Iets meer dan nu 30 boodschappen voor 10 man is wel heel weinigquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had hij dan dagelijks een 3-gangenmenu verwacht daar?
Echt niet te geloven dat ze dat constant laten gebeuren. Klaverjassen is nog leuker.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Bern had gevraagd of ze een extra film met een spel en ze hebben akkoord
Ze willen weekend miljonairs of zo gaan doen
Mirthe is volwassen, slim, bewust van haar uiterlijk, houdingen, kiest haar kleding toch ook bewust.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Welnee joh, Isaac speelt zijn spel en trekt Mirthe er in mee, althans een poging tot.
Hij keek ook snel nog even of de camera op hem stond.![]()
fixedquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef freaky40 het volgende:
Mirthe met Isaak flikflooien. Mirthe wordt helemaal in kamp bro ingevrijd.
Bro Isaac heeft nog 85 euroquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had hij dan dagelijks een 3-gangenmenu verwacht daar?
Zoals ik net treffend las hier.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:48 schreef engine het volgende:
[..]
Echt niet te geloven dat ze dat constant laten gebeuren. Klaverjassen is nog leuker.
Lukt goed zo te zien, ze maakt nu ook brood voor hem..quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef freaky40 het volgende:
Mirthe met Isaak flikflooien. Mirthe wordt helemaal in kamp bro ingewijd.
Overduidelijk:)quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze spelen vast met de verkeerde bal.
Kan je voor 2 dagen macaroni maken hou je nog geld over voor 2 pakken vlaquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets meer dan nu 30 boodschappen voor 10 man is wel heel weinig
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:36 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Jullie onderschatten Mirthe denk ik.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is wel aandacht gewend he.
Zèker weten!quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan je voor 2 dagen macaroni maken hou je nog geld over voor 2 pakken vla
Ja, dat loeren is een automatisme geworden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Welnee joh, Isaac speelt zijn spel en trekt Mirthe er in mee, althans een poging tot.
Hij keek ook snel nog even of de camera op hem stond.![]()
Die film is dan weer minder maar dat er er weer een spel bij doen of voor of na is dan wel leukquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:48 schreef engine het volgende:
[..]
Echt niet te geloven dat ze dat constant laten gebeuren. Klaverjassen is nog leuker.
O, dus hij hééft er wél een? Erger me dood aan dat dichtknijpen van de ogen. Hij is er vast te ijdel voor.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:52 schreef Yver73 het volgende:
Waarom zet Marciano niet gewoon zijn bril op? Zit altijd met zijn ogen te knijpen als hij iets moet lezen.
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat ze er niet in zal trappen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:52 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jullie onderschatten Mirthe denk ik.
Die is wel aandacht gewend he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |