Denk het niet, die is best heel zeldzaamquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iemand van jullie de platina voor Divinity Original Sin?
Nee man ik doe niet aan platinums/achievements hunten. De enige game ooit waar achievements voor mij de moeite waren is Into the Breach (sowieso één van de beste turn-based strategygames ooit, ondanks dat het eruit ziet als een aardappel). Daar kreeg je namelijk voor iedere achievement een coin, waar je een nieuwe squad mee kon unlocken. Kennelijk de enige (of één van de weinige) devs die snappen hoe je achievements halen aantrekkelijk kunt maken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk het niet, die is best heel zeldzaam
Heeeeel misschien @:2dope?
In Halo 3 nog cosmetische beloningen voor sommige achievementsquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee man ik doe niet aan platinums/achievements hunten. De enige game ooit waar achievements voor mij de moeite waren is Into the Breach (sowieso één van de beste turn-based strategygames ooit, ondanks dat het eruit ziet als een aardappel). Daar kreeg je namelijk voor iedere achievement een coin, waar je een nieuwe squad mee kon unlocken. Kennelijk de enige (of één van de weinige) devs die snappen hoe je achievements halen aantrekkelijk kunt maken.
Snap ik. Is erg lang en erg moeilijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk het niet, die is best heel zeldzaam
Heeeeel misschien @:2dope?
Hoor ik vakerquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik. Is erg lang en erg moeilijk.
Vrij normaal, mensen zitten buiten als je een goede zomer hebt of moet vluchten voor bosbranden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:28 schreef StateOfMind het volgende:
De zomermaanden waren best karig qua releases en het najaar en de winter zitten straks ramvol
Het scheelt dat waar bosbranden zijn geweest nu voorlopig niks meer brandt, dus kunnen nu rustig gaan gamenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij normaal, mensen zitten buiten als je een goede zomer hebt of moet vluchten voor bosbranden.
We hebben al genoeg regen gehadquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het scheelt dat waar bosbranden zijn geweest nu voorlopig niks meer brandt, dus kunnen nu rustig gaan gamen
Tv regen een verkoolde boom zetten en gaaaaan
TR gemacht, het is hier geen slowchat of discordquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:45 schreef StateOfMind het volgende:
Ze moeten daar wel voorzichtig zijn met het instellen van de firewall 😱
Blijf dan zelf ook ontopic en begin dan niet over bosbranden als je zo principieel bent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
TR gemacht, het is hier geen slowchat of discord
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijf dan zelf ook ontopic en begin dan niet over bosbranden als je zo principieel bent.
Yesquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:28 schreef StateOfMind het volgende:
Kwam Mirage ook niet in oktober uit?
De zomermaanden waren best karig qua releases en het najaar en de winter zitten straks ramvol
Knap, het is korter dan een jaar aangekondigdquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yes
Staat al meer dan een jaar in pre order hier
Same. Maar volgens mij is Mirage ook een kortere spin-off, naar wat ik begreep.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knap, het is korter dan een jaar aangekondigd
Maar hopelijk is het niet zo groot als de voorgaande, ik heb behoefte aan kortere spellen ipv "hier heb je een te grote open wereld waar je 1000 uur in kan stoppen). Dan speel ik wel een MMO
Preciesquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:40 schreef Drankster het volgende:
Mirage is toch weer zoals de eerste Assassin’s Creed. Gewoon 1 stad, niet een veel te grote wereld etc..
Same. EA en Ubisoft nooit bij launch kopen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Precies
Denk dat ik lekker een maandje wacht op de BLACKED FRIDAYED sale.
Wacht nog steeds op Dead Space Remakequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:15 schreef Jimbo het volgende:
Komt allemaal vanzelf wel een keer naar gamepass/ps ++++
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |