abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210361078
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:24 schreef Leandra het volgende:
Ik ben een dagje treinen, van Den Haag Centraal naar Scheveningen gelopen, en daar Ribs van Iberico varken besteld, met eerst een Delirium erbij, omdat ik "Red" vergeten was, en nu alsnog de Delirium Red...
Aanradertje hoor :D
8% _O-

De Finger Ribs waren goddelijk trouwens, maar ik ga niet lopend terug naar Den Haag Centraal :X
Dat is een flink stuk lopen!
Ben ooit van Scheveningen naar Delft gelopen.. doe ik nooit meer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 augustus 2023 @ 23:38:28 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210361699
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 22:38 schreef Vicky het volgende:

[..]
Dat is een flink stuk lopen!
Ben ooit van Scheveningen naar Delft gelopen.. doe ik nooit meer.
Naar Delft zou me ook te ver zijn.
Ik had het een tijdje geleden ook al gedaan en toen ook terug gelopen, andere route: bij het Vredespaleis even op een bankje gezeten, maar die 2 Delirium hakten er vanavond best wel in, dus ik ben met de tram teruggegaan, zat toch al ruim aan m'n aantal stappen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210361924
Ik heb ook haat aan isofix. Zeker de rodi of Tobi (de groep 1 stoel daarvan), wat een ramp ding was dat om in en uit de auto te doen. De axissfix waarbij ik ook nog in de achterbak moest kruipen vanwege top tether ging zelf makkelijker. Ik heb het op een gegeven moment opgegeven en indien mogelijk m’n man het sindsdien laten doen, deed ik het andere stoeltje wel. Zo blij met de lichtgewicht groep 2 stoelen, zonder isofix!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 21 augustus 2023 @ 09:03:26 #229
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210363433
Gisteren die docu over 5 jaar na de stint gekeken. Zo heftig. Maar wat een krachtige en sterke mensen zijn die ouders en dat zusje

:'(
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_210366696
Ohh die docu lijkt me heel intens om te zien Ynske.

Hier zijn de scholen weer begonnen! Meteen met nieuw regime hier thuis, want we moeten een kwartier eerder op school zijn. Dus nu in de avond douchen en dan kunnen we het nog steeds rustig aan doen in de ochtend. Heerlijk! Hij had er zin in, dus het is vast een leuke dag geweest. Hij zag er wel relaxt uit op de foto die de juf tussendoor stuurde.

Waar ik dat kwartiertje eerder eerst echt heel stom vond, begin ik er nu al de voordelen van in te zien. Door de kinderen 's savonds te douchen is de ochtend dus heel relaxt. Ik ben ook gewoon al rond half 9 op kantoor dus dat is ook top. Hij wordt nu ook op maandag opgehaald door de BSO en dat scheelt mij weer heen en weer fietsen. Top dit :D
  maandag 21 augustus 2023 @ 14:14:17 #231
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210366805
Klinkt prima, Aure! En douchen jullie kinderen elke dag?
in de haak.
pi_210368817
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:14 schreef trui het volgende:
Hier niet hoor. 2x per week. Maar nog geen puberzweet ofzo..
Qua zweet zou er langer tussen kunnen (meestal dan) qua vette haren niet.
pi_210369185
Onze kinderen douchen echt niet 's ochtends, dan moeten we ze nog vroeger uit bed lichten.

Heerlijke laatste vakantiedag voor de kinderen. Vanaf 11 uur lagen ze in het water en tussendoor wat eten in gepropt verder alleen maar gespeeld en gezwommen. Zoals voorspeld was de halve school er. Fijn zo'n studiedag :)

Morgen....ben benieuwd, ze zitten in het ritme dat ze tot een uur of 8 slapen dus morgen kwart over 7 zal zwaar worden.
  maandag 21 augustus 2023 @ 17:18:51 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210369350
Darn.... de kennismakingsavond voor ouders op de middelbare is uiteraard net op de dag dat wij 10 jaar getrouwd zijn en een reservering hebben bij een fancy restaurant :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210369664
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:14 schreef trui het volgende:
Nee, meestal om de dag! Tenzij echt heel vies door iets, dan een keertje extra/eerder.
  maandag 21 augustus 2023 @ 18:34:28 #236
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210370240
Elke avond even douchen hier. Ook een beetje om 'm alvast wat rustiger te krijgen. Met natte haartjes in bed slaapt ook net wat sneller.

Jongens, ik heb net voetbaltraining gegeven :D Ik vind het vooral een bak zo kort na die operatie. Maar het ging goed, ze luisterden en vonden het leuk. Whoei!

We zijn hier dus weer begonnen.
pi_210370732
Wij douchen Simon 2x per week, tenzij echt heel smerig van het spelen. Vanwege zijn eczeem droogt zijn huid snel uit bij vaker douchen.

Vanochtend bij het naar school brengen dikke tranen begreep ik van manlief :'( Huilen in de klas, maar het was de rest van de dag goed gegaan had de juf gezegd. En vanmiddag toen ik thuis kwam had ie hele verhalen en had ie het leuk gehad op school O+ .

Balen @Leandra, dat de kennismakingsavond samenvalt met jullie jubileum.

@Quoi, wat stoer van je!
pi_210371053
Boh, das kut @Leandra :{ Zeker de eerste ouderavond is best belangrijk :{

Vanmorgen de ha gebeld. Assistente zei dat ik direct moest stoppen met de medicatie en die van vanmorgen mocht ik niet meer nemen. Ben nu weer een beetje mezelf en ik kan weer lopen zonder om te vallen.
Vanmiddag wéér andere medicijnen gehaald en nu maar afwachten wat dáár de bijwerkingen van gaan zijn :')
Bloeddruk is wel weer goed, das iig iets :')

Maar weer een zooi aaltjes besteld. Mieren en de taxuskever is ook weer terug. Blijf bezig met die stomme tuin.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210372968
Wat leuk @Quoi!

Hier ook twee keer per week douchen, tenzij vies. Ze houden er niet zo van en het is niet nodig, dus ik houd het hierbij.

@Mushanga71 wat fijn dat je je weer jezelf voelt. Hopelijk blijft je bloeddruk goed.

Ik heb gisteren een stoeltje, uiteraard zonder isonix, besteld. :+
pi_210374920
Hier douchen ze na het zwemmen, en daarnaast meestal nog 1x per week. Maar sinds zoon voetbalt eten we op de oude douche-dag te laat, dus is er geen tijd meer voor douchen, waardoor we nu geen vaste dag hebben, en ze na we weg waren geweest in de vakantie een ruime week niet gedoucht hadden voor ik me bedacht dat dat wel weer eens tijd werd… ze hebben overigens ook nooit vet haar vreemd genoeg. Alleen zoon soms als er gel in heeft gezeten (maar daar doen we in de vakantie ook niet aan :D )
/loedermoeder

Beterschap Mushanga! Hopelijk nu geen bijwerkingen meer!

En de tuin :( wij hebben een slak of muis (die zag ik zondag opeens rennen) die alle cherrytomaatjes aan vreet nèt op het moment dat ze eindelijk rood worden :( en de komkommerplant doet het ook slecht dit jaar, vrijwel alle vruchten rotten weer weg voor ze überhaupt beginnen te groeien. We hebben pas 3 komkommers geoogst (tegenover 6 per week van 1 plant twee jaar geleden…). En de gladiolen vermenigvuldigen zich elk jaar, maar groeien te lang waardoor ze knakken en dood gaan voor ze echt uitkomen. Geen goed jaar dus… ik twijfel nu wat ik volgend jaar er mee moet doen voor meer succes.
  maandag 21 augustus 2023 @ 23:33:03 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210375060
Wat een ellende met je bloeddrukmedicatie @Mushanga71 :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210377972
Hier ook een isonix :D maxicosi. Dochter zat er 25 jaar geleden in en zoon 12 jaar geleden. Geen idee of kleinzoon er in komt te zitten.

Ook herkenbaar @FlyingFish Hier 2 pruimenbomen, een kers, peer en kersenboom en een appeltak. Weinig fruit voor ons, de vogels vreten alles op :+

Nou, eerste pil van de nieuwe bdverlagers genomen. Zit nu te wachten op de bijwerkingen :')

Douchen hier stressvrij in de avond. Niet elke avond, vanwege eczeem van zoon is dat niet handig.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210378204
Hopelijk werkt de nieuwe medicatie wel goed mush.

Hier heel kleine appels aan de appelboompjes. Geen idee of ze te eten zijn.
  Moderator / Colorchick dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:31:00 #244
382129 crew  Donna
pi_210378255
Oh de tuin. Mijn tuin is de kattenbak van de buurt geloof ik. Niet helemaal, want ze schijten zelfs in het gras van andere buren, dus het zijn gewoon smerige katten.

Gisteren weer 6 hopen eruit geschept. 1 met diarree en bloed. Geen idee welke kat het is, maar hopelijk heeft het baasje ook iets door.

Maar heb er al koffie dik in liggen en binnenkort even cacaodoppen halen. Of kiezels ofzo. Even kijken wat ik er aan kan/ga doen.
De vorige bewoners hebben ook 3 fruitboompjes laten staan. 1 met peren en de anderen hebben geen vruchten, dus geen idee. En in de achtertuin een vijg, ook zonder vruchten.
Heb er ook totaal geen verstand van.
pi_210379135
@Mushanga71 wat een geluk dat er zoveel verschillende soorten zijn, je zou het er maar mee moeten doen! Hopelijk heb je nu een prettiger variant :*.

Wij hebben 1 appel aan de appelboom dit jaar :'). Nul aan de perenboom (peren dan hè, dat er geen appels aan hangen snap ik oO< ). Maar net wel een grote bak bramen kunnen plukken! :9
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:42:40 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_210379346
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 23:12 schreef FlyingFish het volgende:
En de gladiolen vermenigvuldigen zich elk jaar, maar groeien te lang waardoor ze knakken en dood gaan voor ze echt uitkomen. Geen goed jaar dus… ik twijfel nu wat ik volgend jaar er mee moet doen voor meer succes.
Stokje erbij zetten zodat ze niet knakken.
KuikenGuppy
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:12:08 #247
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210379850
Jullie mogen druiven komen plukken hoor. We hebben denk ik wel 100 kg aan dikke trossen hangen. Dat gaat overigens helemaal vanzelf, want ik ben ook niet zo van de tuintjes.

Ik weet wel: september snoeimaand.
pi_210380448
Ah gadverdamme Donna, in onze tuin ligt ook met regelmaat kattenstront maar dat is van onze eigen kat.
Grintsteentjes zou ik niet doen, daar gaat onze kat juist zitten, of nou ja, kan je wel doen, dan ligt het niet tussen je planten. Vandaar dat wij het zo hebben opgelost.

In de voortuin hadden wij ook vaak kattenstront, maar dan dus van andere katten aangezien onze kat de achtertuin niet uitgaat. Wat bij ons uiteindelijk heeft geholpen is simpelweg volzetten met planten. En katten vinden tomatenplanten en lavendel vies.

Onze tuin staat er best goed bij dit jaar, er zijn alleen meerdere planten niet mooi gaan bloeien, die hebben duidelijk veel te veel regen te verwerken gehad. Ik hou echt van in de tuin werken en bedenken hoe ik het wil hebben qua planten. Ben al bezig met volgend jaar, wat ik ga verplaatsen of nieuw wil planten.

Verloofde staat vandaag voor de klas, haar eigen klas, voor het eerst in bijna 2 jaar tijd. En ze Appte al helemaal blij dat het goed gaat. Ze had er veel zin in ook.

[ Bericht 17% gewijzigd door exode op 22-08-2023 15:49:29 ]
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:49:30 #249
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_210382128
Wij hebben ook heel veel bramen dit jaar. O+ Maar die struik woekert toch wel heel erg over alles heen, en zo'n grote tuin hebben we niet, dus ik denk dat we 'm er toch uit gaan halen :{ (is ooit perongeluk daar gegroeid).

En kattenpoep vind ik ook heel vervelend. Wij hebben drollen van zowel onze eigen kat als van diverse katten uit de buurt in onze tuin. Beh. Maar goed, ik blijf maar gewoon scheppen en inderdaad: goed vol planten helpt wel.

Even een vraagje aan de kleuter-ouders hier: we krijgen binnenkort ons neefje van net 4 jaar een paar dagen te logeren. Hebben jullie nog tips voor leuke uitjes voor die leeftijd, liefst in de omgeving van Utrecht?
in de haak.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:52:53 #250
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210382178
Ik ben er nog niet geweest, maar misschien het Nijntje Museum?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')