Dan kan Ima het wel shakenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:16 schreef woxxel het volgende:
Ze zouden niet letren op de uitspraak toch?!!!
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had hij alles al fout.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:17 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Jap kijkt oprecht geschoktSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Febo kijkt de beelden terug op een windows 98 pc?
Het zou bijzonder lullig zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dan had hij alles al fout.
Neddarlat, ipv nederland.
afgastan, afghanistan.
bizar dit.
djibouti, had jasper. hij sprak het uit als djibauti. maar met ou spreek je het meer uit als djiboetie. dat kun je niet afkeuren.
Frank Zappa heeft er album over gemaakt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:17 schreef Was-beer het volgende:
Djibouti...daar is nog een hele rel over geweest met Leila die Moraima een Djibouti vrouw had genoemd
Als je Jappie gaan fucken op een au of een ou Naunaouquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:19 schreef Hoempah het volgende:
"Twitter gaat los op eliminatieopdracht"
Sensatiequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:19 schreef Hoempah het volgende:
"Twitter X gaat los op eliminatieopdracht"
Nog niet, maar zou wel terecht zijn.quote:
ja dit spoort echt niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:21 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind dit niet fair.. bij de 1 wordt de uitspraak door de vingers gezien, niet erg... maar dat moet ook gelden voor de andere deelnemer...
Hoerenoempaloempaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoerenspel, hoerenuitspraak, hoerenoempaloempa, ik mis de oude scheld sas
serieus ook nog. de man die niets kan uitspreken..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ha ha die Imi, noemt Jasper respectloos omdat ie het verkeerd uitsprak.
Als iemand geen recht van spreken heeft hierin...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
Wat diep triestquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
Afganstanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin gooit even olie op het vuur: het is respectloos voor het land om het zo te noemen, het is Djibouti!
Ik vind het hilarisch allemaal, ze maken tv eindelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
serieus ook nog. de man die niets kan uitspreken..
Wat een idioot... heeft zelf alles verkeerdquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet, maar zou wel terecht zijn.
Ik neem aan dat wij Videoland ook gaan boycotten als Jasper hierop afgerekend wordt.
Ima is wat mij betreft af nuquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Japie en Imi in conclaaf dat Imi ook landen niet goed opnoemde, waarop Imi zegt dat hij niets fout heeft gezegd, en het respectloos vind hoe Japie dat land uitsprak..
Idd jammerquote:
Maar je weet toch welk land er bedoeld word. En er is geen een land dat er op lijkt zodat die het fout zou hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef Wibehh het volgende:
Djibati is toch wat anders dan Djibouti
ja wie is de redactie lieveling?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een zooitje.En het was te verwachten.
Ik had het alleen aan de andere kant verwachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een zooitje.En het was te verwachten.
De soap achter de soap. Je hebt net een geweldig format bedacht!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar zou ik nu een camera op willen hebben, oh en het zien natuurlijk oh en horen.
djebauty zei hij au ou kan zelfde wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef Wibehh het volgende:
Djibati is geen land dus het is toch duidelijk wat hij bedoeldequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef Wibehh het volgende:
precies ditquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef woxxel het volgende:
Wat zegt iki nu???
Hij heeft afgedaan bij mij
zoals Neddurlant geen Nederland is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef Wibehh het volgende:
Ima reageert zo omdat Jasper er een land bijhaalt die Ima opnoemde.. is ook best wel respectloos.. maar ja ik sta daar niet van te kijken dat Jasper dat zegt.. die gast heeft niet zo veel normen en waarden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Japie en Imi in conclaaf dat Imi ook landen niet goed opnoemde, waarop Imi zegt dat hij niets fout heeft gezegd, en het respectloos vind hoe Japie dat land uitsprak..
Wel live zien dan he.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:24 schreef tonja het volgende:
[..]
De soap achter de soap. Je hebt net een geweldig format bedacht!
Ho, gelijke rechten voor iedereen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef maryo55 het volgende:
Sommige buitenlanders kunnen bepaalde letters niet goed uitspreken. Jasper is een nederlander die alle letters heeft leren uitspreken. Vind dat ze bij Immi daar anders naar mogen kijken als bij Jasper
Alsof je dat land elke dag noemt..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef maryo55 het volgende:
Sommige buitenlanders kunnen bepaalde letters niet goed uitspreken. Jasper is een nederlander die alle letters heeft leren uitspreken. Vind dat ze bij Immi daar anders naar mogen kijken als bij Jasper
Ja maar Jasper is extreem kort. Dat is ook een nadeel. Vind dat ze daar dan ook rekening mee moeten houden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef maryo55 het volgende:
Effe de wijsneus uithangen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef spapaars het volgende:
Imadin gedingeding zegt dat iest gen land
Dit dus, als ik in Twente ben versta ik soms ook niet wat zij zeggen en heb uitleg nodig!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:26 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ho, gelijke rechten voor iedereen. Jasper komt niet uit de randstad, ik spreek ook plat, er zijn verschillen.
Imi reageert gewoon op Jasper, omdat hij begon over zijn uitspraak. Actie = reactie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik had dit echt niet verwacht van Imi, valt me zwaar van hem tegen!!
Totaal niet eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef maryo55 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook, vooral omdat dat er vroeger toch wel flink is ingestampt op school, de uitspraak met ou ue au en weet ik het wat allemaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef maryo55 het volgende:
Je bedoelt dat hij niet zo goed bij de microfoon kan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar Jasper is extreem kort. Dat is ook een nadeel. Vind dat ze daar dan ook rekening mee moeten houden.
Duim omlaag voor deze uitspraakquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef maryo55 het volgende:
Misschien is dat wel de opzet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
Hierna verdergaan alsof er niets gebeurd is kan natuurlijk ook niet meer met goed fatsoen
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:29 schreef tonja het volgende:
Ik hoop dat ze wel een beetje opschieten, ik moet om half 9 weg
Jij hebt ook geen idee welke kansen jasper wel of niet heeft gehad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef maryo55 het volgende:
Voor het programma zeker.quote:
Ik denk dat er heel wat mensen nu op FB en Twitter heel drukjes zitten te tikkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:32 schreef realkijkers het volgende:
kan me niet voorstellen dat dit geaccepteerd wordt.
Hoort er allemaal bij. Is geen programma op Zapp of zo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:31 schreef MacDeMarco het volgende:
Immadin: bij de top league moet jij niet naast je schoenen lopen
Wat doet hij vals zeg.
Dag Jasper doe de groeten aan je grote liefdequote:
Volgens mij hoorde ik de scheids helemaal in het begin iets over uitspraak zeggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:33 schreef lojanda het volgende:
Ze hadden ook veel duidelijker moeten zijn over de uitspraak en dat ze die helemaal goed moeten hebben.
ja en vlaggen die qua uitspraak lastig zijn weg moeten laten wellichtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:33 schreef lojanda het volgende:
Ze hadden ook veel duidelijker moeten zijn over de uitspraak en dat ze die helemaal goed moeten hebben.
Vage shit hoor. zo te winnen.quote:
dan was immmadin al af bij de 3e.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:34 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik de scheids helemaal in het begin iets over uitspraak zeggen
Ima is gewoon boos omdat Jasper er een uitspraak van hem erbij haalde..quote:
Ja idd, ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:35 schreef realkijkers het volgende:
[..]
dan was immmadin al af bij de 3e.
Terecht, want imma sprak niets goed uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ima is gewoon boos omdat Jasper er een uitspraak van hem erbij haalde..
quote:
Daar snap ik inderdaad geen reet van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:36 schreef kater1 het volgende:
Had dan ook Marciano op de stip gezet! Die had zeker verloren. Stelletje stommerds.
ik heb geen voorkeur, maar oneerlijkheid zoals dit, dat spoort niet. En het riekt naar manipuleren van achter.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:35 schreef Wibehh het volgende:
Jullie ook slechte verliezers blijkbaar![]()
dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
Wat staat Isaac nou weer te brabbelen, geen woord te herkennen.
kan het niet geloven, immadin spreekt letterlijk alles verkeerd uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:38 schreef Giggio het volgende:
nou weten we welk land waar Jasper nooit op gaat![]()
maar wat een vaag febo gedoe
imading komt zijn karma ook nog wel tegen
ik wist broo ik wist het 3000% zeker broo FOKus en je doet het bro
Echt he, dacht dat ik ineens een kleuter hoorde of zo en ik probeerde echt te luisteren en woorden te herkennen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:39 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ja
versta er niks van
Dat is nog altijd aan de scheids en niet aan Jasper.. dan ben je heel zuur.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:37 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Terecht, want imma sprak niets goed uit.
Als jasper wordt aangesproken op zijn uitspraak, dan moet dat toch ook voor imma gelden?
Dan zou ik ook zeggen: mijn tegenstander zij afghastan, dat is ook niet goed.
ja is van de zottequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:39 schreef realkijkers het volgende:
[..]
kan het niet geloven, immadin spreekt letterlijk alles verkeerd uit.
Ik vond hem wel oke, slimme, aardige jongen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:40 schreef woxxel het volgende:
Ik vond imi niet bijzonder. Maar nu vind ik t lul
Ja maar een vluchteling op zijn uitspraak laten verliezen wat had talpa zich dan op hun hals gehaald? De makkelijke weg maar gekozen want een paar twitterklantjes kunnen ze nog wel handelen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:39 schreef realkijkers het volgende:
[..]
kan het niet geloven, immadin spreekt letterlijk alles verkeerd uit.
ALs hij zelf helemaal foutloos was geweest had jij recht van spreken, maar hij was niet foutloosquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:42 schreef Wibehh het volgende:
Het is toch logisch waarom Imi zo reageert? Moraalridders hiero.
ja maar helaas sluit mirthe zich bij hun aan, dus wordt ze de volgende.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:42 schreef Giggio het volgende:
volgende eli gaat er 1 uit kamp broooooo
3000% zeker
ff FOKus en daar gaat er 1
Daar gaat het toch niet om? Jappie kijkt Imi aan en zegt wat hij allemaal fout deed. Dan had FEBO maar moeten ingrijpen, daar kan Imi niks aan doen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hij zelf helemaal foutloos was geweest had jij recht van spreken, maar hij was niet foutloos
Wat een onzin zeg. Alleen omdat ze daar even zit te praten kom je tot de conclusie dat ze volgende keer met de bro's meestemt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:43 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja maar helaas sluit mirthe zich bij hun aan, dus wordt ze de volgende.
mirthe ineens drinken voor hun halen.
ze rekenen mirthe er al bij.
Hij zegt dat toch ook tegen de febo? die stond er naast he.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:44 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Jappie kijkt Imi aan en zegt wat hij allemaal fout deed. Dan had FEBO maar moeten ingrijpen, daar kan Imi niks aan doen?
moet hij toch zo geen grote bek openzetten tegen jasperquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:44 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Jappie kijkt Imi aan en zegt wat hij allemaal fout deed. Dan had FEBO maar moeten ingrijpen, daar kan Imi niks aan doen?
Maar eerlijk engine, ze praat ook erg met ze mee...en de wijze waarop de bro's nu doen is toch niet om trots op te zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Alleen omdat ze daar even zit te praten kom je tot de conclusie dat ze volgende keer met de bro's meestemt?
nee, omdat ze er al dagen bij slijmt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Alleen omdat ze daar even zit te praten kom je tot de conclusie dat ze volgende keer met de bro's meestemt?
Ik walg nu van hem, wat een arrogantie en die twee bro's er bij. Heb ze lekker uitgezetquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:44 schreef Frummelie het volgende:
En dan heeft meneer Imi ineens praatjes.. bijna 12 maanden z'n muil niet open gedaan en alleen maar horizontaal gelegen...
Het was al een matennaaier maar nu in dit ook nog een klikspaan.. ja maar hij dan, hij zei het ook niet goed..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Hij zegt dat toch ook tegen de febo? die stond er naast he.
Ja duidelijk dat ze het spannend willen houden ipv eerlijk regels hanteren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac is reuzeblij dat na het veries van Babbel in iedergeval Imie gered is, duidelijk dat Groep Wendie&Co veel te groot werd en uiteindelijk de hele Brô-Groep zou gaan wegschoppen..
Febo stak daar snel een stokje voor
Als dat zo is dan is het helemaal vreemd dat hierop de wedstrijd word beslistquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:46 schreef Was-beer het volgende:
Jasper zegt nu ook dat de scheids vooraf zei we letten niet op uitspraak. Ik hoorde ook zoiets
Jaja volgens Isaac liepen ze extra breed vooral Bern natuurlijk.. hij zat ze constant belachelijk te maken...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Heeft de groep van Japie zich stoer voorgedaan?
Volgens Marcio en Ice wel...
Ik heb het niet gehoord of gezien..
Dan had Imi ook niet moeten zeggen dat het respectloos is, hij overdrijft helemaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:44 schreef Wibehh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja volgens Isaac liepen ze extra breed vooral Bern natuurlijk.. hij zat ze constant belachelijk te maken...
???quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was al een matennaaier maar nu in dit ook nog een klikspaan.. ja maar hij dan, hij zei het ook niet goed..
Dat is allemaal allang leeg.. je denkt toch niet dat in die kast nog een fles staat waar nog iets in zit?quote:
Hij reageert op Jappie. Actie = reactie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had Imi ook niet moeten zeggen dat het respectloos is, hij overdrijft helemaal.
De man die van de 24 uur zeker 20 uur horizontaal ligt en geen flikker uitvoert.
De arrogantie waarmee hij sprak.
Lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:49 schreef realkijkers het volgende:
[..]
???
eeeh
Immdan sprak alles verkeerd uit.
Jasper wordt er ineens wel op aangesproken.
Dan mag je er als medespeler toch wat van zeggen? Dat het oneerlijk is?
Nou je het zegt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:46 schreef Was-beer het volgende:
Jasper zegt nu ook dat de scheids vooraf zei we letten niet op uitspraak. Ik hoorde ook zoiets
Nee hoor, die zijn alleen aan het oefenen geweest, hebben op tijd rust gepakt. Je weet hoe de bro's zijn tochquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Heeft de groep van Japie zich stoer voorgedaan?
Volgens Marcio en Ice wel...
Ik heb het niet gehoord of gezien..
Ik vermaak me primaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:48 schreef Wibehh het volgende:
Wat een afgunst![]()
![]()
Alsof de rest van het programma zo eerlijk verloopt. Doe eens normaal.
Helemaal eens frummelie en dotteke, vind beide mannen niet echt top maar dit is gewoon oneerlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik walg nu van hem, wat een arrogantie en die twee bro's er bij. Heb ze lekker uitgezet
Maar daar heeft Mirthe toch niks mee te maken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maar eerlijk engine, ze praat ook erg met ze mee...en de wijze waarop de bro's nu doen is toch niet om trots op te zijn lijkt mij.
Walgelijk stelletje bij elkaar..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik walg nu van hem, wat een arrogantie en die twee bro's er bij. Heb ze lekker uitgezet
Jasper is en was zeker mijn vriend niet, maar de manier waarop dit gaat is meer dan oneerlijk vind ik..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima![]()
Het is inderdaad tv en ik word nu vermaakt dus prima.
Was zoiets met Wendy gebeurt was ik nu ook viesmad maar tis jaspertje maar.
Hier gaan ze een hoop gedoe mee krijgen denk ik. Ik denk dat op FB of twitter velen nu wel los gaatquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:50 schreef Limbus het volgende:
[..]
Helemaal eens frummelie en dotteke, vind beide mannen niet echt top maar dit is gewoon oneerlijk
Ik snap je maar zoals iemand al zei, er gebeuren vaker dingen die niet eerlijk zijn dus ik ben het iig inmiddels gewend en maak me er niet meer te druk om. Het is tv, niets is wat het lijkt is toch zo'n uitspraak, die klopt wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:51 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jasper is en was zeker mijn vriend niet, maar de manier waarop dit gaat is meer dan oneerlijk vind ik..
Heb je je abo bij Videoland al opgezegd?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:52 schreef renevanlaaren het volgende:
de rest had moeten zeggen oneerlijk wij gaan ook
Jij???????quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je je abo bij Videoland al opgezegd?
nee dat nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:53 schreef Clasientje het volgende:
Ja mijn 3 favoriete hopenlijk ook de finale Isaac, Mirthe en Erik😁
abo? gratis streams, geen reclamequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
No way dat ik nog naar hun ga luisteren...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:53 schreef renevanlaaren het volgende:
hoor isaac bij die strontstampers
Ja echt .... zielig wel eigenlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:53 schreef renevanlaaren het volgende:
hoor isaac bij die strontstampers
Dat geldt toch voor iedereen daar, op 1 na, de winnaar. Ik heb dadelijk het meest meelij voor degene die op de 2e plaats eindigt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:53 schreef Yver73 het volgende:
Japie zei dat als hij er op deze manier uit moest, hij net zo goed 6 maanden geleden al had kunnen gaan. En dat ben ik wel met hem eens… zit je al die f*cking tijd daar met meer dan 8 Ton in het vooruitzicht en dan dit…
Hoe?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:54 schreef realkijkers het volgende:
[..]
abo? gratis streams, geen reclameik betaal niet voor onzin
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Knipt de boontje met een schaartje ,,, 1 voor 1 ..... gaat nog wel ff duren
Helemaal eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:52 schreef renevanlaaren het volgende:
de rest had moeten zeggen oneerlijk wij gaan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |