Volgens mij hoorde ik de scheids helemaal in het begin iets over uitspraak zeggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:33 schreef lojanda het volgende:
Ze hadden ook veel duidelijker moeten zijn over de uitspraak en dat ze die helemaal goed moeten hebben.
ja en vlaggen die qua uitspraak lastig zijn weg moeten laten wellichtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:33 schreef lojanda het volgende:
Ze hadden ook veel duidelijker moeten zijn over de uitspraak en dat ze die helemaal goed moeten hebben.
Vage shit hoor. zo te winnen.quote:
dan was immmadin al af bij de 3e.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:34 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik de scheids helemaal in het begin iets over uitspraak zeggen
Ima is gewoon boos omdat Jasper er een uitspraak van hem erbij haalde..quote:
Ja idd, ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:35 schreef realkijkers het volgende:
[..]
dan was immmadin al af bij de 3e.
Terecht, want imma sprak niets goed uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ima is gewoon boos omdat Jasper er een uitspraak van hem erbij haalde..
Daar snap ik inderdaad geen reet van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:36 schreef kater1 het volgende:
Had dan ook Marciano op de stip gezet! Die had zeker verloren. Stelletje stommerds.
ik heb geen voorkeur, maar oneerlijkheid zoals dit, dat spoort niet. En het riekt naar manipuleren van achter.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:35 schreef Wibehh het volgende:
Jullie ook slechte verliezers blijkbaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |