Als het geen remaster of remake is wat is het dan wel?quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:30 schreef Evangelion het volgende:
Red Dead Redemption PS4/Switch is not a remaster or remake but includes additional language support. $49.99, August 17th digital, Oct 13th physical
Rockstargoden.
Een conversie, gedaan door Double Eleven Studios.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als het geen remaster of remake is wat is het dan wel?
Gewoon, eerste releases. Ze zijn nooit uitgekomen op die platforms.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ooh wacht dat filmpje is ook echt de officiële trailer.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gewoon, eerste releases. Ze zijn nooit uitgekomen op die platforms.
En hermaken/hermeesteren op een (stock) PS4 of Nintendo Switch is waarschijnlijk geen bijstergoed plan
Er waren wat geruchten en updates van trademarks en zo waardoor mensen dachten/hoopten dat er een remaster/remake kwam. Maar waarschijnlijk is dit het gewoon.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ooh wacht dat filmpje is ook echt de officiële trailer.![]()
Ik dacht een duizendste leaker die een heel filmpje vol praat maar eigenlijk niks zegt.
100%.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
50 euro voor een PS3 game in 2023, dat is highway robbery.
We worden gewoon weer besodemieterd. Snap echt wel dat dit en GTA IV onhold waren gezet. Stelletje amateurs, alleen voor de Switch eigenaren een redelijk iets.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:30 schreef Evangelion het volgende:
Red Dead Redemption PS4/Switch is not a remaster or remake but includes additional language support. $49.99, August 17th digital, Oct 13th physical
Rockstargoden.
Een hermeesterquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gewoon, eerste releases. Ze zijn nooit uitgekomen op die platforms.
En hermaken/hermeesteren op een (stock) PS4 of Nintendo Switch is waarschijnlijk geen bijstergoed plan
Niet eens. Gewoon een portquote:
Pathfinder wotr is toch wel de beste crpg sinds BG2.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Om maar de baldurs gate / rpg honger een beetje te stillen Pathfinder wotr gekocht in de store.
Maar echt, dit gaat helemaal nergens meer over qua complexiteit.
Spells die je 1* per dag kan gebruiken, een onbegrijpelijk rest systeem en nog veel meer.
Zo jammer.
Geen remaster?quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:30 schreef Evangelion het volgende:
Rockstargoden.
Ik bedoelde metquote:
Leuke game op de PS3 was het. Wel een echte GTA in een andere setting en tijd maar wel uitgevoerd.quote:
Alleen bij slechte games.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ben jij chronisch depressief?
$49.99quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:30 schreef Evangelion het volgende:
Rockstargoden.
Als het nou een remake in 4k 60fps zou zijn, zou er nog wat voor te zeggen zijn.quote:
Een cashgrab/geldgrijpquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Pics van de puppyquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:45 schreef CoExist het volgende:
Zojuist een PSVR2 + Charge station opgepikt bij de lokale Media-Markt.
Ik had hem vorig jaar november al gepreordered maar kreeg rond de release ook mijn Teckel puppy waardoor ik wat lastig zat met game tijd. Derhalve toen maar geannuleerd.
Ennieweetjes, heb ‘m nu in huis en de controllers liggen op de lader… ze hebben ook net genoeg batterij om de instellingen te door lopen.
Ik heb effe gauw wat demo’s gedownload, Star Wars en Horizon Dinges Nogwat. Die Star Wars ga ik kopen. Horizon is niet mijn type game en heb de andere delen wel effe gespeeld maar ik kwam er nooit echt lekker in.
Resident Evil 8: Village en Resident Evil 4 heb ik al liggen die VR ondersteunen.
Een vrind van mij brengt zo nog Gran Turismo 7.
Van wat ik net gezien heb ben ik erg onder de indruk.
Hier nog tips van users wat absolute must-plays zijn?
Ze is inmiddels 7 maanden.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:20 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ze is inmiddels 7 maanden.
Maar dit is Cleo!
Mijn chocolate tan dwerg teckel.
[ afbeelding ]
Paar jaar geleden kon ik hem wel krijgen, nu veel lastiger.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:25 schreef StateOfMind het volgende:
Of gewoon de 360 versie op disc kopen als je een Series X hebt.
Goedkoper wordt het niet.
Al zie ik die prijzen binnenkort ook wel stijgen, want de lokale tweedehands game winkel had gisteren zijn totale voorraad van 5 stuks verkocht op 1 dag, toen dat bekend werd
Ik had geluk gisteren, ik had de laatste.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Paar jaar geleden kon ik hem wel krijgen, nu veel lastiger.
Speel toch liever op de PS5 of Switch.
Mensen dachten dat er een echte remaster of remake zou komen. Toen kwam er een enhanced portquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had geluk gisteren, ik had de laatste.
Verkoper vond het vreemd dat er maaaaaanden niemand voor die game kwam, en opeens op 1 dag alle 5 de games verkocht waren.
Toen ik hem dat uit legde snapte hij het wel
Enhanced voor de aandeelhouders van Take Two zeker.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mensen dachten dat er een echte remaster of remake zou komen. Toen kwam er een enhanced port
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enhanced voor de aandeelhouders van Take Two zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aantallen sidequests worden wel steeds meer en ik kan ze dan niet laten gaan. Eerst al t groene op voordat je verder gaat met de rode
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Beatsaber. Altijd Beatsaber.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:45 schreef CoExist het volgende:
Zojuist een PSVR2 + Charge station opgepikt bij de lokale Media-Markt.
Ik had hem vorig jaar november al gepreordered maar kreeg rond de release ook mijn Teckel puppy waardoor ik wat lastig zat met game tijd. Derhalve toen maar geannuleerd.
Ennieweetjes, heb ‘m nu in huis en de controllers liggen op de lader… ze hebben ook net genoeg batterij om de instellingen te door lopen.
Ik heb effe gauw wat demo’s gedownload, Star Wars en Horizon Dinges Nogwat. Die Star Wars ga ik kopen. Horizon is niet mijn type game en heb de andere delen wel effe gespeeld maar ik kwam er nooit echt lekker in.
Resident Evil 8: Village en Resident Evil 4 heb ik al liggen die VR ondersteunen.
Een vrind van mij brengt zo nog Gran Turismo 7.
Van wat ik net gezien heb ben ik erg onder de indruk.
Hier nog tips van users wat absolute must-plays zijn?
Is toch logisch met het oog op slijtage, imo?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
Nu met mijn nieuwe controller (een van mijn controllers kreeg vorige week stick drift) is het verschil in accuduur echt enorm
Toen ik mijn PS5 destijds kocht heb ik de accuduur een tijdje gemonitord, en in het begin kwam ik vaak, afhankelijk van de game, meestal tot 12-13 uur voordat de melding in beeld verschijnt dat de accu bijna leeg is (al kun je daarna nog wel 1 tot anderhalf uur doorspelen tot ie uitvalt).
Tegenwoordig uurtje of 6-8.
Die nieuwe gaat een stuk langer mee.
Hopelijk gaat men voor de PS6 over op oplaatbare en verwisselbare batterijen zoals bij de concurrent.
heel die service is matig, zo zonde van mn geld dat ik die ooit gestackt hebquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Tsjah, weer een matige ps plus extra maand.
https://blog.playstation.(...)y-2-the-witch-queen/
Oneens.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Tsjah, weer een matige ps plus extra maand.
https://blog.playstation.(...)y-2-the-witch-queen/
kena is awesomequote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vandaag Jedi Fallen Order uitgespeeld en begonnen aan Kena. Wat een tering schattige game joh. Leuk zo ff de backlog spelen, komt toch nooit wat interessants om day 1 te kopen.
Denk het niet, die is best heel zeldzaamquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iemand van jullie de platina voor Divinity Original Sin?
Nee man ik doe niet aan platinums/achievements hunten. De enige game ooit waar achievements voor mij de moeite waren is Into the Breach (sowieso één van de beste turn-based strategygames ooit, ondanks dat het eruit ziet als een aardappel). Daar kreeg je namelijk voor iedere achievement een coin, waar je een nieuwe squad mee kon unlocken. Kennelijk de enige (of één van de weinige) devs die snappen hoe je achievements halen aantrekkelijk kunt maken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk het niet, die is best heel zeldzaam
Heeeeel misschien @:2dope?
In Halo 3 nog cosmetische beloningen voor sommige achievementsquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee man ik doe niet aan platinums/achievements hunten. De enige game ooit waar achievements voor mij de moeite waren is Into the Breach (sowieso één van de beste turn-based strategygames ooit, ondanks dat het eruit ziet als een aardappel). Daar kreeg je namelijk voor iedere achievement een coin, waar je een nieuwe squad mee kon unlocken. Kennelijk de enige (of één van de weinige) devs die snappen hoe je achievements halen aantrekkelijk kunt maken.
Snap ik. Is erg lang en erg moeilijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk het niet, die is best heel zeldzaam
Heeeeel misschien @:2dope?
Hoor ik vakerquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik. Is erg lang en erg moeilijk.
Vrij normaal, mensen zitten buiten als je een goede zomer hebt of moet vluchten voor bosbranden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:28 schreef StateOfMind het volgende:
De zomermaanden waren best karig qua releases en het najaar en de winter zitten straks ramvol
Het scheelt dat waar bosbranden zijn geweest nu voorlopig niks meer brandt, dus kunnen nu rustig gaan gamenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij normaal, mensen zitten buiten als je een goede zomer hebt of moet vluchten voor bosbranden.
We hebben al genoeg regen gehadquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het scheelt dat waar bosbranden zijn geweest nu voorlopig niks meer brandt, dus kunnen nu rustig gaan gamen
Tv regen een verkoolde boom zetten en gaaaaan
TR gemacht, het is hier geen slowchat of discordquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:45 schreef StateOfMind het volgende:
Ze moeten daar wel voorzichtig zijn met het instellen van de firewall 😱
Blijf dan zelf ook ontopic en begin dan niet over bosbranden als je zo principieel bent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
TR gemacht, het is hier geen slowchat of discord
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijf dan zelf ook ontopic en begin dan niet over bosbranden als je zo principieel bent.
Yesquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:28 schreef StateOfMind het volgende:
Kwam Mirage ook niet in oktober uit?
De zomermaanden waren best karig qua releases en het najaar en de winter zitten straks ramvol
Knap, het is korter dan een jaar aangekondigdquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yes
Staat al meer dan een jaar in pre order hier
Same. Maar volgens mij is Mirage ook een kortere spin-off, naar wat ik begreep.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knap, het is korter dan een jaar aangekondigd
Maar hopelijk is het niet zo groot als de voorgaande, ik heb behoefte aan kortere spellen ipv "hier heb je een te grote open wereld waar je 1000 uur in kan stoppen). Dan speel ik wel een MMO
Preciesquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:40 schreef Drankster het volgende:
Mirage is toch weer zoals de eerste Assassin’s Creed. Gewoon 1 stad, niet een veel te grote wereld etc..
Same. EA en Ubisoft nooit bij launch kopen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Precies
Denk dat ik lekker een maandje wacht op de BLACKED FRIDAYED sale.
Wacht nog steeds op Dead Space Remakequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:15 schreef Jimbo het volgende:
Komt allemaal vanzelf wel een keer naar gamepass/ps ++++
dacht dat matt & trey de games niet meer wilde laten verneuken... val me benieuwen wat dit wordtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:04 schreef Evangelion het volgende:
South park battle royale?![]()
edit: oh co-op
THQ is zo kut, al die ontwikkelaars onder zich en buiten Metro en Tomb Raider is bijna alles bagger.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:04 schreef Evangelion het volgende:
South park battle royale?![]()
edit: oh co-op
Is er eigenlijk ooit iets terecht gekomen van die gekleurde/custom side plates?quote:
Ik heb wel Spiderman plates voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ooit iets terecht gekomen van die gekleurde/custom side plates?
Zie ze eigenlijk nooit.
Al langere tijd te koop bij Sony zelf. Momenteel tientje korting op de kleuren blauw, roze en paars.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zie ze eigenlijk nooit.
Ik heb die blauwe. So pretty 😍quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zie ze eigenlijk nooit.
Ik hoop met Tom Holland, dan kan DKUp eindelijk zijn held op zijn ps5 zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:14 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb wel Spiderman plates voorbij zien komen.
TomGODquote:Op zondag 13 augustus 2023 06:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop met Tom Holland, dan kan DKUp eindelijk zijn held op zijn ps5 zien
Please, laat die gozer lekker wegblijvenquote:Op zondag 13 augustus 2023 06:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop met Tom Holland, dan kan DKUp eindelijk zijn held op zijn ps5 zien
Laat m hier komen!quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Please, laat die gozer lekker wegblijven
Deal.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat we niks meer van hem horen lijkt mij dit een geweldig plan.
Ik doe ze nog wel met alle dialogues sowieso skippen. Heb de game nu ook op story gezet. Het vechten blijft vet maar het duurt soms wat lang.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Denken dat je Ff xvi bijna uitgespeeld hebt en dat er dan ineens 20 side quests op je kaart verschijnen……. Damn.
die er erg op leken wel, de andere niet. staat ook iets van 'fuck sony' in geloof ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:27 schreef Sjemmert het volgende:
Heeft Sony die plates niet de das omgedaan ?
Ik heb wel zwarte van Ali.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik doe ze nog wel met alle dialogues sowieso skippen. Heb de game nu ook op story gezet. Het vechten blijft vet maar het duurt soms wat lang.
Alle sidequests? Hoeveel uur heb je gespeeld joh?quote:Op zondag 13 augustus 2023 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]Uitgespeeld!
Incl alle sidequests, maar niet alle hunts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |