Neej, ze liggen tegen elkaar. dus vallen er altijd meerderenquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:54 schreef Harry het volgende:
Als je de plankjes als dakpannen legt, gaan ze dan minder snel kantelen??
Ze moeten ze idd verticaal op elkaar gaan leggen, denk dat je dan idd meer kans maaktquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:54 schreef Harry het volgende:
Als je de plankjes als dakpannen legt, gaan ze dan minder snel kantelen??
Was Jasper de eerste?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens Jappie gaat iemand het wel halen
Je bent een schatje!quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb wel voor je geopend zoals je vroeg Chea
ik heb hoop voor myrthe en sasquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:55 schreef xdiashalizx het volgende:
Wat een k*t opdracht, gaat 0 euro worden denk ik.
Dan gaat het balletje toch hobbelen en ook vallen ?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze miet ze idd verticaal op elkaar gaan leggen, denk dat je dan idd meer kans maakt
Juist zoveel mogelijk snelheid zou ik denken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:55 schreef magnaal het volgende:
Misschien de bal minder snelheid geven?
Zou je denken iddquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan gaat het balletje toch hobbelen en ook vallen ?
thnx mis altijd het begin omdat ik eerste mijn SV op taalfouten controleer voor ik hem plaatsquote:
Dat mocht toch niet meer eten kopen met geld uit de pot?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal op Groen voor Poen uit de Pot
Goed plan, beter dan deze debiele opdracht!quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal op Groen voor Poen uit de Pot
Manden met aardappels, uien en appels laten bezorgen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen als niemand het haalt
Pesies, de ½ van die klooioos haalt de Finale niet, en met nog 2 weken te gaan wat the fuckquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Goed plan, beter dan deze debiele opdracht!
Hete bliksem?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Manden met aardappels, uien en appels laten bezorgen.
Cadootje!!
Het applaus voor Moraima galmt nog door de loodsquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
High FIve voor Rupie.. Nix verdiend
Ik zou mijn geld wel op een Sasha, Bern of Isaac zettenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
Maar de échte kanjers moeten nog.. de Gymleraar, de vriendin van de Gymleraar, de BossBrô's zoveel geld te verdienen nog
Gaat dit ook niet redden, en terecht.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:08 schreef lojanda het volgende:
Ik lig in een deuk als Sasha dit ook lukt.. dan worden de bro’s helemaal
Of misschien de plankjes anders? Een paar haaks en daar een rechte lijn overheen? Dan liggen ze steviger denk ik? Maar weet niet of dat mag.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:06 schreef magnaal het volgende:
Is gezegd dat ze die bal los moet laten? Ik hield hem mooi vast en dan rollen..
Ik gun het haar ook nog.. sjee wat zeg ik nou.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:08 schreef lojanda het volgende:
Ik lig in een deuk als Sasha dit ook lukt.. dan worden de bro’s helemaal
nee er moet een trucje voor zijn, denk ik ookquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:09 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Of misschien de plankjes anders? Een paar haaks en daar een rechte lijn overheen? Dan liggen ze steviger denk ik? Maar weet niet of dat mag.
Zo is het echt niet te doen volgens mij.
Doet bijna pijn hè om zoiets hardop te zeggenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gun het haar ook nog.. sjee wat zeg ik nou.
En ik lach meequote:Op maandag 7 augustus 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
Ze lachen zich rot achter, ook geprobeerd, en het lukte niemand.
Uiteindelijk zal het idd wel te doen zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt als hij nog een paar keer had gemogen hij er zeker in was gegaan
Is hij toch nog onbewezen de beste.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt als hij nog een paar keer had gemogen hij er zeker in was gegaan
Het begon ineens te waaien in de Loods,quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd bij Mirthe.. waarschijnlijk is bij haar de bal niet helemaal rond of de plankjes krom
Het ligt iig niet aan haarquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het begon ineens te waaien in de Loods,
Nou...quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
De Gymleraar eindelijk, de Verlosser
Helemaal nietsss.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kom op.. drie tientjes gun zelfs jij hun wel
En dan waarschijnlijk het toch gewoon halen. Mirthe kan alles!quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd bij Mirthe.. waarschijnlijk is bij haar de bal niet helemaal rond of de plankjes krom
Volgens mij hadden ze bij MDI méér tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het idd wel te doen zijn.
Die loopt nu de hele dag met een strakke plasserquote:
Het is hem gegundquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die loopt nu de hele dag met een strakke plasser
Daar was het die het eerste de bal in het net had.. dus alle tijdquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze bij MDI méér tijd.
ja met ¤ 30quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kunst op zich, mag wel beloond worden vind ik.
was met zń allen tegelijk. de eerste die het haalde was de winnaarquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze bij MDI méér tijd.
Hij gaat scheef er zit een afwijkingquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:26 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje rolt 'm er zo in.. Miertje kan álles
Stomme bal!quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij gaat scheef er zit een afwijking
De mazen van het netje te groot! Ongelofelijk!quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
DAG343 verdienopdracht: plankjes balanceren - Bern [2 min 34 sec]
Filmpje: https://streamable.com/2idx3j
[ afbeelding ]
Hey DKUpquote:
O, das waar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar was het die het eerste de bal in het net had.. dus alle tijd
Dat wil jij helemaal niet.. waar moet je dan de hele tijd op zeikenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe fijn het nog gaat worden als de rest óók oprot
Ze spelen vast met de verkeerde bal.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De mazen van het netje te groot! Ongelofelijk!![]()
![]()
Nee, toch? Bij Bern wél.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:29 schreef Rhosyn het volgende:
Hoorde ik nu zeggen dat de bal van sasha ook door het net ging?
De oproep voor BB sukkels is weer open , en de Bondgenoten zullen óók wel niet deugenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wil jij helemaal niet.. waar moet je dan de hele tijd op zeiken
Ja, lousy 30 euro.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
Bern de enige die geld binnen heeft gebracht?
Halloquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey DKUp
Ja dat was heel fijn dat ze er uit ging vrijdag
Bijna klaar tochquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe fijn het nog gaat worden als de rest óók oprot
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De oproep voor BB sukkels is weer open , en de Bondgenoten zullen óók wel niet deugen
Ik ben voorquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze spelen vast met de verkeerde bal.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
Bern de enige die geld binnen heeft gebracht?
Vond het ook vreemd dat ze hem goedkeurde.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens mij had Bern geen zák, alleen een plankje in zijn bucket
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef freaky40 het volgende:
Mirthe met Isaak flikflooien. Mirthe wordt helemaal in kamp bro ingewijd.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isaak vind het maar wat geil, al die vrouwelijke aandacht/geklefquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:36 schreef Harry het volgende:
Je ziet het, je voelt het. Er is affectie tussen Isaac en Mirthe.
Als er toch eens geen camera’s waren..quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:36 schreef Harry het volgende:
Hij ging in de pocket maar viel door de mazen heen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond het ook vreemd dat ze hem goedkeurde.
Welnee joh, Isaac speelt zijn spel en trekt Mirthe er in mee, althans een poging tot.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:36 schreef Harry het volgende:
Maandag en dinsdag fried rice en woensdag de restjes van die fried ricequote:
Snap niet wat vrouwen in hem zien vind het niet mooi, niet lief, niet sexyquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Isaak vind het maar wat geil, al die vrouwelijke aandacht/geklef
Zaten ok wel hele grote openingen in dat netquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij ging in de pocket maar viel door de mazen heen.
Vind alleen zijn torso mooi met de armen erbij. De benen en het hoofd zijn lelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet wat vrouwen in hem zien vind het niet mooi, niet lief, niet sexy
Maar eng en creepy
Ben het er NIET mee eens!quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
Die bewuste BernBal.. in superslomo maar afgedraaid.. en verdomd de bal ging dóór het netje ...
[ afbeelding ]
Viel mij ook al op maar als de bal er maar in is gegaan is dat voldoende. Vind het alleen weer zo kneuterig, dat materiaal daar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zaten ok wel hele grote openingen in dat net
Had hij dan dagelijks een 3-gangenmenu verwacht daar?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben schijt zegt Marciano letterlijk schijt
Dat ze zoiets inzetten als we niets meer hebben
Iets meer dan nu 30 boodschappen voor 10 man is wel heel weinigquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had hij dan dagelijks een 3-gangenmenu verwacht daar?
Echt niet te geloven dat ze dat constant laten gebeuren. Klaverjassen is nog leuker.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Bern had gevraagd of ze een extra film met een spel en ze hebben akkoord
Ze willen weekend miljonairs of zo gaan doen
Mirthe is volwassen, slim, bewust van haar uiterlijk, houdingen, kiest haar kleding toch ook bewust.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Welnee joh, Isaac speelt zijn spel en trekt Mirthe er in mee, althans een poging tot.
Hij keek ook snel nog even of de camera op hem stond.![]()
fixedquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef freaky40 het volgende:
Mirthe met Isaak flikflooien. Mirthe wordt helemaal in kamp bro ingevrijd.
Bro Isaac heeft nog 85 euroquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had hij dan dagelijks een 3-gangenmenu verwacht daar?
Zoals ik net treffend las hier.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:48 schreef engine het volgende:
[..]
Echt niet te geloven dat ze dat constant laten gebeuren. Klaverjassen is nog leuker.
Lukt goed zo te zien, ze maakt nu ook brood voor hem..quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef freaky40 het volgende:
Mirthe met Isaak flikflooien. Mirthe wordt helemaal in kamp bro ingewijd.
Overduidelijk:)quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze spelen vast met de verkeerde bal.
Kan je voor 2 dagen macaroni maken hou je nog geld over voor 2 pakken vlaquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets meer dan nu 30 boodschappen voor 10 man is wel heel weinig
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:36 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Jullie onderschatten Mirthe denk ik.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is wel aandacht gewend he.
Zèker weten!quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan je voor 2 dagen macaroni maken hou je nog geld over voor 2 pakken vla
Ja, dat loeren is een automatisme geworden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Welnee joh, Isaac speelt zijn spel en trekt Mirthe er in mee, althans een poging tot.
Hij keek ook snel nog even of de camera op hem stond.![]()
Die film is dan weer minder maar dat er er weer een spel bij doen of voor of na is dan wel leukquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:48 schreef engine het volgende:
[..]
Echt niet te geloven dat ze dat constant laten gebeuren. Klaverjassen is nog leuker.
O, dus hij hééft er wél een? Erger me dood aan dat dichtknijpen van de ogen. Hij is er vast te ijdel voor.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:52 schreef Yver73 het volgende:
Waarom zet Marciano niet gewoon zijn bril op? Zit altijd met zijn ogen te knijpen als hij iets moet lezen.
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat ze er niet in zal trappen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:52 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jullie onderschatten Mirthe denk ik.
Die is wel aandacht gewend he.
Ja, volgens mij heb ik hem weleens met een bril op gezien. En inderdaad: zal wel ijdelheid zijn, maar dit ziet er helemaal niet uit 😄quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dus hij hééft er wél een? Erger me dood aan dat dichtknijpen van de ogen. Hij is er vast te ijdel voor.
Toen hij manager was had hij de bril wel op.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dus hij hééft er wél een? Erger me dood aan dat dichtknijpen van de ogen. Hij is er vast te ijdel voor.
Mirthe komt niets te kortquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:54 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Op die boterham zit in ieder geval genoeg beleg… Pakken wat je pakken kan nu het er nog is!
Hij beseft vast niet dat je daar rimpels van krijgt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik hem weleens met een bril op gezien. En inderdaad: zal wel ijdelheid zijn, maar dit ziet er helemaal niet uit 😄
Heb het nog nooit gezien maar heb dan ook geen streams dus zie niet alles.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen hij manager was had hij de bril wel op.
2 mag ookquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen maar eentje laten oprotten, minder eten nodig
Nee een bro loopt toch niet met zo’n loerijzer op.. dat is toch niet coolquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Loerijzer.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee een bro loopt toch niet met zo’n loerijzer op.. dat is toch niet cool
Hij heeft een bril en soms heel soms zet hij hem op met film kijken.. maar dan moet het natuurlijk wel helemaal donker zijnquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik hem weleens met een bril op gezien. En inderdaad: zal wel ijdelheid zijn, maar dit ziet er helemaal niet uit 😄
Isaac heeft zijn energiepoedertjes toch nog? Uitdelen zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:59 schreef Harry het volgende:
Isaac en Erik zitten op de blauwe stoelen.
Ze klagen over de opdracht, dat er weinig eten is, dat de energie achteruit gaat, en zien daar de meerwaarde niet van in.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gezien maar heb dan ook geen streams dus zie niet alles.
Hebben ze straks geen energie om het spel te spelenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:59 schreef Harry het volgende:
Isaac en Erik zitten op de blauwe stoelen.
Ze klagen over de opdracht, dat er weinig eten is, dat de energie achteruit gaat, en zien daar de meerwaarde niet van in.
Hij zei gisteren dat hij de 84 aantikt en was er erg blij mee maar dat zal als het zo weer gaat zal dat snel weer een paar kilo minder worden..quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:00 schreef xdiashalizx het volgende:
Erik noemt op wat hij nog in zijn stash heeft, daar kan hij wel een tijdje mee door gaf Ice aan.
Volgens mij zit er in die bril thermopane glasquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aha, staat helemaal niet gek hoor. Maakt hem zelfs wat sympathieker.
Dank je FresFruit.![]()
ja tuurlijk, daar gaat het spel nou eenmaal omquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:03 schreef IkFok het volgende:
Isaac is nog niet weg bij Erik en Marciano gaat gelijk naast erik zitten. En ja hoor hat gaat al weer over eliminatie.
Wat zijn ze er maar druk mee die twee
Scheelt hem stookkosten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in die bril thermopane glas
Gaat voorlopig nog niet gebeuren, er zijn zoveel passanten daar die er gewoon al uit kunnen, Rupert/Ima b.v.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:06 schreef Chea49 het volgende:
De bro´s weten niet hoe snel ze meerdere mensen voor hun karretje kunnen spannen. Hopelijk tuint er niemand in en moet er bij de eerste de beste eliminatie één van de bro´s weg.![]()
![]()
Ik hoop het echt, hoop niet dat die twee in de finale staanquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:06 schreef Chea49 het volgende:
De bro´s weten niet hoe snel ze meerdere mensen voor hun karretje kunnen spannen. Hopelijk tuint er niemand in en moet er bij de eerste de beste eliminatie één van de bro´s weg.![]()
![]()
Dat is toch steeds maar een gok? Je weet nooit zeker wie er gekozen worden maar er is wél erg veel overleg onderling en dat is nadelig.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:05 schreef Dotteke het volgende:
Vind het echt zo raar dat ze daar mogen kiezen tegen wie ze willen ze spelen met een elimatie
De grootste hongerlappen/ eters op de stipquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen maar eentje laten oprotten, minder eten nodig
Is nu toch al een paar keer gebeurd dat men aangaf tegen iemand te willen spelen en het dan ook gebeurdequote:Op maandag 7 augustus 2023 14:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is toch steeds maar een gok? Je weet nooit zeker wie er gekozen worden maar er is wél erg veel overleg onderling en dat is nadelig.
in begin was toch eli en dan gleijk zonder overleg stemmen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:05 schreef Dotteke het volgende:
Vind het echt zo raar dat ze daar mogen kiezen tegen wie ze willen ze spelen met een elimatie
die zijn zowiezo de pineut als de broos weg zijnquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat voorlopig nog niet gebeuren, er zijn zoveel passanten daar die er gewoon al uit kunnen, Rupert/Ima b.v.
Doordat ze veel te veel overleggen om zekerheid te krijgen dat HUN persoon het zou kunnen winnen en kan blijven. Dat heb je niet in de hand, dat overleggen onderling. Ik vind het ook niks hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is nu toch al een paar keer gebeurd dat men aangaf tegen iemand te willen spelen en het dan ook gebeurde
Hij geeft nog even aan dat hij voorlopig nog niet aan de beurt...quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ehh een Indiviuele Prijsstelling opdracht en eehh.. nog een paar eliminaties, en ehhhh.. er zullen er nog wel een paar het haasje zijn
Het Orakel heeft geproken![]()
[ afbeelding ]
Ze overleggen al de hele maand, doen bijna niets andersquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:11 schreef Giggio het volgende:
[..]
in begin was toch eli en dan gleijk zonder overleg stemmen?
vind dat overleggen van wie tegen wie te zetten ook niet spanning verhogend
Lekker vaag weer van Erik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Er is er eentje die moet er als eerste uit moet zegt Erik
Krijg je mensen van jou groep mee vraagt Marciano
Weet ik niet zegt Erik, ben voorlopig ook niet aan de beurt om dat te zeggen?
Erik heeft hem wel door, Marciano geeft zélf zelden iets prijs aan een ander.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:14 schreef Frummelie het volgende:
Ooh nasty Marciano zit Erik goed uit te horen maar Erik geeft niet veel prijs..
Erik wil Rupert er uit.quote:
doet Erik goedquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:14 schreef Frummelie het volgende:
Ooh nasty Marciano zit Erik goed uit te horen maar Erik geeft niet veel prijs..
Ja helemaal, het is wel grappig om te zien...quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erik heeft hem wel door, Marciano geeft zélf zelden iets prijs aan een ander.
Klopt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat wil hij al heel lang maar krijgt niet genoeg mensen mee.
Jammer dat het hem niet luktquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat wil hij al heel lang maar krijgt niet genoeg mensen mee.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Er is er eentje die moet er als eerste uit moet zegt Erik
Krijg je mensen van jou groep mee vraagt Marciano
Weet ik niet zegt Erik, ben voorlopig ook niet aan de beurt om dat te zeggen?
Foute aanname van mij, niet goed gehoord!quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hij geeft nog even aan dat hij voorlopig nog niet aan de beurt...
Ja grappig om te zien en te horen...quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
doet Erik goed
Isaak wil wel 20 euro bij de boodschappen doen zegt hij tegen Sasja. Als e rdan weer geld is kan het via boodschappen van de Jumbo weer bij hem terug komen omdat hij zijn laatste geld toch op wil maken aan kwark en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |