Man pakt ook z’n eigen spullen in hoor. En de kinderen ook. Daar check ik wel bij of ze alles hebben door op te noemen wat ze bij zich moeten hebben en dan weten ze of ze het wel of niet hebben ingepakt. Al liep dat bij de oudste bijna mis. Hij gaf aan z’n zwembroek(en) ingepakt te hebben maar zag tijdens het opruimen van de was donderdag al z’n zwembroeken nog in de kast lagen. Dus had nog even gevraagd of ie z’n zwembroeken had (weer ja) en toen welke, en waarom dat die dan nog in de kast lagen
En even gestuurd dat 4 shirts voor een week misschien wel karig is omdat ik zeker niet ga (en kan) wassen. En een vestje en lange broek voor de zekerheid ook wel handig is voor als het (in de avond) een keer fris is.
Maar ik vind voor mezelf gewoon wel fijn om af te kunnen vinken of ik alles heb. Niet zo zeer qua kleding, maar meer voor de randzaken er omheen die voor iedereen te gebruiken zijn.
Man doet daarentegen het digitale gedeelte (laptop, powerbanks dat soort dingen waarvan we ook lang niet altijd alles gebruiken maar hij fijn vind om toch bij zich te hebben (eigen bedrijf dus ooit in de vakantie toch wel nodig iets op de
laptop te doen, al valt dat gelukkig meestal wel mee).
Mushanga wat vervelend dat je zoveel bijwerkingen hebt. Hopelijk wel snel weer over.
@FlyingFish wat jammer dat er mensen niet bij kunnen zijn. Inderdaad jammer aan jarig zijn in de vakantie. Hier zijn ze net een week later jarig. Dus meestal tegen het einde van de vakantie. Vaak is dan wel iedereen weer terug, maar hebben veel mensen wel weer meerdere feestjes op een dag.