Pics van de puppyquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:45 schreef CoExist het volgende:
Zojuist een PSVR2 + Charge station opgepikt bij de lokale Media-Markt.
Ik had hem vorig jaar november al gepreordered maar kreeg rond de release ook mijn Teckel puppy waardoor ik wat lastig zat met game tijd. Derhalve toen maar geannuleerd.
Ennieweetjes, heb ‘m nu in huis en de controllers liggen op de lader… ze hebben ook net genoeg batterij om de instellingen te door lopen.
Ik heb effe gauw wat demo’s gedownload, Star Wars en Horizon Dinges Nogwat. Die Star Wars ga ik kopen. Horizon is niet mijn type game en heb de andere delen wel effe gespeeld maar ik kwam er nooit echt lekker in.
Resident Evil 8: Village en Resident Evil 4 heb ik al liggen die VR ondersteunen.
Een vrind van mij brengt zo nog Gran Turismo 7.
Van wat ik net gezien heb ben ik erg onder de indruk.
Hier nog tips van users wat absolute must-plays zijn?
Ze is inmiddels 7 maanden.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:20 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ze is inmiddels 7 maanden.
Maar dit is Cleo!
Mijn chocolate tan dwerg teckel.
[ afbeelding ]
Paar jaar geleden kon ik hem wel krijgen, nu veel lastiger.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:25 schreef StateOfMind het volgende:
Of gewoon de 360 versie op disc kopen als je een Series X hebt.
Goedkoper wordt het niet.
Al zie ik die prijzen binnenkort ook wel stijgen, want de lokale tweedehands game winkel had gisteren zijn totale voorraad van 5 stuks verkocht op 1 dag, toen dat bekend werd
Ik had geluk gisteren, ik had de laatste.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Paar jaar geleden kon ik hem wel krijgen, nu veel lastiger.
Speel toch liever op de PS5 of Switch.
Mensen dachten dat er een echte remaster of remake zou komen. Toen kwam er een enhanced portquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had geluk gisteren, ik had de laatste.
Verkoper vond het vreemd dat er maaaaaanden niemand voor die game kwam, en opeens op 1 dag alle 5 de games verkocht waren.
Toen ik hem dat uit legde snapte hij het wel
Enhanced voor de aandeelhouders van Take Two zeker.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mensen dachten dat er een echte remaster of remake zou komen. Toen kwam er een enhanced port
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enhanced voor de aandeelhouders van Take Two zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aantallen sidequests worden wel steeds meer en ik kan ze dan niet laten gaan. Eerst al t groene op voordat je verder gaat met de rode
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Beatsaber. Altijd Beatsaber.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:45 schreef CoExist het volgende:
Zojuist een PSVR2 + Charge station opgepikt bij de lokale Media-Markt.
Ik had hem vorig jaar november al gepreordered maar kreeg rond de release ook mijn Teckel puppy waardoor ik wat lastig zat met game tijd. Derhalve toen maar geannuleerd.
Ennieweetjes, heb ‘m nu in huis en de controllers liggen op de lader… ze hebben ook net genoeg batterij om de instellingen te door lopen.
Ik heb effe gauw wat demo’s gedownload, Star Wars en Horizon Dinges Nogwat. Die Star Wars ga ik kopen. Horizon is niet mijn type game en heb de andere delen wel effe gespeeld maar ik kwam er nooit echt lekker in.
Resident Evil 8: Village en Resident Evil 4 heb ik al liggen die VR ondersteunen.
Een vrind van mij brengt zo nog Gran Turismo 7.
Van wat ik net gezien heb ben ik erg onder de indruk.
Hier nog tips van users wat absolute must-plays zijn?
Is toch logisch met het oog op slijtage, imo?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
Nu met mijn nieuwe controller (een van mijn controllers kreeg vorige week stick drift) is het verschil in accuduur echt enorm
Toen ik mijn PS5 destijds kocht heb ik de accuduur een tijdje gemonitord, en in het begin kwam ik vaak, afhankelijk van de game, meestal tot 12-13 uur voordat de melding in beeld verschijnt dat de accu bijna leeg is (al kun je daarna nog wel 1 tot anderhalf uur doorspelen tot ie uitvalt).
Tegenwoordig uurtje of 6-8.
Die nieuwe gaat een stuk langer mee.
Hopelijk gaat men voor de PS6 over op oplaatbare en verwisselbare batterijen zoals bij de concurrent.
heel die service is matig, zo zonde van mn geld dat ik die ooit gestackt hebquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Tsjah, weer een matige ps plus extra maand.
https://blog.playstation.(...)y-2-the-witch-queen/
Oneens.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Tsjah, weer een matige ps plus extra maand.
https://blog.playstation.(...)y-2-the-witch-queen/
kena is awesomequote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vandaag Jedi Fallen Order uitgespeeld en begonnen aan Kena. Wat een tering schattige game joh. Leuk zo ff de backlog spelen, komt toch nooit wat interessants om day 1 te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |