Neej, ze liggen tegen elkaar. dus vallen er altijd meerderenquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:54 schreef Harry het volgende:
Als je de plankjes als dakpannen legt, gaan ze dan minder snel kantelen??
Ze moeten ze idd verticaal op elkaar gaan leggen, denk dat je dan idd meer kans maaktquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:54 schreef Harry het volgende:
Als je de plankjes als dakpannen legt, gaan ze dan minder snel kantelen??
Was Jasper de eerste?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens Jappie gaat iemand het wel halen
Je bent een schatje!quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb wel voor je geopend zoals je vroeg Chea
ik heb hoop voor myrthe en sasquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:55 schreef xdiashalizx het volgende:
Wat een k*t opdracht, gaat 0 euro worden denk ik.
Dan gaat het balletje toch hobbelen en ook vallen ?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze miet ze idd verticaal op elkaar gaan leggen, denk dat je dan idd meer kans maakt
Juist zoveel mogelijk snelheid zou ik denken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:55 schreef magnaal het volgende:
Misschien de bal minder snelheid geven?
Zou je denken iddquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan gaat het balletje toch hobbelen en ook vallen ?
thnx mis altijd het begin omdat ik eerste mijn SV op taalfouten controleer voor ik hem plaatsquote:
Dat mocht toch niet meer eten kopen met geld uit de pot?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal op Groen voor Poen uit de Pot
Goed plan, beter dan deze debiele opdracht!quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal op Groen voor Poen uit de Pot
Manden met aardappels, uien en appels laten bezorgen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen als niemand het haalt
Pesies, de ½ van die klooioos haalt de Finale niet, en met nog 2 weken te gaan wat the fuckquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Goed plan, beter dan deze debiele opdracht!
Hete bliksem?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Manden met aardappels, uien en appels laten bezorgen.
Cadootje!!
Het applaus voor Moraima galmt nog door de loodsquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
High FIve voor Rupie.. Nix verdiend
Ik zou mijn geld wel op een Sasha, Bern of Isaac zettenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
Maar de échte kanjers moeten nog.. de Gymleraar, de vriendin van de Gymleraar, de BossBrô's zoveel geld te verdienen nog
Gaat dit ook niet redden, en terecht.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:08 schreef lojanda het volgende:
Ik lig in een deuk als Sasha dit ook lukt.. dan worden de bro’s helemaal
Of misschien de plankjes anders? Een paar haaks en daar een rechte lijn overheen? Dan liggen ze steviger denk ik? Maar weet niet of dat mag.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:06 schreef magnaal het volgende:
Is gezegd dat ze die bal los moet laten? Ik hield hem mooi vast en dan rollen..
Ik gun het haar ook nog.. sjee wat zeg ik nou.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:08 schreef lojanda het volgende:
Ik lig in een deuk als Sasha dit ook lukt.. dan worden de bro’s helemaal
nee er moet een trucje voor zijn, denk ik ookquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:09 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Of misschien de plankjes anders? Een paar haaks en daar een rechte lijn overheen? Dan liggen ze steviger denk ik? Maar weet niet of dat mag.
Zo is het echt niet te doen volgens mij.
Doet bijna pijn hè om zoiets hardop te zeggenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gun het haar ook nog.. sjee wat zeg ik nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |