Dan kan Ima het wel shakenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:16 schreef woxxel het volgende:
Ze zouden niet letren op de uitspraak toch?!!!
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had hij alles al fout.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:17 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Jap kijkt oprecht geschoktSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Febo kijkt de beelden terug op een windows 98 pc?
Het zou bijzonder lullig zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dan had hij alles al fout.
Neddarlat, ipv nederland.
afgastan, afghanistan.
bizar dit.
djibouti, had jasper. hij sprak het uit als djibauti. maar met ou spreek je het meer uit als djiboetie. dat kun je niet afkeuren.
Frank Zappa heeft er album over gemaakt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:17 schreef Was-beer het volgende:
Djibouti...daar is nog een hele rel over geweest met Leila die Moraima een Djibouti vrouw had genoemd
Als je Jappie gaan fucken op een au of een ou Naunaouquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:19 schreef Hoempah het volgende:
"Twitter gaat los op eliminatieopdracht"
Sensatiequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:19 schreef Hoempah het volgende:
"Twitter X gaat los op eliminatieopdracht"
Nog niet, maar zou wel terecht zijn.quote:
ja dit spoort echt niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:21 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind dit niet fair.. bij de 1 wordt de uitspraak door de vingers gezien, niet erg... maar dat moet ook gelden voor de andere deelnemer...
Hoerenoempaloempaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoerenspel, hoerenuitspraak, hoerenoempaloempa, ik mis de oude scheld sas
serieus ook nog. de man die niets kan uitspreken..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ha ha die Imi, noemt Jasper respectloos omdat ie het verkeerd uitsprak.
Als iemand geen recht van spreken heeft hierin...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
Wat diep triestquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
Afganstanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin gooit even olie op het vuur: het is respectloos voor het land om het zo te noemen, het is Djibouti!
Ik vind het hilarisch allemaal, ze maken tv eindelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
serieus ook nog. de man die niets kan uitspreken..
Wat een idioot... heeft zelf alles verkeerdquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet, maar zou wel terecht zijn.
Ik neem aan dat wij Videoland ook gaan boycotten als Jasper hierop afgerekend wordt.
Ima is wat mij betreft af nuquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Japie en Imi in conclaaf dat Imi ook landen niet goed opnoemde, waarop Imi zegt dat hij niets fout heeft gezegd, en het respectloos vind hoe Japie dat land uitsprak..
Idd jammerquote:
Maar je weet toch welk land er bedoeld word. En er is geen een land dat er op lijkt zodat die het fout zou hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef Wibehh het volgende:
Djibati is toch wat anders dan Djibouti
ja wie is de redactie lieveling?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een zooitje.En het was te verwachten.
Ik had het alleen aan de andere kant verwachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een zooitje.En het was te verwachten.
De soap achter de soap. Je hebt net een geweldig format bedacht!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar zou ik nu een camera op willen hebben, oh en het zien natuurlijk oh en horen.
djebauty zei hij au ou kan zelfde wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef Wibehh het volgende:
Djibati is geen land dus het is toch duidelijk wat hij bedoeldequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef Wibehh het volgende:
precies ditquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef woxxel het volgende:
Wat zegt iki nu???
Hij heeft afgedaan bij mij
zoals Neddurlant geen Nederland is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef Wibehh het volgende:
Ima reageert zo omdat Jasper er een land bijhaalt die Ima opnoemde.. is ook best wel respectloos.. maar ja ik sta daar niet van te kijken dat Jasper dat zegt.. die gast heeft niet zo veel normen en waarden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Japie en Imi in conclaaf dat Imi ook landen niet goed opnoemde, waarop Imi zegt dat hij niets fout heeft gezegd, en het respectloos vind hoe Japie dat land uitsprak..
Wel live zien dan he.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:24 schreef tonja het volgende:
[..]
De soap achter de soap. Je hebt net een geweldig format bedacht!
Ho, gelijke rechten voor iedereen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef maryo55 het volgende:
Sommige buitenlanders kunnen bepaalde letters niet goed uitspreken. Jasper is een nederlander die alle letters heeft leren uitspreken. Vind dat ze bij Immi daar anders naar mogen kijken als bij Jasper
Alsof je dat land elke dag noemt..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef maryo55 het volgende:
Sommige buitenlanders kunnen bepaalde letters niet goed uitspreken. Jasper is een nederlander die alle letters heeft leren uitspreken. Vind dat ze bij Immi daar anders naar mogen kijken als bij Jasper
Ja maar Jasper is extreem kort. Dat is ook een nadeel. Vind dat ze daar dan ook rekening mee moeten houden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef maryo55 het volgende:
Effe de wijsneus uithangen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:22 schreef spapaars het volgende:
Imadin gedingeding zegt dat iest gen land
Dit dus, als ik in Twente ben versta ik soms ook niet wat zij zeggen en heb uitleg nodig!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:26 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ho, gelijke rechten voor iedereen. Jasper komt niet uit de randstad, ik spreek ook plat, er zijn verschillen.
Imi reageert gewoon op Jasper, omdat hij begon over zijn uitspraak. Actie = reactie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik had dit echt niet verwacht van Imi, valt me zwaar van hem tegen!!
Totaal niet eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef maryo55 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook, vooral omdat dat er vroeger toch wel flink is ingestampt op school, de uitspraak met ou ue au en weet ik het wat allemaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef maryo55 het volgende:
Je bedoelt dat hij niet zo goed bij de microfoon kan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar Jasper is extreem kort. Dat is ook een nadeel. Vind dat ze daar dan ook rekening mee moeten houden.
Duim omlaag voor deze uitspraakquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:25 schreef maryo55 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |