaar krijg je die door alle trials te halen maar daar heb ik niet echt meer zin in.![]()
Mijn muur is nu wel vol!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee met die zuil en die trials heb ik niks gedaan.
De laatste optie is ook nog steeds niet beschikbaar bij me. Geen idee wanneer die open zou gaan?
[..]
Ja, die mis ik dus ook nog, als enige.
Dus mijn "ik heb alles aan de muur hangen" was een LEUGEN!
Ik mis alleen die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog even de trials gedaan want de combat van de game blijft gewoon heel tof. Uurtje over gedaan en gelijk een goede manier om de niet gebruikte Eikons even te checken. De enige trial waar ik een beetje moeite mee had was Garuda en zelfs toen had ik nog 20 seconde over. Bij de andere had ik nog een paar minuten over.
Moet nu alleen nog New Game+ uitspelen en ik heb de plat maar dat doen we over een paar jaar wel weer.
Ik ga denk ik nu nog even Alan Wake spelen tot Armored Core 6. Alan Wake 2 komt ook in oktober.
[ Bericht 5% gewijzigd door Drankster op 16-08-2023 00:20:54 ]
Beetje zelf prijsje op geplakt he boefje?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:23 schreef Mazikeen het volgende:
Vandaag VR2 gekochtHij kwam binnen op de zaak, doos beetje kapot. Dus ik kon hem voor 400 euro kopen inclusief spel
Neequote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje zelf prijsje op geplakt he boefje?
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn muur is nu wel vol!
ik ook Moet ng+ doen maar halfweg had ik er geen zijn meer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog even de trials gedaan want de combat van de game blijft gewoon heel tof. Uurtje over gedaan en gelijk een goede manier om de niet gebruikte Eikons even te checken. De enige trial waar ik een beetje moeite mee had was Garuda en zelfs toen had ik nog 20 seconde over. Bij de andere had ik nog een paar minuten over.
Moet nu alleen nog New Game+ uitspelen en ik heb de plat maar dat doen we over een paar jaar wel weer.
Ik ga denk ik nu nog even Alan Wake spelen tot Armored Core 6. Alan Wake 2 komt ook in oktober.
Doe ik over een paar maanden denk ik.
---
Heb een casual game opgepalt om de tijd te verdoen: tower of fantasy. Zit leuk in elkaar maar heeft echt een toetsenbord nodig.
BG3 .... ik vind het echt NIKS dat we daar een maand langer op moeten wachten
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
Potver.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 00:08 schreef Evangelion het volgende:
[ twitter ]
De devs wilden de quest & map markers weghalen. Meteen gecancelled.
Ubisoftgoden
Goed verzonnen van deze persoon, gelachenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 00:08 schreef Evangelion het volgende:
[ twitter ]
De devs wilden de quest & map markers weghalen. Meteen gecancelled.
Ubisoftgoden
Maar die had geen Torgal.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy XVI uitgespeeld. 100% op 30 uur speeltijd. Dat is 100% op story overigens want de rest vond ik saai.
Grootste minpunt aan de game is het 10 stappen lopen naar de volgende persoon om het verhaal verder te gaan. Talk to Cid, talk to Vivian, talk to Jill, repeat.
Laatste 10 uur pretty epic. Soundtrack goed maar forgettable.
X nog steeds laatste beste echte echte Final.
Nee, maar wel Angelo. Goeie tweede.quote:
die zit in VIII, niet in Xquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar wel Angelo. Goeie tweede.
Beste hont in games blijft Dogmeat natuurlijk.
Oh ja natuurlijk. My bad.quote:
O ja, die!quote:
September.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:08 schreef Starhopper het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk weer een nieuwe Playstation update? Ik ben wel benieuwd wanneer de Q-lite komt
Toevallig net meer info uitgebracht door Sony: https://blog.playstation.(...)this-year-at-199-99/quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:22 schreef Starhopper het volgende:
Dank! Ik moet wat geduld hebben dus.
Omg!!!!! Playstation leest dus mee op FOK!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Toevallig net meer info uitgebracht door Sony: https://blog.playstation.(...)this-year-at-199-99/
Komt eind dit jaar voor ¤219,99.
Speelt iemand tekken voor het verhaal dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:21 schreef Evangelion het volgende:
Wat een enorm saaie trailer. Enige hype is Yoshi maar die verdiende een eigen reveal in plaats van samengeplakt met fucking Shaheen en die genderfluide mof.
Januari 2024 is wel snel, wordt vast weer een korte single player en story mode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |