SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Eens.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:11 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Bosch echt zo'n serie die contant wel goed is, maar nooit echt geweldig wordt.
Ik zou dus zeggen: 7/10
Bedankt voor het lezen.
Ik ken James Nesbitt niet, maar nu ik hem zie (via Google Images) zie ik wel gelijkenis, ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens.
Vind jij Titus Welliver ook zo lijken op James Nesbitt?
Stevig stuk proza. Misschien moet je reviews gaan schrijven voor een krant of zo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:11 schreef GGMM het volgende:
Ik vond Bosch echt zo'n serie die contant wel goed is, maar nooit echt geweldig wordt.
Bedankt voor het lezen.
contant.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:11 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het lezen.
Messentrekkersquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kroaatjes maken geen grappen. Al vind ik Bad Blue Boys behoorlijk homosensueel klinken.
Heerlijk ordinair!!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:30 schreef vrijgevochten het volgende:
zuig hier maar op!!
[ afbeelding ]
Ordinairquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:30 schreef vrijgevochten het volgende:
zuig hier maar op!!
[ afbeelding ]
KABBELJAUWEDquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:30 schreef vrijgevochten het volgende:
zuig hier maar op!!
[ afbeelding ]
Best een riskante take op basis van deze foto maar denk dat ik haar wel zou doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:30 schreef vrijgevochten het volgende:
zuig hier maar op!!
[ afbeelding ]
De Griekse rechter zo te lezen ook niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kroaatjes maken geen grappen. Al vind ik Bad Blue Boys behoorlijk homosensueel klinken.
Welkom in de VBL SC. Dit is echt het afvoerputje van den FOKS. (mede daarom post ik hier veelvuldig)quote:
Wanneer begon jouw voorliefde voor abrikozentaart trouwens?quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is vandaag wereldkattendag
Ga je Benji goed verwennen? @:ggmm
Uiteraard!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Daar hebben ze alleen ray-ban zonnebrillen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:09 schreef KingRoland het volgende:
ik zoek naar een zonnebril op de website van ray-ban nu boys
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Weet Rebekka dat je zulke vunzige taal tentoonspreidt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Enfin; mag ik je kutje even zien? Ik ben hulpverlener.
Ik laat alles lopen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet Rebekka dat je zulke vunzige taal tentoonspreidt?
Xquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:52 schreef onlogisch het volgende:
Likes binnen van @:Jojoortje op X.
Mijn dag is geslaagd
Jij bent mijn favoriete Feyenoorderquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Afgelopen week een note ontvangen van moderator onlogisch.
Ik dien een protest in.
Bedankt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent mijn favoriete Feyenoorder
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent mijn favoriete Feyenoorder
Ciabatta, salade, tomatensoep.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ja, erg zonde. Je stond zo mooi op 100quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Afgelopen week een note ontvangen van moderator onlogisch.
Ik dien een protest in.
KBRquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NOTES WORDEN HIER NIET BESPROKEN @Cocoquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, erg zonde. Je stond zo mooi op 100
Ik dacht dat je eindelijk een keer viraal gegaan was, maar het blijkt een tweet te zijn met 1 like.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:52 schreef onlogisch het volgende:
Likes binnen van @:Jojoortje op X.
Mijn dag is geslaagd
Ik denk dat je de vriendschap tussen mij en @Jojoortje ernstig onderschat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eindelijk een keer viraal gegaan was, maar het blijkt een tweet te zijn met 1 like.
Ik vraag me af of dit een like uit medelijden was. @:Jojoortje
Net langs centraal en 30 meeuwen (van die hele grote joekels) gezien op een zee van vuilnis. Wordt steeds ergerquote:
dikke maatjes tochquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je de vriendschap tussen mij en @:jojoortje ernstig onderschat.
Ontzettend grappig.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:19 schreef KingRoland het volgende:
@:gurneyisbestoke @:timmmmm @:caland @:wereldgozer
Metro naar slinge best grappig eigenlijk. Letterlijk 3/4 van de metro stapt bij wilhelminaplein eruit, zou eerder zeggen beurs
Je had nog niet bedacht dat daar enorm veel kantoren zijn + locatie van hogeschool?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:19 schreef KingRoland het volgende:
@:gurneyisbestoke @:timmmmm @:caland @:wereldgozer
Metro naar slinge best grappig eigenlijk. Letterlijk 3/4 van de metro stapt bij wilhelminaplein eruit, zou eerder zeggen beurs
introtunebraddie.mp3quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:45 schreef RamboDirk het volgende:
Liveblog van @:kingroland
[ afbeelding ]
Tot morgen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:02 schreef GGMM het volgende:
Sorry beetje laat jullie zullen wel flink honger hebben
Maar we gaan nu eten!
ja ze moeten vaker de troep opruimen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Net langs centraal en 30 meeuwen (van die hele grote joekels) gezien op een zee van vuilnis. Wordt steeds erger
@:karina
Ga solliciteren!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ze moeten vaker de troep opruimen.
Zijn meeuwen op steroidsquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ze moeten vaker de troep opruimen.
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zijn meeuwen op steroids
Niet normaal
Al besprokenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:00 schreef Coco het volgende:
@:atypisch glijdt keihard uit in het Feyenoord topic.
Deze uitglijder is behoorlijk pijnlijk. Ik ben verbijsterd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:00 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:aTypisch glijdt behoorlijk uit in het Feyenoordtopic
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:00 schreef Coco het volgende:
@:atypisch glijdt keihard uit in het Feyenoord topic.
Ik wens @maxi-mus veel filmplezier toequote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:50 schreef Coco het volgende:
Vandaag gaat @:maxi-mus naar Oppenheimer.
@:GGMM
nou weet je het is wel een lekkere baan eigenlijk, geen verantwoording, geen stress, gewoon beetje troep opruimen en dan naar huisquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dan doe je het het toch lekker vrijwillig
Wat ligt er op je hart?quote:
Is je date aan het koken?quote:
Deze?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:47 schreef KingRoland het volgende:
Mijn iphone waarschuwde dat ik te hard naar muziek luister (ik luisterde naar NewJeans) dus heb de volume wat zachter gezet
Krijg je ook een waarschuwing als je vergeet je kont af te vegen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:47 schreef KingRoland het volgende:
Mijn iphone waarschuwde dat ik te hard naar muziek luister (ik luisterde naar NewJeans) dus heb de volume wat zachter gezet
Ga je dan een iPhone kopen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg je ook een waarschuwing als je vergeet je kont af te vegen?
Ik heb daar zelf geen melding over gekregen dus ik denk het nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg je ook een waarschuwing als je vergeet je kont af te vegen?
Je was het dus wel vergetenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf geen melding over gekregen dus ik denk het niet
Ik gebruik een bidetquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was het dus wel vergeten
Interessant.
Heb jij een iPhone?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Ik las in eerste instantie 'Raven van Dorst is dood'.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik las 'Jung Kook is dood'.
wow gelukkig
Ik las Robbie Ronalds is dood.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie 'Raven van Dorst is dood'.
Ik moet nog gaan, begreep dat je je vooraf het beste wel even extra kon verdiepen in het onderwerp, of valt dat mee?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
Oppenheimer: 8.8/10.
@:ggmm @:caland @:coco @:scrummie
Dat valt best mee, ik neem aan dat je wel enigzins wat basiskennis hebt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan, begreep dat je je vooraf het beste wel even extra kon verdiepen in het onderwerp, of valt dat mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onlogisch kon het volgen dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan, begreep dat je je vooraf het beste wel even extra kon verdiepen in het onderwerp, of valt dat mee?
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt best mee, ik neem aan dat je wel enigzins wat basiskennis hebt.Staat gewoon op wikipedia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check deze @aTypisch
[..]
Dat valt best mee, ik neem aan dat je wel enigzins wat basiskennis hebt.ja dat is true manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Nice. Ik ga dit weekend ook maar eens.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien kun je samen met @Caland?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nice. Ik ga dit weekend ook maar eens.
hey ik heb een leuk topic ideequote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch kon het volgen dus dat zal wel meevallen.
Samen met een FOK!ker naar de bioscoop gaan is wel een risico.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kun je samen met @:caland?
Ik vind het een beetje veren in elkaars reet stoppenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey ik heb een leuk topic idee
wat nou als we per club je favoriete users doen zeg maar
Mijn favo Ajacieden
Mijn favo Feyenoorders
etc. etc
is dit leuk
jij mag iets anders in mijn reet stoppenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje veren in elkaars reet stoppen
Maar als het jou leuk lijkt kan je dit altijd doen natuurlijk
Wowquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch kon het volgen dus dat zal wel meevallen.
Het Portugese/Chinese Dragon Oriental FC lijkt mij wel wat voor Rolandquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker en gezond!
voor welke club ben jij eigenlijk
ik heb een boektip voor je, al is het meer een sequel met het zelfde onderwerpquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
halloquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Staat gewoon op wikipedia.
Check deze @:atypisch
Ola. Lang niet gezien hier.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het Portugese/Chinese Dragon Oriental FC lijkt mij wel wat voor Roland
weinig aan het stacken, skere tijdenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hallo
ben jij nog sats aan het stacken?
JAAAAAA @Cocoquote:Antonio Mateu Lahoz heeft een opvallende carrièreswitch gemaakt. De 46-jarige oud-scheidsrechter is vanaf komend seizoen te zien als analist op de Spaanse televisie. Lahoz, die op het laatste WK tussen het Nederlands elftal en Argentinië liefst achttien kaarten trok, werd eind vorig seizoen in Spanje gedwongen om te stoppen als scheidsrechter.
De beste club van nederlandquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker en gezond!
voor welke club ben jij eigenlijk
vind dat de meeste spanjaarden het spaans maar een beetje te snel sprekenquote:
Romige dukaten genotquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekker die dukaten laten glijden op je chest
ik ben jaloersquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:57 schreef Bezsen het volgende:
Het geld rolt hier binnen
Ik zeg je eerlijk
ja dan heb je genoeg tegenslagen mogen verwerkenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in je tienerjaren op vakkie z staan in de kuip is een garantie voor succes
Het belangrijkste; is Andre jr. hier blij mee?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
Bridget laat haar borstimplantaten verwijderen @:Kukelecucktsju10
Wow, Despite rumors and speculations, there is no reliable evidence indicating that Cillian Murphy is sick.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
Zitten die nog aan elkaar dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Het belangrijkste; is Andre jr. hier blij mee?
Nasi, spiegelei.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga bij m'n moeder eten, dus zal hier nog even op terugkomen vanavond!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat wordt rijst hamsterenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:48 schreef onlogisch het volgende:
Wel godver de godver
https://www.ad.nl/economi(...)ortemonnee~ab154444/
@kapiteintjequote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat wordt rijst hamsteren
Het nieuwe wc-papier
[..]
Dat valt best mee, ik neem aan dat je wel enigzins wat basiskennis hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Jammer dat de gewone man weer op z'n nasi gepakt wordtquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:48 schreef onlogisch het volgende:
Wel godver de godver
https://www.ad.nl/economi(...)ortemonnee~ab154444/
echt zo niet grappigquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
iemand zei 'Noa moet behoedt worden'
Ik zou toch echt adviseren dat nog even terug te lezen
Jij schijt zó vaak "per ongeluk" door je badstof heen, dit kan gewoon niet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:07 schreef KingRoland het volgende:
Per ongeluk een windje in de metro gelaten
ik was gisteren de hele dag bokgeil op kantoor en voel het nu weer opkomenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij schijt zó vaak "per ongeluk" door je badstof heen, dit kan gewoon niet!
Ontslag nemen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was gisteren de hele dag bokgeil op kantoor en voel het nu weer opkomen
Ook daar zie ik wel eens jouw suède loafers.quote:
ik gok een rotterdammerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:46 schreef Tjacka het volgende:
''jij bent echt een kanker jood met je amsterdamse kanker accent''
wat een leuke klant net aan de telefoon
was dit een fokker
Waarvoor belde @Caland je?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:46 schreef Tjacka het volgende:
was dit een fokker
Die gebruikt het woord niet meer dan de telefoniste in kwestie.quote:
Neuh ik heb wel een opvoeding gehadquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik gok een rotterdammer
@:skysherrif @:erasmus
Ja dat was ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:46 schreef Tjacka het volgende:
was dit een fokker
Sow, beste tijd geleden dat ik die foto zag.quote:
Een van je favotieten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sow, beste tijd geleden dat ik die foto zag.
Like gegeven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een van je favotieten?
HAahahaha
Ik mag eten bestellen van FA @GGMMquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Kip, velderwtjes en broccolirijstquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Smerig man
Beter gewoon rijst
Toch hoop ik dat het je smaakt
Geniet er lekker van!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:19 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik eet straks een lekker pizzatje
Surinaamse bamiquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stokbroodje caprese en tepel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah. Oké.quote:
Thüringer, aardappeltje, spinazie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker man. Helemaal naar de gloria. Straks wegspoelen met een biertjequote:Op zondag 13 augustus 2023 10:53 schreef Caland het volgende:
Zo maar eens richting Rotterdam rijden, vies katertje wel.
Kunnen we bij jou declareren als die halve gare wél scoort?quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor al onze gokproleten. Gratis centen op te halen bij verschillende goksites door te wedden op een niet scorende Patrik Walemark (1.50).
Gaat niet gebeuren is nog altijd BLESSAquote:Op zondag 13 augustus 2023 11:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kunnen we bij jou declareren als die halve gare wél scoort?
thinshaming is niet oke!quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stukje ondervoeding @:RamboDirk
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor al onze gokproleten. Gratis centen op te halen bij verschillende goksites door te wedden op een niet scorende Patrik Walemark (1.50).
Deze post las ik pas nadat ik mijn weddenschap heb geplaatst, DAN WEET IK JE TE VINDEN MANNETJE!quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mocht Walemark op krukken invallen in minuut 89 en een penalty scoren ben ik niet aansprakelijk.
Geen dank. Geen Walemark bij de selectie dus gefeliciteerd met je centen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
[..]
Deze post las ik pas nadat ik mijn weddenschap heb geplaatst, DAN WEET IK JE TE VINDEN MANNETJE!
Dat zijn de betere tips!quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen dank. Geen Walemark bij de selectie dus gefeliciteerd met je centen.
Fijne zondag @KingRolandquote:Ik weet nu
Dat er een engelbеwaarder bestaat
Je kunt haar niеt zien
Als ze zachtjes tegen je praat
Ik weet nu ook
Dat zo'n engelbewaarder op je let
Ik kan het weten
Ik ben er zelf eens door gered
Jeremiah 29:6
Die gaat voidquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:
wacht ik stuur je zo een scene van koreaanse serie die ik nu aan het kijken benquote:
Nu snap ik je Dombo username ook wat beter..quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het net zo goed geacteerd is als die opname van laatst.quote:Op zondag 13 augustus 2023 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wacht ik stuur je zo een scene van koreaanse serie die ik nu aan het kijken ben
Dit is heavy, Rolo.quote:
ik heb liever Japanners, ik vind Koreanen hypocrieter.quote:Op maandag 14 augustus 2023 00:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit is heavy, Rolo.
Ik vind overigens dat Koreanen in het dierenrijk der Aziaten wel hoger in de rangorde staan dan Japanners, wat jij?
Ik ben dol op hypocrisie.quote:Op maandag 14 augustus 2023 00:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb liever Japanners, ik vind Koreanen hypocrieter.
quote:
Vertel nog eens die anekdote over die dodenweg waar ook François Sterchele de pijp aan Maarten gaf.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:26 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
KNOKKE OFF. Season 1.
7/10
knokkegoden
[ afbeelding ]
Miljonairsdochters zijn sowieso de bom
quote:Onderschat topkok Gordon Ramsay niet. De chef heeft namelijk veertig restaurants over de hele wereld die samen zestien Michelinsterren hebben. En dit jaar alleen al verdiende hij ruim 50 miljoen euro dankzij tv-shows als 'MasterChef USA', 'MasterChef Junior' en 'Hell's Kitchen'.
De vader van vier kinderen is niet van plan om zijn fortuin aan zijn kinderen door te geven. Zij vliegen meestal economy class terwijl Ramsay en zijn vrouw Tana in first class zitten: "Het gaat zeker niet naar hen", zei Ramsay tegen The Telegraph.
"Dat bedoel ik niet gemeen. (...) Het enige dat ik met Tana heb afgesproken is dat ze een aanbetaling van 25 procent krijgen op een flat, maar niet op de hele flat."
Akkoord.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vertel nog eens die anekdote over die dodenweg waar ook François Sterchele de pijp aan Maarten gaf.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
Dit maakte in der tijd enigzins indruk omdat ik zelf geregeld de n49 pak van Antwerpen naar Knokke. Een echte rotweg semi snelweg met veel stoplichten en rare kruisingen. De afgelopen jaren is dit een stuk verbeterd.
Overigens reed Sterchele zelf veels te hard in zijn Porsche.
Vrienden van mijn ouders hebben daar een hut. Kunnen we een paar keer per jaar gebruik van maken. Erg leukquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Maar waarom pak jij geregeld de weg naar Knokke?
Wij gaan eind september daar in die hoek de verjaardag van m'n ouders vieren; ik dacht Oostende of Blankenberge.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vrienden van mijn ouders hebben daar een hut. Kunnen we een paar keer per jaar gebruik van maken. Erg leuk
Blankenberge is leuk en laidback. Oostende is inmiddels net als Schevingen een veredelt Casanblanca aan de Noordzee. Veel plezier!quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wij gaan eind september daar in die hoek de verjaardag van m'n ouders vieren; ik dacht Oostende of Blankenberge.
Zolang ik maar begraven wordt op Père-Lachaise.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Blankenberge is leuk en laidback. Oostende is inmiddels net als Schevingen een veredelt Casanblanca aan de Noordzee. Veel plezier!
Gohquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Volgens mij ga ik gruwelijk de mist in.
Ik ga eind van de maand 4 dagen naar Brugge, met hopelijk ook één of twee dagen strand. Maar dan kan ik dus beter naar Knokke?quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Blankenberge is leuk en laidback. Oostende is inmiddels net als Schevingen een veredelt Casanblanca aan de Noordzee. Veel plezier!
Ken Oostende niet goed genoeg, ben ook biased. Kom al 30 jaar in Knokke, stukje jeugdsentiment. Bij Oostende krijg ik altijd Scheveningen vibes. Het is maar net wat je wilt doen. In Knokke heb je wat low key beach clubs en goede restaurants. Als je echt nachtclubs zoekt kun je beter naar Oostende.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga eind van de maand 4 dagen naar Brugge, met hopelijk ook één of twee dagen strand. Maar dan kan ik dus beter naar Knokke?
Blankenberge kwam ik weleens maar dat is toch ook een beetje oubollig, de Oesterput was wel de moeite waard.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ken Oostende niet goed genoeg, ben ook biased. Kom al 30 jaar in Knokke, stukje jeugdsentiment. Bij Oostende krijg ik altijd Scheveningen vibes. Het is maar net wat je wilt doen. In Knokke heb je wat low key beach clubs en goede restaurants. Als je echt nachtclubs zoekt kun je beter naar Oostende.
Het weer zal een belangrijke rol spelen voor overdag
Je kunt ook beiden doen, er rijdt een kusttram iedere 10min. Oostende-Knokke kleine 25 min. op en neer. Kun je halverwege uitstappen bij Blankenberge.
the Oh! genotquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ken Oostende niet goed genoeg, ben ook biased. Kom al 30 jaar in Knokke, stukje jeugdsentiment. Bij Oostende krijg ik altijd Scheveningen vibes. Het is maar net wat je wilt doen. In Knokke heb je wat low key beach clubs en goede restaurants. Als je echt nachtclubs zoekt kun je beter naar Oostende.
Het weer zal een belangrijke rol spelen voor overdag
Je kunt ook beiden doen, er rijdt een kusttram iedere 10min. Oostende-Knokke kleine 25 min. op en neer. Kun je halverwege uitstappen bij Blankenberge.
Eet smakelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
Al begonnen met m’n volkoren croissant met kaas. Sorry @:scrummie
Volkoren croissant is geen croissant.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
Al begonnen met m’n volkoren croissant met kaas. Sorry @:scrummie
Eens.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volkoren croissant is geen croissant.
Zeker.quote:
Was toch even genieten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
In het Feyenoord topic dachten ze dat Sinisterra terugkwam. (lol)
Als wat?quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
Mag ik jullie aanraden om Studio Voetbal van gisteravond terug te kijken? Wat een topshow. Met een dronken van der Vaart.
Ik ga deze bookmarken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
In het Feyenoord topic dachten ze dat Sinisterra terugkwam. (lol)
Nee helaas niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens bij Nicki Minaj geweest?
Daar laat ik me niet over uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |