quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:00 schreef FlyingFish het volgende:
Dat is hier ook de reden dat ik alles inpak. Man mag wel dingen klaar leggen op de eettafel, en hij krijgt van mij ook vragen om specifieke dingen daar klaar te leggen, maar het daadwerkelijke inpakken en afvinken doe ik zelf. Het werkt gewoon niet handig om dat samen te doen. Ik heb ondertussen op mijn tablet ook tig basislijsten met spullen die mee moeten, afhankelijk van het soort bestemming en de lengte van de vakantie. Werkt heel fijn vind ik zelf.
Wij vieren morgen de verjaardag van zoon, maar het wordt steeds rustiger. Een zus is nog op vakantie, andere zus en schoonzus komen wel, mijn ouders komen, mijn schoonmoeder zou komen maar ligt in het ziekenhuis met een gebroken been dus komt niet meer, en de belangrijkste gasten voor mijn zoon, zijn neefjes en nichtje van even oud, zouden vandaag terug van vakantie komen maar hun vlucht is gecanceld dus die komen ook niet meer… De pech van het jarig zijn in de vakantie…
Ik had dus dure tandpasta gekocht voor mijn zoon. Voor zijn beugel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:29 schreef BE het volgende:
Hier pakt iedereen zijn eigen spullen in. Jouw shit, jouw verantwoordelijkheid. Waarbij F dan ook de toiletspullen zoals tandenborstels voor de kinderen pakt en ik juist weer handdoeken etc voor iedereen.
En er ligt een lijst op tafel die we beide in de gaten houden en afstrepen.
Ik word toch altijd wel weer even blij als ik hier lees dat ik een man heb aan wie ik dingen over kan laten en daar ook volledig op vertrouw. Het is tenslotte een volwassen kerel.
Goede tip voor de volgende keer. Ik ga kijken of ik dit kastje kan laten blokkeren.En dan een nieuw kastje kopen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:26 schreef BE het volgende:
@:amaranta wij hingen hem gewoon met een elastiekje aan de binnenspiegel. Werkte ook prima.
Geen idee. Ik heb ook geen idee waar hij ligt. Ik weet alleen dat hij ergens onderaan ligt. Een stuk of 25cm ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:39 schreef BE het volgende:
Kun je je dashbord niet losschroeven aan de zijkant?
Dubbelzijdig tape? Wat is het formaat en het gewicht?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:21 schreef Adrian4 het volgende:
Jullie weten veel. Is er een systeem om vrij grote schilderijen op een schuin plafond te hangen?
Nee hoor, en hij pakt ook zijn eigen kleding in. Maar alles gemeenschappelijk (en voor de kinderen nu nog) doe ik, puur om het overzicht te behouden. Twee kapiteins op een schip werkt niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:08 schreef amaranta het volgende:
[..]leg je ook savonds zijn kleren voor hem klaar?
Balen van de verjaardag. Desalniettemin een fijne dag gewenst.
Ik zou magneten gebruiken. Die kun je bij de bouwmarkt kopen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:21 schreef Adrian4 het volgende:
Jullie weten veel. Is er een systeem om vrij grote schilderijen op een schuin plafond te hangen?
Hightack kitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:21 schreef Adrian4 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Donna het volgende:
Nou. De meiden uitgezwaaid voor het eerst. Domino's komt zo met troostvoer.
Maandag weer gezond doen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Donna het volgende:
Niks. Denk ik. Ik weet het niet. Misschien nog een doos op de kop trekken ofzo. Is nog genoeg te doen wat dat betreft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
Poeh @:Donna, dat is niet misGa je iets doen voor jezelf?
Da's even kut. En de tweede keer ook en en en ... als het niet meer kut is gaan ze uit huis zeg maarquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Donna het volgende:
Haha. Goed om te weten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's even kut. En de tweede keer ook en en en ... als het niet meer kut is gaan ze uit huis zeg maar
Wat ik meestal doe als ik tegen zo’n probleem aanloop is dat ik een ander huis koop.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:21 schreef Adrian4 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ik meestal doe als ik tegen zo’n probleem aanloop is dat ik een ander huis koop.
Oh, wat zuur is dat zeg!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben een keer vergeten op welke dag we ook alweer de boot naar Finland hadden geboekt. Vlak voor we vertrokken keek ik nog eens op de tickets en zag dat we een dag te laat waren. Lang verhaal kort: we zijn uiteindelijk via Denemarken en Zweden naar Finland gereden en hebben de boot terug nog wel gehaald. Gelukkig hadden we buiten de reis niks geboekt.
Oh damnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:02 schreef Peacefulll het volgende:
Mijn vader moest in Italië een keer 350 km terug naar het hotel waar we overnacht hadden, omdat mijn broertje zijn peperdure speciale kussen in het hotel had laten liggen
Nu met 2 weken camping is het wel een beetje bagger jaquote:Op zondag 20 augustus 2023 03:32 schreef Vlinder het volgende:
Is jullie ritme ook zo naar de knoppen?
Ik moet dinsdag weer beginnen met werken. Dat worden korte nachtjes 😅
Ik heb dit wel eens gehad met herkansingen tijdens mijn stage, dan ben je zo uit het schoolse ritme dat je het vergeetquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben een keer vergeten op welke dag we ook alweer de boot naar Finland hadden geboekt. Vlak voor we vertrokken keek ik nog eens op de tickets en zag dat we een dag te laat waren. Lang verhaal kort: we zijn uiteindelijk via Denemarken en Zweden naar Finland gereden en hebben de boot terug nog wel gehaald. Gelukkig hadden we buiten de reis niks geboekt.
Zou opsturen per koeriersdienst in zo'n geval niet veel goedkoper zijn geweest?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:50 schreef LeSage het volgende:
Mijn schoonbroer had nét zijn rijbewijs en ging heel stoer met de auto van schoonvader naar Hongarije. Hij kwam er in Passau achter dat hij datzelfde rijbewijs in Nederland had laten liggen. Twee net 18-jarigen in een dure auto in Hongarije (ruim 20 jaar geleden) was vragen om problemen.
Schoonbroer was in zijn overnachtingshotel in Passau, schoonvader is er met een broer heen gereden, ze hebben samen gegeten, schoonbroer reed de dag erna weer naar Hongarije, schoonvader naar huis. Dikke 700 kilometer
Geld is meestal niet persé een issue voor mijn schoonoudersquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Zou opsturen per koeriersdienst in zo'n geval niet veel goedkoper zijn geweest?
Zelfde geldt voor dat kussen.
Wij gaan zo zwemmen en morgen ook. Morgen komt geloof ik de hele klas van B dus dat wordt gezellig.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:57 schreef PoesInDoos het volgende:
Fijne laatste vakantiedag middenlanders!
Stuur maar hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:58 schreef F_r het volgende:
Vakantie en dingen vergeten altijd een horrorscenario.
Tot nu toe is het bij mij gebleven met een keer mijn rijbewijs en 1x iets om geld over te maken oid. Was nog voor we een smartphone ed hadden. Hebben we toen opgelost door mijn schoonouders extra geld te laten storten.
Gisteren met mijn jongste op Max en Moritz na alle achtbanen afgevinkt is ook voor het eerst dat ik tot 22:00 in de efteling ben geweest.
En iemand nog een puber nodig? Mijn oudste![]()
![]()
Ach kereltje toch!quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:46 schreef TolstoiFan het volgende:
Mijn lieve grote kleine jongen lag net huilend in bed. Ook al heeft ie er zin in, hij vindt het toch ook wel een beetje spannend dat ie naar groep 3 gaat vertelde hij. Nieuwe juffen, nieuwe kinderen in de klas, minder buiten spelen.
En dan ook nog aan het eind van de week zeer waarschijnlijk een nieuwe juf bij zwemles.
Mijn moederhart brak wel een beetje.
Hij wilde graag dat ik ook morgen mee ging naar school, maar ja ik moet morgen ook gewoon weer aan het werk.
Ik heb gezegd dat ie mij morgenochtend altijd mag bellen voordat hij naar school gaat.
Och, wat spannend ook allemaal! Hopelijk heeft ie een fijne eerste week.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:46 schreef TolstoiFan het volgende:
Mijn lieve grote kleine jongen lag net huilend in bed. Ook al heeft ie er zin in, hij vindt het toch ook wel een beetje spannend dat ie naar groep 3 gaat vertelde hij. Nieuwe juffen, nieuwe kinderen in de klas, minder buiten spelen.
En dan ook nog aan het eind van de week zeer waarschijnlijk een nieuwe juf bij zwemles.
Mijn moederhart brak wel een beetje.
Hij wilde graag dat ik ook morgen mee ging naar school, maar ja ik moet morgen ook gewoon weer aan het werk.
Ik heb gezegd dat ie mij morgenochtend altijd mag bellen voordat hij naar school gaat.
Dat is een flink stuk lopen!quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:24 schreef Leandra het volgende:
Ik ben een dagje treinen, van Den Haag Centraal naar Scheveningen gelopen, en daar Ribs van Iberico varken besteld, met eerst een Delirium erbij, omdat ik "Red" vergeten was, en nu alsnog de Delirium Red...
Aanradertje hoor![]()
8%
De Finger Ribs waren goddelijk trouwens, maar ik ga niet lopend terug naar Den Haag Centraal
Naar Delft zou me ook te ver zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat is een flink stuk lopen!
Ben ooit van Scheveningen naar Delft gelopen.. doe ik nooit meer.
Hier niet hoor. 2x per week. Maar nog geen puberzweet ofzo..quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:14 schreef trui het volgende:
Klinkt prima, Aure! En douchen jullie kinderen elke dag?
Nee, meestal om de dag! Tenzij echt heel vies door iets, dan een keertje extra/eerder.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:14 schreef trui het volgende:
Klinkt prima, Aure! En douchen jullie kinderen elke dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |