SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik thuis ff kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle sidequests? Hoeveel uur heb je gespeeld joh?Ik zit op ongeveer 85% met 25 uur.
De deluxe edition krijgt 72u eerder toegang zag ik.quote:
Sick, ik zit op 55 uur en ben qua percentage even ver als jou.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel uur heb je gespeeld joh? Ik zit op ongeveer 85% met 25 uur.
O dat eten bezorgen is echt alleen in t begin hoor. Ze worden veel uitgebreider en ook meerdere stappen binnen 1 sidequest. Vond er echt een aantal hele leuke tussen zitten met ook prima cutscenes en leuke personages (zoals de Crimson Caravan). Alleen veel tekst dus soms skippen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was echt heel snel klaar met eten bezorgen dus heb niets meer gedaan qua sidequests nadat die brug was hersteld.
64 uur, 52%quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sick, ik zit op 55 uur en ben qua percentage even ver als jou.
Heb tot nu toe wel alle side quests en hunts gedaan.
Maar je weet het vooraf niet, en ik haat openstaande quests. Dus we doen geen questsquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat eten bezorgen is echt alleen in t begin hoor. Ze worden veel uitgebreider en ook meerdere stappen binnen 1 sidequest. Vond er echt een aantal hele leuke tussen zitten met ook prima cutscenes en leuke personages (zoals de Crimson Caravan). Alleen veel tekst dus soms skippen.
En dan word je niet gek van de bergen groene uitroeptekens op je scherm?quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je weet het vooraf niet, en ik haat openstaande quests. Dus we doen geen quests
Een aantal Resident Evil games zijn erg tof om voor de platinum te gaan. Bij verschillende trophies speel je het spel dan op een heel andere manier zoals in een speedrun of zonder items in een kist te bewaren. Het lijkt dan een compleet ander spel geworden. Datzelfde geld bijvoorbeeld voor Slay the Spire. Daar ga ik nooit de platinum halen, maar de verschillende trophies maken een anders relatief korte game veel groter en interessanter.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee man ik doe niet aan platinums/achievements hunten. De enige game ooit waar achievements voor mij de moeite waren is Into the Breach (sowieso één van de beste turn-based strategygames ooit, ondanks dat het eruit ziet als een aardappel). Daar kreeg je namelijk voor iedere achievement een coin, waar je een nieuwe squad mee kon unlocken. Kennelijk de enige (of één van de weinige) devs die snappen hoe je achievements halen aantrekkelijk kunt maken.
Succesquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een aantal Resident Evil games zijn erg tof om voor de platinum te gaan. Bij verschillende trophies speel je het spel dan op een heel andere manier zoals in een speedrun of zonder items in een kist te bewaren. Het lijkt dan een compleet ander spel geworden. Datzelfde geld bijvoorbeeld voor Slay the Spire. Daar ga ik nooit de platinum halen, maar de verschillende trophies maken een anders relatief korte game veel groter en interessanter.
Heb je ook al die trials gedaan? Hoe lang heb je daar over gedaan?quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:05 schreef Ang3l het volgende:
ik heb alle herinneringen aan de muur hangen....
Nee met die zuil en die trials heb ik niks gedaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:59 schreef Drankster het volgende:
Final Fantasy XVI uitgespeeld na 62 uur. Alle side quests en hunting boards gedaan en de PS5 geeft nog steeds 91% aan. Misschien moet ie nog syncen ofzo.
En die end credits, wat een prachtig nummer. Sinds Persona 5 niet meer zo veel emotie gehad bij een aftiteling.![]()
[..]
Heb je ook al die trials gedaan? Hoe lang heb je daar over gedaan?
Ja, die mis ik dus ook nog, als enige.quote:Ik mis nog 1 item aan de muur, schijnbaar krijg je die door alle trials te halen maar daar heb ik niet echt meer zin in.![]()
Mijn muur is nu wel vol!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee met die zuil en die trials heb ik niks gedaan.
De laatste optie is ook nog steeds niet beschikbaar bij me. Geen idee wanneer die open zou gaan?
[..]
Ja, die mis ik dus ook nog, als enige.
Dus mijn "ik heb alles aan de muur hangen" was een LEUGEN!
Ik mis alleen die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog even de trials gedaan want de combat van de game blijft gewoon heel tof. Uurtje over gedaan en gelijk een goede manier om de niet gebruikte Eikons even te checken. De enige trial waar ik een beetje moeite mee had was Garuda en zelfs toen had ik nog 20 seconde over. Bij de andere had ik nog een paar minuten over.
Moet nu alleen nog New Game+ uitspelen en ik heb de plat maar dat doen we over een paar jaar wel weer.
Ik ga denk ik nu nog even Alan Wake spelen tot Armored Core 6. Alan Wake 2 komt ook in oktober.
[ Bericht 5% gewijzigd door Drankster op 16-08-2023 00:20:54 ]
Beetje zelf prijsje op geplakt he boefje?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:23 schreef Mazikeen het volgende:
Vandaag VR2 gekochtHij kwam binnen op de zaak, doos beetje kapot. Dus ik kon hem voor 400 euro kopen inclusief spel
Neequote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje zelf prijsje op geplakt he boefje?
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn muur is nu wel vol!
ik ook Moet ng+ doen maar halfweg had ik er geen zijn meer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog even de trials gedaan want de combat van de game blijft gewoon heel tof. Uurtje over gedaan en gelijk een goede manier om de niet gebruikte Eikons even te checken. De enige trial waar ik een beetje moeite mee had was Garuda en zelfs toen had ik nog 20 seconde over. Bij de andere had ik nog een paar minuten over.
Moet nu alleen nog New Game+ uitspelen en ik heb de plat maar dat doen we over een paar jaar wel weer.
Ik ga denk ik nu nog even Alan Wake spelen tot Armored Core 6. Alan Wake 2 komt ook in oktober.
Doe ik over een paar maanden denk ik.
---
Heb een casual game opgepalt om de tijd te verdoen: tower of fantasy. Zit leuk in elkaar maar heeft echt een toetsenbord nodig.
BG3 .... ik vind het echt NIKS dat we daar een maand langer op moeten wachten
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Potver.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 00:08 schreef Evangelion het volgende:
[ twitter ]
De devs wilden de quest & map markers weghalen. Meteen gecancelled.
Ubisoftgoden
Goed verzonnen van deze persoon, gelachenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 00:08 schreef Evangelion het volgende:
[ twitter ]
De devs wilden de quest & map markers weghalen. Meteen gecancelled.
Ubisoftgoden
Maar die had geen Torgal.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy XVI uitgespeeld. 100% op 30 uur speeltijd. Dat is 100% op story overigens want de rest vond ik saai.
Grootste minpunt aan de game is het 10 stappen lopen naar de volgende persoon om het verhaal verder te gaan. Talk to Cid, talk to Vivian, talk to Jill, repeat.
Laatste 10 uur pretty epic. Soundtrack goed maar forgettable.
X nog steeds laatste beste echte echte Final.
Nee, maar wel Angelo. Goeie tweede.quote:
die zit in VIII, niet in Xquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar wel Angelo. Goeie tweede.
Beste hont in games blijft Dogmeat natuurlijk.
Oh ja natuurlijk. My bad.quote:
O ja, die!quote:
September.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:08 schreef Starhopper het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk weer een nieuwe Playstation update? Ik ben wel benieuwd wanneer de Q-lite komt
Toevallig net meer info uitgebracht door Sony: https://blog.playstation.(...)this-year-at-199-99/quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:22 schreef Starhopper het volgende:
Dank! Ik moet wat geduld hebben dus.
Omg!!!!! Playstation leest dus mee op FOK!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Toevallig net meer info uitgebracht door Sony: https://blog.playstation.(...)this-year-at-199-99/
Komt eind dit jaar voor ¤219,99.
Wow!!! Ziet er heel gelikt uit zeg!!!quote:
Speelt iemand tekken voor het verhaal dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:21 schreef Evangelion het volgende:
Wat een enorm saaie trailer. Enige hype is Yoshi maar die verdiende een eigen reveal in plaats van samengeplakt met fucking Shaheen en die genderfluide mof.
Januari 2024 is wel snel, wordt vast weer een korte single player en story mode.
Mortal Kombat storymode vind ik wel steeds beter wordenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Speelt iemand tekken voor het verhaal dan?
Kerstvakantie game ja. Hier wil echt 2 weken vrij voor hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben een beetje Baldur's gate reviews aan het kijken. Nondeknetter wat een recensies. Ik kan echt niet wachten. Veel vrienden spelen al op PC en zijn echt laaiend enthousiast.
Ik ben bang dat hier echt ZO enorm veel uren in gaat zittenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kerstvakantie game ja. Hier wil echt 2 weken vrij voor hebben.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klinkt meer en meer als iets dat ik niet moet gaan spelen![]()
[ afbeelding ]
Ja je bent denk ik wel ff zoet ja, 100+ uren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klinkt meer en meer als iets dat ik niet moet gaan spelen![]()
[ afbeelding ]
Soms wel prima hoor. Zelda BotW, Witcher 3, Fallout NV, Elden Ring. Maar dat zijn wel echt de uitzonderingen. Normaal hou ik er niet zo van.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je bent denk ik wel ff zoet ja, 100+ uren.
Ik ga vooral uit van m'n ervaring met Divinity Original sin 2.Waarvan ik eerst dacht: dit wordt nooit iets voor mij. Maar wat me uiteindelijk wel greep omdat het hele goede open storytelling is, met hele veel variaties om iets op te lossen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soms wel prima hoor. Zelda BotW, Witcher 3, Fallout NV, Elden Ring. Maar dat zijn wel echt de uitzonderingen. Normaal hou ik er niet zo van.
Bij BG3 twijfel ik enorm. Voor mijn gevoel is het echt een PC WRPG, maar misschien zit ik mis. Ik moet gewoon eens een goeie review gaan kijken van een half uur ofzo. Hoe speelt het. Wat voor sidequests doe ik. Dat soort dingen.
Sowieso, lekker coop spelen met m'n vriendin.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hier echt ZO enorm veel uren in gaat zitten
Niet alleen 1 playthrough al, maar dan ook nog andere classes uit willen proberen, een multiplayer game met vrienden etc etc.
Mag ik je vriendin lenen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso, lekker coop spelen met m'n vriendin.
Echt hequote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben een beetje Baldur's gate reviews aan het kijken. Nondeknetter wat een recensies. Ik kan echt niet wachten. Veel vrienden spelen al op PC en zijn echt laaiend enthousiast.
er zit co-op in BG3?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso, lekker coop spelen met m'n vriendin.
D4 stond op m'n lijst, de trailer was gaaf.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt he
Het lijkt wel of alle "table top gamers" het internet opgegaan zijn om een review te schrijven.
Larian heeft een meesterwerk afgeleverd en het had ze de kop hebben kunnen gekost.
Het zit ook zooooooo goed in elkaar. Alleen al dat je een goblin kunt oppakken en die dan naar een andere goblin kunt gooien. Of dat je je owl van een huis kan laten springen boven op een groep![]()
En als je dan kijkt naar Blizzard en D4... omgekeerde wereld.
ook local?quote:
Ja split screen co-op op de ps5quote:
Heb je die YT gezien waar iemand 30b (ja b) gold bood voor een ultiem wapen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
D4 stond op m'n lijst, de trailer was gaaf.
Ik zag een vriend het spelen, wa smetene genezen.
Vetquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja split screen co-op op de ps5
Oh wel max 2 spelers (online is 4). 4 local zal wel iets te zwaar zijn
Nou het is ook 2p coop op de PC maar dit is het ps topic LOL :-)quote:
Ik heb geen pc die het trekt. Maar begin volgend jaar eens kijken voor een xsx en/of PS5quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou het is ook 2p coop op de PC maar dit is het ps topic LOL :-)
kun je dan met je eigen character elkaar joinen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja split screen co-op op de ps5
Oh wel max 2 spelers (online is 4). 4 local zal wel iets te zwaar zijn
Volgens mij had ik ooit gelezen dat je niet 2 eigen gemaakte kan hebben, dus dat je altijd de party van een ander joined met een premade. Zal eens ff zoeken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kun je dan met je eigen character elkaar joinen?
heb dat nog niet gecheckt
Het ziet er gelikt uit, maar ik vraag mij af voor wie dit is. Alleen al de verplichting voor een sterke wifi verbinding sluit al een groot deel van de voordelen van een handheld uit. Nu snap ik dat je voorlopig nog geen ps5 games kan draaien op wat stiekem een android tablet is, maar niks over bijvoorbeeld psp (vita)/ps2/ps3 games lokaal kunnen spelen zonder internet. Je ipad of telefoon kunnen het streamen ook doen en nog een hele hoop meer met als enige nadeel dat het bij gamen misschien iets minder ergonomisch is. Maar aan de andere kant heb je een apparaat dat veel meer kan dan alleen streamen.quote:
Ding is natuurlijk dat ze er makkelijk van hadden kunnen maken dat PS1-PS4 spellen op dat ding lokaal kunnen spelen. Remote play only en geen Bluetooth is gewoon zo ontzettend zondequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het ziet er gelikt uit, maar ik vraag mij af voor wie dit is. Alleen al de verplichting voor een sterke wifi verbinding sluit al een groot deel van de voordelen van een handheld uit. Nu snap ik dat je voorlopig nog geen ps5 games kan draaien op wat stiekem een android tablet is, maar niks over bijvoorbeeld psp (vita)/ps2/ps3 games lokaal kunnen spelen zonder internet. Je ipad of telefoon kunnen het streamen ook doen en nog een hele hoop meer met als enige nadeel dat het bij gamen misschien iets minder ergonomisch is. Maar aan de andere kant heb je een apparaat dat veel meer kan dan alleen streamen.
Ik denk eigenlijk dat dat ding pas leuk wordt als de modders ermee aan de gang zijn gegaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ding is natuurlijk dat ze er makkelijk van hadden kunnen maken dat PS1-PS4 spellen op dat ding lokaal kunnen spelen. Remote play only en geen Bluetooth is gewoon zo ontzettend zonde![]()
Voor 100-150 euro was het nog wel grappig geweest. 220 euro is weer te veel voor een online only PS5 Remote ding.
Dualsense technologie is top en dat LCD scherm ziet er ook prima uit. Als je er van alles op kunt spelen zonder internet dat heb je er een leuk ding aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dat ding pas leuk wordt als de modders ermee aan de gang zijn gegaan.
Ja dit lijkt mij de meest ergonomische handheld tot nu toe. De Steam deck is best wel zwaar en de switch joycons komen niet in de buurt van een Dualsense. Alleen jammer dat Sony hem zo beperkt heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dualsense technologie is top en dat LCD scherm ziet er ook prima uit. Als je er van alles op kunt spelen zonder internet dat heb je er een leuk ding aan.
Er is een save sync tussen alle platformen. Ook PS5 en Xbox omdat de saves op de Larian servers geplaatst worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Het is ze gegund!
Wel bijzonder sync tussen steam en Xbox?
Enorm zonde in een tijd dat er zoveel handhelds weer eindelijk worden gemaakt. SOONY zal wel weer te laat komen over een paar jaar. Een Remote Play ding is gewoon raar met de concurrentie die voor veel betere dingen zorgt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja dit lijkt mij de meest ergonomische handheld tot nu toe. De Steam deck is best wel zwaar en de switch joycons komen niet in de buurt van een Dualsense. Alleen jammer dat Sony hem zo beperkt heeft gemaakt.
Jup maar wel op Xbox want GamePass.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:05 schreef Cod_player het volgende:
Hier mensen die van plan zijn payday 3 te gaan halen?40 euro zie ik, 21/09 release. Lijkt me wel tof.
Gekocht en 3 missies gespeeld, wel wennen aan de controls en de HUD.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:04 schreef Peejtur het volgende:
Iemand hier die Armored core 6 speelt? Lijkt me gaaf maar ene kant ook erg moeilijk.
Is dat wel beetje te doen op console. Zieke inventory management, ik zou smeken om mn muis.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:24 schreef Ang3l het volgende:
Nog maar een week wachten tot Baldur's Gate
Ik word iets te veel gehyped door de reviews en vrienden.
Dit kan alleen maar tegen gaan vallen
Ondertussen The Devil in me aan het spelen.
Niet heel veel anders dan de eerste 3 delen, al zit er iets meer "gamen" in met klimmen en kruipen en springen etc.
Ja, we gaan t zien. Bij Divinity hadden ze dat prima opgelost.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is dat wel beetje te doen op console. Zieke inventory management, ik zou smeken om mn muis.
Vanavond weer gespeeld maar niet echt overtuigd nog. Morgen weer een keer proberen anders gaat ie misschien wel op marktplaats. Ik merk dat ik het bouwen van de mechs niet echt boeiend vind en dat is wel echt een essentieel onderdeel. Ik wil gewoon schieten en niet echt nadenken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:04 schreef Peejtur het volgende:
Iemand hier die Armored core 6 speelt? Lijkt me gaaf maar ene kant ook erg moeilijk.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Callisto Protocol uitgespeeld. Toffe game. Heb er meer plezier aan beleefd dan aan Final Fantasy 16.
Die demo heb ik er afgegooid afgelopen week. Kon er echt niks mee. Niet mijn genre qua spel (wel qua sfeer).quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:25 schreef Drankster het volgende:
Mega hyped voor Lies of P ook en die komt over 2 weken al.
X was nog altijd de laatste écht goede Final.quote:
Nee, ik vond FF XVI wel echt goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
X was nog altijd de laatste écht goede Final.
20 jaar geleden.
TWINTIG JAAR ANGEL.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik vond FF XVI wel echt goed
Niet perfect, maar dat vond ik X ook verre van.
Irritante Tidus. Zeikerige slappe Yuna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |