En ik lach meequote:Op maandag 7 augustus 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
Ze lachen zich rot achter, ook geprobeerd, en het lukte niemand.
Uiteindelijk zal het idd wel te doen zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt als hij nog een paar keer had gemogen hij er zeker in was gegaan
Is hij toch nog onbewezen de beste.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt als hij nog een paar keer had gemogen hij er zeker in was gegaan
Het begon ineens te waaien in de Loods,quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd bij Mirthe.. waarschijnlijk is bij haar de bal niet helemaal rond of de plankjes krom
Het ligt iig niet aan haarquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het begon ineens te waaien in de Loods,
Nou...quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
De Gymleraar eindelijk, de Verlosser
Helemaal nietsss.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kom op.. drie tientjes gun zelfs jij hun wel
En dan waarschijnlijk het toch gewoon halen. Mirthe kan alles!quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd bij Mirthe.. waarschijnlijk is bij haar de bal niet helemaal rond of de plankjes krom
Volgens mij hadden ze bij MDI méér tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het idd wel te doen zijn.
Die loopt nu de hele dag met een strakke plasserquote:
Het is hem gegundquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die loopt nu de hele dag met een strakke plasser
Daar was het die het eerste de bal in het net had.. dus alle tijdquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze bij MDI méér tijd.
ja met ¤ 30quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kunst op zich, mag wel beloond worden vind ik.
was met zń allen tegelijk. de eerste die het haalde was de winnaarquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze bij MDI méér tijd.
Hij gaat scheef er zit een afwijkingquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:26 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje rolt 'm er zo in.. Miertje kan álles
Stomme bal!quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij gaat scheef er zit een afwijking
De mazen van het netje te groot! Ongelofelijk!quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
DAG343 verdienopdracht: plankjes balanceren - Bern [2 min 34 sec]
Filmpje: https://streamable.com/2idx3j
[ afbeelding ]
Hey DKUpquote:
O, das waar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar was het die het eerste de bal in het net had.. dus alle tijd
Dat wil jij helemaal niet.. waar moet je dan de hele tijd op zeikenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe fijn het nog gaat worden als de rest óók oprot
Ze spelen vast met de verkeerde bal.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De mazen van het netje te groot! Ongelofelijk!![]()
![]()
Nee, toch? Bij Bern wél.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:29 schreef Rhosyn het volgende:
Hoorde ik nu zeggen dat de bal van sasha ook door het net ging?
De oproep voor BB sukkels is weer open , en de Bondgenoten zullen óók wel niet deugenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wil jij helemaal niet.. waar moet je dan de hele tijd op zeiken
Ja, lousy 30 euro.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
Bern de enige die geld binnen heeft gebracht?
Halloquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey DKUp
Ja dat was heel fijn dat ze er uit ging vrijdag
Bijna klaar tochquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe fijn het nog gaat worden als de rest óók oprot
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De oproep voor BB sukkels is weer open , en de Bondgenoten zullen óók wel niet deugen
Ik ben voorquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze spelen vast met de verkeerde bal.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
Bern de enige die geld binnen heeft gebracht?
Vond het ook vreemd dat ze hem goedkeurde.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens mij had Bern geen zák, alleen een plankje in zijn bucket
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef freaky40 het volgende:
Mirthe met Isaak flikflooien. Mirthe wordt helemaal in kamp bro ingewijd.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |