Dan had Imi ook niet moeten zeggen dat het respectloos is, hij overdrijft helemaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:44 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Jappie kijkt Imi aan en zegt wat hij allemaal fout deed. Dan had FEBO maar moeten ingrijpen, daar kan Imi niks aan doen?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja volgens Isaac liepen ze extra breed vooral Bern natuurlijk.. hij zat ze constant belachelijk te maken...
???quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was al een matennaaier maar nu in dit ook nog een klikspaan.. ja maar hij dan, hij zei het ook niet goed..
Dat is allemaal allang leeg.. je denkt toch niet dat in die kast nog een fles staat waar nog iets in zit?quote:
Hij reageert op Jappie. Actie = reactie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had Imi ook niet moeten zeggen dat het respectloos is, hij overdrijft helemaal.
De man die van de 24 uur zeker 20 uur horizontaal ligt en geen flikker uitvoert.
De arrogantie waarmee hij sprak.
Lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:49 schreef realkijkers het volgende:
[..]
???
eeeh
Immdan sprak alles verkeerd uit.
Jasper wordt er ineens wel op aangesproken.
Dan mag je er als medespeler toch wat van zeggen? Dat het oneerlijk is?
Nou je het zegt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:46 schreef Was-beer het volgende:
Jasper zegt nu ook dat de scheids vooraf zei we letten niet op uitspraak. Ik hoorde ook zoiets
Nee hoor, die zijn alleen aan het oefenen geweest, hebben op tijd rust gepakt. Je weet hoe de bro's zijn tochquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Heeft de groep van Japie zich stoer voorgedaan?
Volgens Marcio en Ice wel...
Ik heb het niet gehoord of gezien..
Ik vermaak me primaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:48 schreef Wibehh het volgende:
Wat een afgunst![]()
![]()
Alsof de rest van het programma zo eerlijk verloopt. Doe eens normaal.
Helemaal eens frummelie en dotteke, vind beide mannen niet echt top maar dit is gewoon oneerlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik walg nu van hem, wat een arrogantie en die twee bro's er bij. Heb ze lekker uitgezet
Maar daar heeft Mirthe toch niks mee te maken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maar eerlijk engine, ze praat ook erg met ze mee...en de wijze waarop de bro's nu doen is toch niet om trots op te zijn lijkt mij.
Walgelijk stelletje bij elkaar..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik walg nu van hem, wat een arrogantie en die twee bro's er bij. Heb ze lekker uitgezet
Jasper is en was zeker mijn vriend niet, maar de manier waarop dit gaat is meer dan oneerlijk vind ik..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima![]()
Het is inderdaad tv en ik word nu vermaakt dus prima.
Was zoiets met Wendy gebeurt was ik nu ook viesmad maar tis jaspertje maar.
Hier gaan ze een hoop gedoe mee krijgen denk ik. Ik denk dat op FB of twitter velen nu wel los gaatquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:50 schreef Limbus het volgende:
[..]
Helemaal eens frummelie en dotteke, vind beide mannen niet echt top maar dit is gewoon oneerlijk
Ik snap je maar zoals iemand al zei, er gebeuren vaker dingen die niet eerlijk zijn dus ik ben het iig inmiddels gewend en maak me er niet meer te druk om. Het is tv, niets is wat het lijkt is toch zo'n uitspraak, die klopt wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:51 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jasper is en was zeker mijn vriend niet, maar de manier waarop dit gaat is meer dan oneerlijk vind ik..
Heb je je abo bij Videoland al opgezegd?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:52 schreef renevanlaaren het volgende:
de rest had moeten zeggen oneerlijk wij gaan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |