abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210347145
Ik vergeet alleen (soms, dit keer niet) basale dingen als tandenborstels of tandpasta ofzo. Gelukkig niks wat niet te koop is :D

Ik heb Excel lijstjes die ik elk jaar aanpas en dan de basis zijn voor de volgende vakantie. Ik pak alles in voor het hele gezin, behalve de elektronica, dat is de taak van mijn vriend (maar hij denkt dan dus wel aan de lader van mijn Fitbit). :') Lekker geëmancipeerd.

@FlyingFish Toch een fijne verjaardag gewenst. Wij konden ook niet bij de verjaardag van ons nichtje zijn omdat we op vakantie waren. Gaan we nog goedmaken binnenkort.
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 22:38:43 #202
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210348343
Ik ben een keer vergeten op welke dag we ook alweer de boot naar Finland hadden geboekt. Vlak voor we vertrokken keek ik nog eens op de tickets en zag dat we een dag te laat waren. Lang verhaal kort: we zijn uiteindelijk via Denemarken en Zweden naar Finland gereden en hebben de boot terug nog wel gehaald. Gelukkig hadden we buiten de reis niks geboekt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_210348502
Mijn schoonbroer had nét zijn rijbewijs en ging heel stoer met de auto van schoonvader naar Hongarije. Hij kwam er in Passau achter dat hij datzelfde rijbewijs in Nederland had laten liggen. Twee net 18-jarigen in een dure auto in Hongarije (ruim 20 jaar geleden) was vragen om problemen.

Schoonbroer was in zijn overnachtingshotel in Passau, schoonvader is er met een broer heen gereden, ze hebben samen gegeten, schoonbroer reed de dag erna weer naar Hongarije, schoonvader naar huis. Dikke 700 kilometer :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210348513
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben een keer vergeten op welke dag we ook alweer de boot naar Finland hadden geboekt. Vlak voor we vertrokken keek ik nog eens op de tickets en zag dat we een dag te laat waren. Lang verhaal kort: we zijn uiteindelijk via Denemarken en Zweden naar Finland gereden en hebben de boot terug nog wel gehaald. Gelukkig hadden we buiten de reis niks geboekt.
Oh, wat zuur is dat zeg!
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:01:21 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210348647
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 21:02 schreef Peacefulll het volgende:
Mijn vader moest in Italië een keer 350 km terug naar het hotel waar we overnacht hadden, omdat mijn broertje zijn peperdure speciale kussen in het hotel had laten liggen :X
Oh damn :o :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:25:17 #206
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210348922
Of de concertkaartjes vergeten en dat ontdekken vlak voordat je naar binnen gaat.
pi_210349882
Wat een epic kloteverhalen zeg 😱
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_210349883
Is jullie ritme ook zo naar de knoppen?

Ik moet dinsdag weer beginnen met werken. Dat worden korte nachtjes 😅
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_210351589
quote:
99s.gif Op zondag 20 augustus 2023 03:32 schreef Vlinder het volgende:
Is jullie ritme ook zo naar de knoppen?

Ik moet dinsdag weer beginnen met werken. Dat worden korte nachtjes 😅
Nu met 2 weken camping is het wel een beetje bagger ja :')
Gelukkig kan ik er rustig in komen. Woensdag, donderdag en zaterdag weer werken, maar dan zijn de mannen nog niet thuis en kan ik heerlijk op mijn gemak doen O+
  zondag 20 augustus 2023 @ 11:18:04 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_210352153
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
Ik heb dit wel eens gehad met herkansingen tijdens mijn stage, dan ben je zo uit het schoolse ritme dat je het vergeet :')

Ik heb er zelfs nog steeds regelmatig dromen van. Dat ik mijn rooster kwijt ben en dat ik dat dan ergens online moet opzoeken maar geen idee heb waar. Paniek.

Maar de jouwe is ook wel echt een nachtmerrie. Ook dat droom ik nog wel eens, al is het me nooit overkomen _O-
disclaimer
  zondag 20 augustus 2023 @ 11:19:38 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_210352175
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 22:50 schreef LeSage het volgende:
Mijn schoonbroer had nét zijn rijbewijs en ging heel stoer met de auto van schoonvader naar Hongarije. Hij kwam er in Passau achter dat hij datzelfde rijbewijs in Nederland had laten liggen. Twee net 18-jarigen in een dure auto in Hongarije (ruim 20 jaar geleden) was vragen om problemen.

Schoonbroer was in zijn overnachtingshotel in Passau, schoonvader is er met een broer heen gereden, ze hebben samen gegeten, schoonbroer reed de dag erna weer naar Hongarije, schoonvader naar huis. Dikke 700 kilometer :')
Zou opsturen per koeriersdienst in zo'n geval niet veel goedkoper zijn geweest? _O-

Zelfde geldt voor dat kussen.
disclaimer
pi_210352549
Fijne laatste vakantiedag middenlanders! :*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_210352637
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:19 schreef SQ het volgende:

[..]
Zou opsturen per koeriersdienst in zo'n geval niet veel goedkoper zijn geweest? _O-

Zelfde geldt voor dat kussen.
Geld is meestal niet persé een issue voor mijn schoonouders :')
En ver rijden ook niet. Nu zitten ze langer in Hongarije, maar ze reden toentertijd zo’n 6x per jaar op en neer.
pi_210352898
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:57 schreef PoesInDoos het volgende:
Fijne laatste vakantiedag middenlanders! :*
Wij gaan zo zwemmen en morgen ook. Morgen komt geloof ik de hele klas van B dus dat wordt gezellig.

Vanaf dinsdag begint het gewone leven weer. En dat is helemaal prima.
pi_210352924
Wij gaan vanavond uiteten om te vieren dat school weer begint. Nou ja, T is morgen nog vrij A hoeft pas in september naar school.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210353614
De meiden en ik hebben nog 1 week. Zit net even te kijken naar de planning, maar het zit véél te vol. Ga even eea verzetten want heb even wat ‘lucht’ nodig voordat we weer de gekkigheid van alles in gaan.

Ook hebben we een bruiloft, hele dag met alles er op en aan, over anderhalve week. Nog voor ons allemaal even de outfits afmaken (en de weersvoorspellingen in de gaten houden).
Met een meidenkwartet
pi_210358481
Vakantie en dingen vergeten altijd een horrorscenario.
Tot nu toe is het bij mij gebleven met een keer mijn rijbewijs en 1x iets om geld over te maken oid. Was nog voor we een smartphone ed hadden. Hebben we toen opgelost door mijn schoonouders extra geld te laten storten.

Gisteren met mijn jongste op Max en Moritz na alle achtbanen afgevinkt is ook voor het eerst dat ik tot 22:00 in de efteling ben geweest.

En iemand nog een puber nodig? Mijn oudste :'( :( :X
  zondag 20 augustus 2023 @ 19:44:15 #218
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210359096
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 18:58 schreef F_r het volgende:
Vakantie en dingen vergeten altijd een horrorscenario.
Tot nu toe is het bij mij gebleven met een keer mijn rijbewijs en 1x iets om geld over te maken oid. Was nog voor we een smartphone ed hadden. Hebben we toen opgelost door mijn schoonouders extra geld te laten storten.

Gisteren met mijn jongste op Max en Moritz na alle achtbanen afgevinkt is ook voor het eerst dat ik tot 22:00 in de efteling ben geweest.

En iemand nog een puber nodig? Mijn oudste :'( :( :X
Stuur maar hoor.
pi_210359123
:'( Mijn lieve grote kleine jongen lag net huilend in bed. Ook al heeft ie er zin in, hij vindt het toch ook wel een beetje spannend dat ie naar groep 3 gaat vertelde hij. Nieuwe juffen, nieuwe kinderen in de klas, minder buiten spelen.
En dan ook nog aan het eind van de week zeer waarschijnlijk een nieuwe juf bij zwemles.
:'( Mijn moederhart brak wel een beetje.

Hij wilde graag dat ik ook morgen mee ging naar school, maar ja ik moet morgen ook gewoon weer aan het werk.
Ik heb gezegd dat ie mij morgenochtend altijd mag bellen voordat hij naar school gaat.
  zondag 20 augustus 2023 @ 19:47:59 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210359136
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 19:46 schreef TolstoiFan het volgende:
:'( Mijn lieve grote kleine jongen lag net huilend in bed. Ook al heeft ie er zin in, hij vindt het toch ook wel een beetje spannend dat ie naar groep 3 gaat vertelde hij. Nieuwe juffen, nieuwe kinderen in de klas, minder buiten spelen.
En dan ook nog aan het eind van de week zeer waarschijnlijk een nieuwe juf bij zwemles.

Hij wilde graag dat ik ook morgen mee ging naar school, maar ja ik moet morgen ook gewoon weer aan het werk.
Ik heb gezegd dat ie mij morgenochtend altijd mag bellen voordat hij naar school gaat.
Ach kereltje toch!
pi_210359177
Ah gos. Sneu zoveel veranderingen en ze zijn dan nog zo klein eigenlijk.
  zondag 20 augustus 2023 @ 20:24:44 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210359473
Ik ben een dagje treinen, van Den Haag Centraal naar Scheveningen gelopen, en daar Ribs van Iberico varken besteld, met eerst een Delirium erbij, omdat ik "Red" vergeten was, en nu alsnog de Delirium Red...
Aanradertje hoor :D
8% _O-

De Finger Ribs waren goddelijk trouwens, maar ik ga niet lopend terug naar Den Haag Centraal :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210360083
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 19:46 schreef TolstoiFan het volgende:

Och, wat spannend ook allemaal! Hopelijk heeft ie een fijne eerste week.

Ik HAAT Isofix! Afgelopen week al gruwelijk lopen klooien met het overzetten van een stoeltje en uiteindelijk maar voor een reservestoeltje met riem gekozen voor in schoonouders auto. Moest ik net het stoeltje van de oudste overzetten in mijn auto, maar het lukt me gewoon niet. Ik krijg niet tegelijkertijd die knop ingedrukt, de leuning aan de kant geduwd en die haak gevonden. Gaat man me vervolgens op straat staan mansplainen terwijl ik echt wel weet hoe het werkt... Ik weet een ding zeker: ik koop voor oudste gewoon een stoeltje met gordel voor in mijn auto.
:(
pi_210360427
Dat hadden ze nog niet in mijn tijd O+

Kan me je frustratie wel voorstellen, zou bij mij ook gebeuren, 100%
Met een meidenkwartet
  zondag 20 augustus 2023 @ 22:28:45 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210360943
Ik vind het juist ideaal en baal dat onze auto het niet heeft.
Maar goed, onze Isofix MaxiCosi base is naar mijn oudste, en omdat ze nu allebei een auto met Isofix hebben is de MaxiCosi base voor de gordel weer naar ons gekomen, want in principe zou ik KZ2 om de vrijdag de hele dag opvangen en KZ1 diezelfde vrijdagen van school halen.
Maar mijn oudste heeft zijn ouderschapsverlof nu zo uitgesmeerd dat hij zo ongeveer het eerste jaar iedere vrijdag vrij is, dus tegen de tijd dat ik KZ2 regelmatig in de auto heb zit hij al niet meer in de Maxi Cosi :')
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')