In onze straat zijn de open haarden bijna overal eruit gesloopt, ik denk nog een huis of 4 a 5 die wel hout kunnen stoken. Maar er zijn er veel die er 1 terug willen plaatsen. Gasverbruik is nogal hoog in die oude huisjes.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:05 schreef LeSage het volgende:
Jeej voor wonen in een jaren 30 straat. Iedereen heeft houtkachels en dus klaagt er helemaal niemand
Is ook heel handig. En zo compact ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:14 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar nu wil ik dus een zakformaat houtkachel. Ideaal voor de koudere dagen buiten
Maar daar ga je dan ook niet wonen als je er niet tegen kanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:05 schreef LeSage het volgende:
Jeej voor wonen in een jaren 30 straat. Iedereen heeft houtkachels en dus klaagt er helemaal niemand
Dat snap ik helemaal. Bas vond het echt geweldig om Raf te zienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
K kom er zowat iedere week, even afschakelen en genieten
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:00 schreef FlyingFish het volgende:
Dat is hier ook de reden dat ik alles inpak. Man mag wel dingen klaar leggen op de eettafel, en hij krijgt van mij ook vragen om specifieke dingen daar klaar te leggen, maar het daadwerkelijke inpakken en afvinken doe ik zelf. Het werkt gewoon niet handig om dat samen te doen. Ik heb ondertussen op mijn tablet ook tig basislijsten met spullen die mee moeten, afhankelijk van het soort bestemming en de lengte van de vakantie. Werkt heel fijn vind ik zelf.
Wij vieren morgen de verjaardag van zoon, maar het wordt steeds rustiger. Een zus is nog op vakantie, andere zus en schoonzus komen wel, mijn ouders komen, mijn schoonmoeder zou komen maar ligt in het ziekenhuis met een gebroken been dus komt niet meer, en de belangrijkste gasten voor mijn zoon, zijn neefjes en nichtje van even oud, zouden vandaag terug van vakantie komen maar hun vlucht is gecanceld dus die komen ook niet meer… De pech van het jarig zijn in de vakantie…
Ik had dus dure tandpasta gekocht voor mijn zoon. Voor zijn beugel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:29 schreef BE het volgende:
Hier pakt iedereen zijn eigen spullen in. Jouw shit, jouw verantwoordelijkheid. Waarbij F dan ook de toiletspullen zoals tandenborstels voor de kinderen pakt en ik juist weer handdoeken etc voor iedereen.
En er ligt een lijst op tafel die we beide in de gaten houden en afstrepen.
Ik word toch altijd wel weer even blij als ik hier lees dat ik een man heb aan wie ik dingen over kan laten en daar ook volledig op vertrouw. Het is tenslotte een volwassen kerel.
Goede tip voor de volgende keer. Ik ga kijken of ik dit kastje kan laten blokkeren.En dan een nieuw kastje kopen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:26 schreef BE het volgende:
@:amaranta wij hingen hem gewoon met een elastiekje aan de binnenspiegel. Werkte ook prima.
Geen idee. Ik heb ook geen idee waar hij ligt. Ik weet alleen dat hij ergens onderaan ligt. Een stuk of 25cm ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:39 schreef BE het volgende:
Kun je je dashbord niet losschroeven aan de zijkant?
Dubbelzijdig tape? Wat is het formaat en het gewicht?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:21 schreef Adrian4 het volgende:
Jullie weten veel. Is er een systeem om vrij grote schilderijen op een schuin plafond te hangen?
Nee hoor, en hij pakt ook zijn eigen kleding in. Maar alles gemeenschappelijk (en voor de kinderen nu nog) doe ik, puur om het overzicht te behouden. Twee kapiteins op een schip werkt niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:08 schreef amaranta het volgende:
[..]leg je ook savonds zijn kleren voor hem klaar?
Balen van de verjaardag. Desalniettemin een fijne dag gewenst.
Ik zou magneten gebruiken. Die kun je bij de bouwmarkt kopen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:21 schreef Adrian4 het volgende:
Jullie weten veel. Is er een systeem om vrij grote schilderijen op een schuin plafond te hangen?
Hightack kitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:21 schreef Adrian4 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Donna het volgende:
Nou. De meiden uitgezwaaid voor het eerst. Domino's komt zo met troostvoer.
Maandag weer gezond doen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Donna het volgende:
Niks. Denk ik. Ik weet het niet. Misschien nog een doos op de kop trekken ofzo. Is nog genoeg te doen wat dat betreft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
Poeh @:Donna, dat is niet misGa je iets doen voor jezelf?
Da's even kut. En de tweede keer ook en en en ... als het niet meer kut is gaan ze uit huis zeg maarquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Donna het volgende:
Haha. Goed om te weten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's even kut. En de tweede keer ook en en en ... als het niet meer kut is gaan ze uit huis zeg maar
Wat ik meestal doe als ik tegen zo’n probleem aanloop is dat ik een ander huis koop.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:21 schreef Adrian4 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ik meestal doe als ik tegen zo’n probleem aanloop is dat ik een ander huis koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |