Hier douchen ze na het zwemmen, en daarnaast meestal nog 1x per week. Maar sinds zoon voetbalt eten we op de oude douche-dag te laat, dus is er geen tijd meer voor douchen, waardoor we nu geen vaste dag hebben, en ze na we weg waren geweest in de vakantie een ruime week niet gedoucht hadden voor ik me bedacht dat dat wel weer eens tijd werd… ze hebben overigens ook nooit vet haar vreemd genoeg. Alleen zoon soms als er gel in heeft gezeten (maar daar doen we in de vakantie ook niet aan

)
/loedermoeder
Beterschap Mushanga! Hopelijk nu geen bijwerkingen meer!
En de tuin

wij hebben een slak of muis (die zag ik zondag opeens rennen) die alle cherrytomaatjes aan vreet nèt op het moment dat ze eindelijk rood worden

en de komkommerplant doet het ook slecht dit jaar, vrijwel alle vruchten rotten weer weg voor ze überhaupt beginnen te groeien. We hebben pas 3 komkommers geoogst (tegenover 6 per week van 1 plant twee jaar geleden…). En de gladiolen vermenigvuldigen zich elk jaar, maar groeien te lang waardoor ze knakken en dood gaan voor ze echt uitkomen. Geen goed jaar dus… ik twijfel nu wat ik volgend jaar er mee moet doen voor meer succes.