dacht dat matt & trey de games niet meer wilde laten verneuken... val me benieuwen wat dit wordtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:04 schreef Evangelion het volgende:
South park battle royale?![]()
edit: oh co-op
THQ is zo kut, al die ontwikkelaars onder zich en buiten Metro en Tomb Raider is bijna alles bagger.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:04 schreef Evangelion het volgende:
South park battle royale?![]()
edit: oh co-op
Is er eigenlijk ooit iets terecht gekomen van die gekleurde/custom side plates?quote:
Ik heb wel Spiderman plates voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ooit iets terecht gekomen van die gekleurde/custom side plates?
Zie ze eigenlijk nooit.
Al langere tijd te koop bij Sony zelf. Momenteel tientje korting op de kleuren blauw, roze en paars.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zie ze eigenlijk nooit.
Ik heb die blauwe. So pretty 😍quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zie ze eigenlijk nooit.
Ik hoop met Tom Holland, dan kan DKUp eindelijk zijn held op zijn ps5 zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:14 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb wel Spiderman plates voorbij zien komen.
TomGODquote:Op zondag 13 augustus 2023 06:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop met Tom Holland, dan kan DKUp eindelijk zijn held op zijn ps5 zien
Please, laat die gozer lekker wegblijvenquote:Op zondag 13 augustus 2023 06:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop met Tom Holland, dan kan DKUp eindelijk zijn held op zijn ps5 zien
Laat m hier komen!quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Please, laat die gozer lekker wegblijven
Deal.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat we niks meer van hem horen lijkt mij dit een geweldig plan.
Ik doe ze nog wel met alle dialogues sowieso skippen. Heb de game nu ook op story gezet. Het vechten blijft vet maar het duurt soms wat lang.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Denken dat je Ff xvi bijna uitgespeeld hebt en dat er dan ineens 20 side quests op je kaart verschijnen……. Damn.
die er erg op leken wel, de andere niet. staat ook iets van 'fuck sony' in geloof ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:27 schreef Sjemmert het volgende:
Heeft Sony die plates niet de das omgedaan ?
Ik heb wel zwarte van Ali.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik doe ze nog wel met alle dialogues sowieso skippen. Heb de game nu ook op story gezet. Het vechten blijft vet maar het duurt soms wat lang.
Alle sidequests? Hoeveel uur heb je gespeeld joh?quote:Op zondag 13 augustus 2023 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]Uitgespeeld!
Incl alle sidequests, maar niet alle hunts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |