Dames zijn al naar de kwartfinale gegaan vandaag.quote:
Zonder knolselderij en winterwortel ben ik toch maar voor wat anders gegaan. Ik maak zo stamppot zuurkoolquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, het is echt snertweer vandaag.
Zulke filmpjes heb ik ook wel eens op internet gezienquote:
Lekkerquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonder knolselderij en winterwortel ben ik toch maar voor wat anders gegaan. Ik maak zo stamppot zuurkoolEn ik heb alvast spliterwten gekocht, want dit zal niet de laatste dag met snertweer van het jaar zijn
Ik voel m’n hart nog van na die valquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:23 schreef Fred_B het volgende:
Mijn hartslag is momenteel hoger dan bij Duncans puntentelling
Vergeet het plankje niet op OSquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:24 schreef sportfreak het volgende:
Mathieu op WK's:
2019: hongerklop
2022: ruzie met kinderen
2023: valpartij
Nooit saai met hem
Dat is ook heerlijk! Geniet ervanquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonder knolselderij en winterwortel ben ik toch maar voor wat anders gegaan. Ik maak zo stamppot zuurkoolEn ik heb alvast spliterwten gekocht, want dit zal niet de laatste dag met snertweer van het jaar zijn
quote:Zeer goede coureur ,maar huichelaar en valsaard van de bovenste plank.Erger dan zijn pa vroeger
Patrick Roest won het EK Allround, dus dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik hield het maar even op de weg
Sportman van het jaar, Mathieu of Max, zeg het maar.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Patrick Roest won het EK Allround, dus dat lijkt me duidelijk.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Patrick Roest won het EK Allround, dus dat lijkt me duidelijk.
Jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:46 schreef AgnesGru het volgende:
Zal hij nog gaan mountainbiken dit WK?
Als die elke race nog gaat winnen dit seizoen zal het wel weerquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:54 schreef koffieleuk het volgende:
Echt prachtig, ga met dingen smijten als Max sportman van het jaar wordt.
Dus je kon er net zo goed blijven zittenquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Zat in de kerk vanmiddag, heb de laatste kilometers nog net kunnen zien. ThieuGOD![]()
![]()
Wát een renner, wát een seizoen! Even alles wat ik heb gemist terugkijken nu
Ben je nog imboorlingen tegengekomen die je echt niet kon verstaan?quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:50 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn weer thuis, het was echt genieten!
Straks even Van der Poel terugkijken
quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je nog imboorlingen tegengekomen die je echt niet kon verstaan?
Ja! In datzelfde restaurant waar we vrijdag waren, waar de ober het over "friet" had. De serveerster die het drinken bracht, was echt totáál onverstaanbaarquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je nog imboorlingen tegengekomen die je echt niet kon verstaan?
Van de week dacht ik nog aan roepn op de moosquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! In datzelfde restaurant waar we vrijdag waren, waar de ober het over "friet" had. De serveerster die het drinken bracht, was echt totáál onverstaanbaar. We hadden een cola en een Grimbergen, maar wat ze zei bij het uitserveren leek in de verste verte niet op "cola" of "Grimbergen" (noch op "bier", of "tripel")
We redden ons door te knikken en te bedanken.
Eigenlijk bizar dat die in de laatste tien kilometer als een toerist door de bocht ging en dan alsnog uitliepquote:
Het was eigenlijk een kutparcours, je werd bijna misselijk door er alleen al naar te kijken. Maar het zorgde wel voor een topkoers.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:31 schreef Redefine het volgende:
En buiten de winst van VDP ook wel een geweldige race gezien. Met de toppers vooraan.
Qua parcours was het inderdaad teveel van het goede. Zeker een kwart aan bochten teveel voor zo'n rondje. Maar dat de renners er al vanaf 137 km van tevoren in knallen bepaald het ook wel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een kutparcours, je werd bijna misselijk door er alleen al naar te kijken. Maar het zorgde wel voor een topkoers.
Dat het al hard ging en je dan zag dat ze nog 80/90 kilometer te gaan hadden. Was behoorlijk bizar.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua parcours was het inderdaad teveel van het goede. Zeker een kwart aan bochten teveel voor zo'n rondje. Maar dat de renners er al vanaf 137 km van tevoren in knallen bepaald het ook wel.
Wereldrecord aan demarrages is ook wel passend vandaag.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat het al hard ging en je dan zag dat ze nog 80/90 kilometer te gaan hadden. Was behoorlijk bizar.
Ik ben aan het mee'zingen' met muziek.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:09 schreef H_T het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik kijk Raiders of the Lost Ark
The Ark zou dan wel toepasselijk zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben aan het mee'zingen' met muziek.
The worrying kind is ondergewaardeerd als inzendingquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
The Ark zou dan wel toepasselijk zijn.
Dat is een leuk nummer ja.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
The worrying kind is ondergewaardeerd als inzending
quote:
13%quote:
Zwaar levenquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:30 schreef Yesse het volgende:
Hoe is het met alle hardwerkenden deze herfst zomer?
Om 10:00 uur is er plek voor de vakantiegangers die hun verhaal willen doen.
Same.quote:
Nog 4 wekenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zwaar levenIk heb moeite weer op gang te komen na mijn heerlijke weekendje weg. Nog 3 weken en dan heb ik eindelijk echt vakantie!
En hoe is het met jou? Heb jij al bijna vakantie?
Ik ookquote:
Eigenlijl heb je dan nog een dagje extra nodig, om bij te komen en je klusjes in te halenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog 4 wekenMaar:
[..]
Ik ookWeekend met schoonfamilie gehad, op zich niet zo heel erg maar nu heb ik het gevoel geen weekend gehad te hebben. Vooral omdat er nog klusjes liggen die ik normaal in het weekend doe
Ah ja, net teruggezien. Inderdaad terecht.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:18 schreef GeorgeM het volgende:
Voor Engeland. Minuut weet ik niet meer.
Daar waren wij allen onderdeel van uitgezonderd @Luctor.et.Emergoquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:02 schreef Em31 het volgende:
668.000 kijkers gisternacht voor Nederland - Zuid-Afrikadat zijn toch aardige cijfers voor 4 uur ‘s nachts.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar waren wij allen onderdeel van uitgezonderd @:Luctor.et.Emergo
Tercht rood. Stukje frustratie.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:18 schreef blackswangreen het volgende:
Uh-oh Lauren James... helemaal uit de wedstrijd gespeeld en nu rood.
Vrijdag kun je het goedmaken als je namens ons allen de hele wedstrijd kijktquote:
Welk concert?quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hopelijk deze week geen hoofdpijn meer, want ik ga donderdag naar een concert
Gelukkig eigen airbnb en uiteindelijk hebben we over 3 dagen verspreid maar weinig met z'n allen gedaan. Dus het was ook gewoon een leuk weekendje weg voor ons 3'enquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eigenlijl heb je dan nog een dagje extra nodig, om bij te komen en je klusjes in te halen![]()
Ik werk vandaag thuis, dus ik kan in ieder geval de was inhalen van afgelopen weekend.![]()
Een weekend met schoonfamilie, ik zou het niet aankunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |