Oh, wat zuur is dat zeg!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben een keer vergeten op welke dag we ook alweer de boot naar Finland hadden geboekt. Vlak voor we vertrokken keek ik nog eens op de tickets en zag dat we een dag te laat waren. Lang verhaal kort: we zijn uiteindelijk via Denemarken en Zweden naar Finland gereden en hebben de boot terug nog wel gehaald. Gelukkig hadden we buiten de reis niks geboekt.
Oh damnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:02 schreef Peacefulll het volgende:
Mijn vader moest in Italië een keer 350 km terug naar het hotel waar we overnacht hadden, omdat mijn broertje zijn peperdure speciale kussen in het hotel had laten liggen
Nu met 2 weken camping is het wel een beetje bagger jaquote:Op zondag 20 augustus 2023 03:32 schreef Vlinder het volgende:
Is jullie ritme ook zo naar de knoppen?
Ik moet dinsdag weer beginnen met werken. Dat worden korte nachtjes 😅
Ik heb dit wel eens gehad met herkansingen tijdens mijn stage, dan ben je zo uit het schoolse ritme dat je het vergeetquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben een keer vergeten op welke dag we ook alweer de boot naar Finland hadden geboekt. Vlak voor we vertrokken keek ik nog eens op de tickets en zag dat we een dag te laat waren. Lang verhaal kort: we zijn uiteindelijk via Denemarken en Zweden naar Finland gereden en hebben de boot terug nog wel gehaald. Gelukkig hadden we buiten de reis niks geboekt.
Zou opsturen per koeriersdienst in zo'n geval niet veel goedkoper zijn geweest?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:50 schreef LeSage het volgende:
Mijn schoonbroer had nét zijn rijbewijs en ging heel stoer met de auto van schoonvader naar Hongarije. Hij kwam er in Passau achter dat hij datzelfde rijbewijs in Nederland had laten liggen. Twee net 18-jarigen in een dure auto in Hongarije (ruim 20 jaar geleden) was vragen om problemen.
Schoonbroer was in zijn overnachtingshotel in Passau, schoonvader is er met een broer heen gereden, ze hebben samen gegeten, schoonbroer reed de dag erna weer naar Hongarije, schoonvader naar huis. Dikke 700 kilometer
Geld is meestal niet persé een issue voor mijn schoonoudersquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Zou opsturen per koeriersdienst in zo'n geval niet veel goedkoper zijn geweest?
Zelfde geldt voor dat kussen.
Wij gaan zo zwemmen en morgen ook. Morgen komt geloof ik de hele klas van B dus dat wordt gezellig.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:57 schreef PoesInDoos het volgende:
Fijne laatste vakantiedag middenlanders!
Stuur maar hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:58 schreef F_r het volgende:
Vakantie en dingen vergeten altijd een horrorscenario.
Tot nu toe is het bij mij gebleven met een keer mijn rijbewijs en 1x iets om geld over te maken oid. Was nog voor we een smartphone ed hadden. Hebben we toen opgelost door mijn schoonouders extra geld te laten storten.
Gisteren met mijn jongste op Max en Moritz na alle achtbanen afgevinkt is ook voor het eerst dat ik tot 22:00 in de efteling ben geweest.
En iemand nog een puber nodig? Mijn oudste![]()
![]()
Ach kereltje toch!quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:46 schreef TolstoiFan het volgende:
Mijn lieve grote kleine jongen lag net huilend in bed. Ook al heeft ie er zin in, hij vindt het toch ook wel een beetje spannend dat ie naar groep 3 gaat vertelde hij. Nieuwe juffen, nieuwe kinderen in de klas, minder buiten spelen.
En dan ook nog aan het eind van de week zeer waarschijnlijk een nieuwe juf bij zwemles.
Mijn moederhart brak wel een beetje.
Hij wilde graag dat ik ook morgen mee ging naar school, maar ja ik moet morgen ook gewoon weer aan het werk.
Ik heb gezegd dat ie mij morgenochtend altijd mag bellen voordat hij naar school gaat.
Och, wat spannend ook allemaal! Hopelijk heeft ie een fijne eerste week.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:46 schreef TolstoiFan het volgende:
Mijn lieve grote kleine jongen lag net huilend in bed. Ook al heeft ie er zin in, hij vindt het toch ook wel een beetje spannend dat ie naar groep 3 gaat vertelde hij. Nieuwe juffen, nieuwe kinderen in de klas, minder buiten spelen.
En dan ook nog aan het eind van de week zeer waarschijnlijk een nieuwe juf bij zwemles.
Mijn moederhart brak wel een beetje.
Hij wilde graag dat ik ook morgen mee ging naar school, maar ja ik moet morgen ook gewoon weer aan het werk.
Ik heb gezegd dat ie mij morgenochtend altijd mag bellen voordat hij naar school gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |