En ik lach meequote:Op maandag 7 augustus 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
Ze lachen zich rot achter, ook geprobeerd, en het lukte niemand.
Uiteindelijk zal het idd wel te doen zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt als hij nog een paar keer had gemogen hij er zeker in was gegaan
Is hij toch nog onbewezen de beste.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt als hij nog een paar keer had gemogen hij er zeker in was gegaan
Het begon ineens te waaien in de Loods,quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd bij Mirthe.. waarschijnlijk is bij haar de bal niet helemaal rond of de plankjes krom
Het ligt iig niet aan haarquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het begon ineens te waaien in de Loods,
Nou...quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
De Gymleraar eindelijk, de Verlosser
Helemaal nietsss.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kom op.. drie tientjes gun zelfs jij hun wel
En dan waarschijnlijk het toch gewoon halen. Mirthe kan alles!quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd bij Mirthe.. waarschijnlijk is bij haar de bal niet helemaal rond of de plankjes krom
Volgens mij hadden ze bij MDI méér tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het idd wel te doen zijn.
Die loopt nu de hele dag met een strakke plasserquote:
Het is hem gegundquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die loopt nu de hele dag met een strakke plasser
Daar was het die het eerste de bal in het net had.. dus alle tijdquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze bij MDI méér tijd.
ja met ¤ 30quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kunst op zich, mag wel beloond worden vind ik.
was met zń allen tegelijk. de eerste die het haalde was de winnaarquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze bij MDI méér tijd.
Hij gaat scheef er zit een afwijkingquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:26 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje rolt 'm er zo in.. Miertje kan álles
Stomme bal!quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij gaat scheef er zit een afwijking
De mazen van het netje te groot! Ongelofelijk!quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
DAG343 verdienopdracht: plankjes balanceren - Bern [2 min 34 sec]
Filmpje: https://streamable.com/2idx3j
[ afbeelding ]
Hey DKUpquote:
O, das waar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar was het die het eerste de bal in het net had.. dus alle tijd
Dat wil jij helemaal niet.. waar moet je dan de hele tijd op zeikenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe fijn het nog gaat worden als de rest óók oprot
Ze spelen vast met de verkeerde bal.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De mazen van het netje te groot! Ongelofelijk!![]()
![]()
Nee, toch? Bij Bern wél.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:29 schreef Rhosyn het volgende:
Hoorde ik nu zeggen dat de bal van sasha ook door het net ging?
De oproep voor BB sukkels is weer open , en de Bondgenoten zullen óók wel niet deugenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wil jij helemaal niet.. waar moet je dan de hele tijd op zeiken
Ja, lousy 30 euro.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
Bern de enige die geld binnen heeft gebracht?
Halloquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey DKUp
Ja dat was heel fijn dat ze er uit ging vrijdag
Bijna klaar tochquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe fijn het nog gaat worden als de rest óók oprot
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De oproep voor BB sukkels is weer open , en de Bondgenoten zullen óók wel niet deugen
Ik ben voorquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze spelen vast met de verkeerde bal.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
Bern de enige die geld binnen heeft gebracht?
Vond het ook vreemd dat ze hem goedkeurde.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens mij had Bern geen zák, alleen een plankje in zijn bucket
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef freaky40 het volgende:
Mirthe met Isaak flikflooien. Mirthe wordt helemaal in kamp bro ingewijd.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |